İyi Okumakar 🦋
(Üstte iki bölüm daha var onları okuduğundan emin ol)
_________Hyunjin, en yakın arkadaşı tarafından ihanete uğradıktan sonra Minho'yu hep daha yakınında tutmuştu. Ki kendi yaşadığı evin arka arazisindeki evde yaşamaya başlamıştı Minho.
Bu Minho için de iyiyidi. Hyunjin'in evinin bulunduğu bu arazi Kore'nin en güvenli yeri olabilirdi. Sadece Hyunjin'in evinin etrafında bile sayısızca korumalar vardı ve Deltanın güçlü ilişkileri sayesinde burası polislerden bile korunuyordu.
O yüzden kaçması gerektiği zamanlarda burası ona iyi bir saklanma alanı olmuştu ve şimdi Jisung'u buraya getirmesinin nedeni de güvendiği yek alanın buradı olmasıydı.
Jisung, araziye girdikleri anda buranın Hyunjin'e ait olduğunu anlamıştı zaten. Eve girdiklerind ise küçük ama iki katlı olan bu ev garip bir şekilde içini ısıtmıştı.
Burada Minho ile yaşayacağı düşüncesi bu sıcaklığı yaratmış olabilirdi.
Ve Deltanın Sigmayı buraya getirmesinin diğer bir nedeni ise arazinin doğu kısmında küçük bir revir gibi bina vardı. Burada her türlü tıbbi gereksinimler vardı ve Seungmin ile Chan'ın Hyunjin'i tedavi ettikleri yerdi.
Yani yakın bir yerde hastanenin olması da Deltanın içini rahatlatıyordu.
Jisung, Minho'yu zorla beklettirmiş ve evinden birkaç eşya alıp sırt çantasına doldurmuştu. Eve girer girmez ise kendisini çantası ile birlikte gri duvarlara zıt olan bembeyaz koltuğa oturmuştu.
M: "Bu arazide istediğin gibi dolaşabilirsin ama buradan çıkma Jisung. En azından bendiz çıkma"
Sigma başını onaylar anlamda usulca sallamıştı. Minho'nun it gibi endişelenmesi hoşuna gitmiyor değildi.
M: "Ben sana su tabancası alacağım sen arada kendince poliscilik oynarsın yamam mı?"
Delta sırıtarak koltuktaki eşine yaklaşmış ve dibine oturmuştu yanağından makas almadan hemen önce.
Jisung ise istifini bozmadan aynı Minho gibi sırıtmış ve kalcasını hafifçe kaldırarak elini belinde duran silahına atmış ve çıkarmıştı.
J: "Tüh ben de oyuncağımı yanımda getirmiştim."
Sigma, silahın namlusunu deltanın çenesinin hemen altına yasladığında, bu sefer sırıtan tek kişi Jisung olmuştu.
M: "Çocuğumuza kötü örnek oluyorsun"
Minho, elini yavaşça çenesinin altında duran silaha aymış ve aldığı silahı koltuğun istündeki yastığın arkasına sıkıştırmıştı.
Jisung ise uğraşabilirdi ama şu an hem yorgun, hem aç, hem uykulu, birazcık duygusal, azıcık da kedi gibiydi. O yüzden başını yanında oturan eşinin göğsüne yaslamış, derin bir nefes aldıktan sonra gözlerini kapatmıştı.
Minho ise tam elini eşinin saçlarını okşamak için kaldırdığında cebinde çalan teşefonunu farketmiş ve elini cebine atmıştı. 2 gündür telefonu kapalıydı ve az önce açmıştı.
Telefonun parlayan ekranını gördüğünde gülümsemişti.
"Delta Jeongin'in vitası"
Jisung'un saçlarına öpücük kondurduğunda sigma başını kaldırmıştı eşi telefona cevap versin diye.
Minho da anında ayaklanmış ve mutfağa doğru adımlamıştı. Zaten konuşma da uzun sürmemişti. Changbin günlerdir onu aradıklarını söylemiş ve hemen patronun evine gelmesi gerektiğini söylemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mr. Mafia (Omegaverse)
General Fiction"Gardenya kokuyorsun" "Gerçek ve gizli aşkın simgesi.. Gardenya" "En önemlisi de meleklerin simgesi" 👉🏻 Yaş farkı 👉🏻Cinsellik Var lütfen rahatsız olacaksanız okumayın SemeHyun UkeLixie 🫳🏻 HyunLix MinSung SeungChan Jeongbin ...