İyi okumalar 🦋
__________
~ 2 hafta sonra ~"Lee Felix tahtaya çıkar mısın lütfen?"
Hem üniversite rektörü, hem de tıp bölümünün cerrahi uzmanı olan hoca sınıfa girer girmez Felix'i tahtaya çağırdığında Vita kalbinin duracağını zannetmişti.
Kimse ona bulaşmasın diye en arkada oturan küçük beden, utana, kısıla merdivenleri inmiş ve tahtanın karşısında, hocanın yanında durmuştu. Başını kaldırıp asla sınıfa bakmıyordu, başına dert almak istemiyordu kesinlikle.
Bu sırada ise kalbi yerinden çıkacakmış gibi hızlı atıyordu. Yüzünün kızardığına emin olduğu için hocasına bile bakmaya çekiniyordu.
"Tebrik ederim Lee"
Hocadan övgü aldığında ilk kulaklarına inanmamıştı ve bu yüzünden başını kaldırmış ve şaşkın gözlerle hocasına bakmıştı.
"İlk sınıf, ilk dönem olmasına ve her şeyi yeni öğrenmeye başlamanıza rağmen sınav sonuçların inanılmaz derecede mükemmel, başarılı bir öğrenci olacağından eminim. Arkadaşlarının da seni örnek almasını çok isterim."
Küçük beden ağlamak üzereydi. Hocasına sarılıp saatlerce ağlamak... ilk defa övgü alıyordu. İlk defa kendini güçlü ve başarılı hissetmişti.
"Bence arkadaşınızı alkışlamalısınız"
Dediğinde herkes duraklamış ve tüm sınıf alkışlamaya başlamıştı.
...
Felix yüzüne soğuk su çarpmış ve aynada kendisine bakmıştı. Korkarak başladığı üniversitede başarılı olmuştu. Belki de üniversiteyi bitirip güçlü bir doktor olacaktı. Bunu düşünmek bile vita'nın içini kıpır kıpır yapıyordu.
Ama aklına dolan düşüncelerle yüzü düşmüştü küçük olanın. 2 hafta öncesinde yaralı bulduğu adam gelmişti aklına. Acaba yaşıyor muydu? O anın korkusuyla adama yardım bile edememişti. Belki de doktor olmak ona göre değildi.
"Söyle bakalım nereden kopya çektin"
Felix'in düşünceleri, tuvalet kapısının sert bir şekilde açılması ve sınıf arkadaşlarının bağırarak içeri girmesiyle bölünmüştü.
"Hocaların altına mı giriyorsun yüksek not almak için?"
Vita başını aşağı indirmiş ve titrek bir nefes almıştı. Hemen buradan çıkması gerekiyordu. Tuvalet onun için en tehlikeli yerdi, çünkü hiçbir yerde kamera yoktu ve her an başına bir şey gelebilirdi.
Felix küçük adımlarla ilerleyip buradan çıkmayı umut etmişti ama omzunu sıkan el buna izin vermemişti.
"Gitmeme izin verin"
Diye fısıldaya bilmişti sadece küçük olan.
"Belki seninle oynamama izin verirsen ben de gitmene izin veririm"
Duyduğu cümle vita'nın tüylerini diken diken etmişti. En çok şimdi ölmek istemişti...
Tuvalette 4 tane sınıf arkadaşı vardı ve hepsi sırıtarak ona bakıyordu. İstemeden de olsa gözleri doldu küçük olanın.
"Özür dilerim çocuklar öğretmenler tuvaleti bozukmuş bugün burayı kullanacağım"
Hocalardan biri konuşarak büyük kapıyı açmış ve içeri dalmıştı. Hoca ne olduğunu anlamadan Felix çoktan tüm dikkatin hocaya kaydığını anladığı için kalabalığı ayırarak kapıya koşmuş ve neredeyse kapıda duran hocayı da iterek hızlı adımlarla oradan uzaklaşmıtşı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mr. Mafia (Omegaverse)
Fiction générale"Gardenya kokuyorsun" "Gerçek ve gizli aşkın simgesi.. Gardenya" "En önemlisi de meleklerin simgesi" 👉🏻 Yaş farkı 👉🏻Cinsellik Var lütfen rahatsız olacaksanız okumayın SemeHyun UkeLixie 🫳🏻 HyunLix MinSung SeungChan Jeongbin ...