İyi Okumalar 🦋
(Üstte bir bölüm daha var okumayı unutma)
________F: "Günaydın"
Felix'in kısık sesi odada duyulur duyulmaz herkes ona taraf dönmüştü -hyunjin zaten çoktan ona bakıyordu-. Tüm utanç aniden vitanın vücudunu sarmıştı. Keşke şimdi şurada bayılsa da kurtulsa bu gerginlikten.
IN: "Gel Felix ben de tam nasıl aldatıldığımı anlatıyordum."
Felix, şokla gözlerini sonuna kadar açarak Jeongin'e bakmıştı. Gerçekten Changbin hyung aldatmış mıydı Jeongini. Ama öyle bir şey yapacak birisi de değildi biliyordu Felix.
CB: "Jeongin bana boka bakar gibi bakma kocanım ben senin"
Jeongin sinirli bakışlarını eşinden çekmiş ve önündeki mükemmel kahvaltı sofrasına odaklanmıştı. Sonra kocası ile uğraşmaya devam ederdi.
Felix, başını önüne eğip elleri ile oynamaya başladığında ne yapması gerektiğini bilmiyordu. Gidip masaya mı oturmalıydı yoksa odasına çıkıp utançtan ağlamalı mıydı. Ki zaten geldiğinden beri Hyunjin'in yüzüne doğru düzgün de bakamamıştı.
H: "Gel Felix şuraya"
Hyunjin, yanındaki sandalyeyi çekerek vitasına seslenmiş ve hemen masum bakışları üzerine çekmişti. Felix de daha fazla ortada kalmamak için hemen Hyunjin'in onun için çektiği sandalyeye doğru ilerlemişti.
Oturmadan önce deltasının yüzüne kaçamak bir bakış atmak istemişti ama delta zaten çoktan vitaya baktığı için gözgöze gelmişlerdi. Anında vücudunu saran sıcaklıkla yanaklarının kızardığına emindi vita. Zaten kısa süre içinde çok fazla kez kızarmıştı.
Felix Hyunjin'e bakmamaya dikkat ederek sandalyeye oturacakken aklına sızlayan kalçası geldiği için daha dikkatli ve yavaş bir şekilde oturmuştu.
Tabii ki bu hali deltanın gözünden kaçmamıştı. Hyunjin gülümsemesini saklamak için yanağının içini ısırmış ve yemek çubuklarını eline almıştı. Sadece iki parmağıyla bu hale geldiyse...başka türlüsünü düşünemiyordu. Düşünürse delirecekti çünkü.
H: "Üniversiten ikinci dönem yatay geçiş ile değişecek"
Felix masaya attığı boş bakışlarını istemsizce Hyunjin'e çevirmişti. Ne demek üniversitesi değişecekti. Tamam şu an bu üniversite onun için değildi ama gittiği diğer üniversitelerde de aynısı olacaktı. Ve eğer alt ırklara özel üniversiteye giderse ona yetecek parası yoktu.
F: "Ama Hyunjin ben-
H: "Akşam konuşalım"
Hyunjin'in net cevabı ile Felix tekrar önüne dönmüş ve herkes kahvaltı yaptığı için o da çubuklarını eline almıştı bir şeyler yemek için. Gerçekten çok acıkmıştı.
Ama ellerine sarılan Hyunjin'in büyük eli hareketini durdurmuştu. Ve yine vita, utana sıkıla bakışlarını deltasına çevirdi.
H: "Boş mideye ilaç içmen gerekiyor güzelim"
Hyunjin'in ona olan iltifatı ile Felix tekrar kızarmaya başlamıştı ki aklına dolan gece ile artık boynuna kadar kızardığına emindi. Gece de çok güzel iltifatlar almıştı deltasından. Ve şu an atan kalbi ona hiç iyi gelmiyordu. Her iltifat aldığında böyle olacaksa yakında kalp hastası olurdu.
Felix, kızarmakla meşgulken hizmetlilerden biri bir dolu bardak su ve ilaç bırakmıştı önüne.
Küçük beden tekrar bakışlarını yanındaki deltaya çevirdiğinde Hyunjin ilacın paketini açmış ve Felix'e uzatmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mr. Mafia (Omegaverse)
Ficción General"Gardenya kokuyorsun" "Gerçek ve gizli aşkın simgesi.. Gardenya" "En önemlisi de meleklerin simgesi" 👉🏻 Yaş farkı 👉🏻Cinsellik Var lütfen rahatsız olacaksanız okumayın SemeHyun UkeLixie 🫳🏻 HyunLix MinSung SeungChan Jeongbin ...