İyi Okumalar 🦋
(Altta bir bölüm daha var okumayı unutma)
_______Jisung, gözlerini açtığında belinde hissettiği eller ile tekrar huzurlu bir şekilde kapatmıştı. Resmen 2 gecedir, Minho hamile olduğunu öğrendiğinden beridir eşinin yanından ayrılmamıştı.
Bu ise sigmayı çok mutlu ediyordu. Tek istediği Minho'yu kaçamak ve tehlikeli hayattan uzaklaştırmaktı. Başarmış gibi de gözüküyordu.
Jisung, kulağının arkasında hissettiği yumuşak öpücükle gözlerini açmış ve Minho'ya taraf dönmüştü.
J: "Günaydın"
M: "Günaydın bebeğim"
Delta, eşinin dağılmış saçlarını eli ile okşayarak düzeltmişti. Yumuşacıktı ve o bu hareketi yaparken Jisung'un yuvarlak gözleri ile onu izlemesi içini daha fazla aşkla dolduruyordu.
M: "Önemli birkaç eşyanı al yanına diğerlerini ben getirttiririm"
J: "Nereye gidiyoruz?"
Minho yataktan kalkmış ve yatağın başlığında duran siyah tişörtü giyinmişti. O sırada Jisung da yatakta oturur pozisyona gelmişti.
M: "Evimize"
Sigma, deltasının evine hiç gitmemişti. Çok araştırmıştı ama nerede olduğunu bile bulamamıştı. Anlaşılan devlet güçlerinden bile korunacak kadar iyi bir yerdeydi.
J: "Olmaz Minho işe gitmem gerekiyor dün zaten zor izin aldım"
M: "Artık bir işin yok hamile sincap"
J: "Ne?!"
Jisung bacaklarında duran örtüyü kenara itekleyip aniden ayağa kalkmış ve Minho'nun önünde durmuştu. Ne demek işi yoktu ya. Bu iş için ne kadar emek harcadığını bilmiyor muydu. Karakol Jisung olmadan tüm yönetimi kabyederdi resmen.
J: "Ne demek bir işin yok Minho?"
Minho önünde sinirli surat ifadesi ile duran eşinin yanaklarını avuç içlerine almış ve sıkmıştı. Tamam yüz ifadesi baya ciddi ve sinirliydi ama tombul yanakları onu bir türlü korkunç yapamıyordu.
M: "Jisung arkamda bir polis tanıdığım olduğunu biliyorlar ve şu an bizden başka bir doktor da hamile olduğunu biliyor. Seni bulmak isteyen ne kadar düşmanım var biliyor musun?"
Jisung'un siniri yavaş yavaş yatışsa da bu mantıklı değildi. İşine eskiden nasıl devam ediyorduysa şimdi de öyle yapacaktı.
J: "Kendimi koruyabilirim Minho. Bu zamana kadar hep böyle yaptım."
Minho, tombul yanaklardaki ellerini indirmiş ve kollarını yapılı vücuduna zıt bir şekilde incecik olan bele sarmıştı.
M: "Bu zamana kadar kendini koruyabileceğine emin olduğum için sana karışmadım ama şu an durum tamamen farklı Jisung"
J: "Bu işi bırakmam için bir neden değil"
Delta, sigmasının belinde duran ellerini daha da sıkılaştırmış ve göğüslerinin tamamen temas etmesini sağlamıştı. Sigma ise eşine her yaklaştığında sinirleri azalıyordu. Şu an göğsüne sokulup kedi gibi uyumamak için kendini zor tutuyordu.
M: "Doğuma kadar. Doğumdan sonra işine geri döneceksin. O zamana kadar her şeyi ben halledeceğim"
Jisung tam Minho'ya cevap vermek için ağzını açtığında midesinde hissettiği bulantı ile ağzını eli ile kapatmış, boşta kalan elini ise Minho'yu itmek için kullanmıştı.
Kendini ebeveyn banyosuna atar atmaz yere çökmüş ve midesindeki her şeyi klozete boşaltmıştı. Garip olan tarafı ise yemediği kadar çok kusmasıydı. Zaten pek bir şeyler yiyemiyordu ama her sabah bu kadar çok kusmayı nasıl beceriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mr. Mafia (Omegaverse)
Ficción General"Gardenya kokuyorsun" "Gerçek ve gizli aşkın simgesi.. Gardenya" "En önemlisi de meleklerin simgesi" 👉🏻 Yaş farkı 👉🏻Cinsellik Var lütfen rahatsız olacaksanız okumayın SemeHyun UkeLixie 🫳🏻 HyunLix MinSung SeungChan Jeongbin ...