İyi okumalar 🦋
Öncelikle değerli zamanınızı ayırıp kitaplarımı okuduğunuz için ve beni desteklediğiniz için teşekkür ederim. Sizden ricam yazım yanlışları yaptığımda bana kibarca söylemeniz. Sizi rahatsız eden bir yanlış yapıyorsam bildirin düzeltir ve bir daha yapmam. Türkçem kusursuz bir şekilde yazabileceğim kadar gelişmedi...
__________Hyunjin havlu ile saçlarını kurutarak banyodan çıkmış, terliklerini giyerek odanın içinde sessizce adımlayacakken yatakta oturan Felix'i farketmişti.
Yeni uyandığı için gözleri daha da kısılmıştı, dudakları şişmişti ve hareketli uyuduğu için sarı saçları dağılmıştı. Ayaklarını da bağdaş kurarak yatakta oturması onu daha minik ve tatlı yapıyordu.
H: "Bebeğim uyanmış"
Vita, uykulu bakışlarını deltaya çevirdiğinde tüm uykusu havada yayılan sigara dumanı gibi uçup gitmişti. Altında siyah bir eşofman vardı ve üstü tamamen çıplaktı. Islak siyah saçları dağılmıştı ve hala su damlıyordu.
Birlikte uyuduklarında her sabah bu manzara ile karşılaşacaksa küçük vita kendine özgü olan cenneti bulmuştu.
Felix'in bakışları kaslar yüzünden şiş olan iki göğskere ve arasına kaydı. Sonra ise vücudundan akan su damlasını takip etti ve yutkunarak bakışlarını Hyunjin'in gözlerine çıkardı. Biraz etkilendiğini çok mu belli etmişti?
Delta, aldığı istek dolu bakışlar yüzünden otuz iki diş sırıtarak elindeki havluyu koltuğa fırlatmış ve yatağın önünde durarak Vita'nın boyuna yetişebilmek için eğilmişti.
H: "Bakışlarınla yedin beni Lix"
Felix Hyunjin'in fısıltılı sesini kulağının dibinde duyduğunda irkilmiş ve anında nefesini tutmuştu. Çok yakınlardı ve bu küçük kalbi için hiç sağlıklı değildi.
Delta burnunu vita'nın boynuna gömmüş ve derin bir nefes çekmişti içine. Gece bu kokuyla uyumak sabah güne yine bebeğinin kokusuyla başlamak.. daha ne isteyebilirdi ki.
F: "Yarana bakıyordum ki ben"
Felix sonunda tuttuğu nefesini bırakmış ve yaklaşık bir saat önce ona söylenen cümlenin cevabını vermişti.
Hyunjin, Felix'in boynuna daha fazla gömmüştü suratını böylece sesi oldukça boğuk çıkıyordu.
H: "Gece söylediklerini tekrardan söyler misin küçüğüm"
Vita, gece deltaya sırnaşıp ona, onu sevdiğini söylediğini unutmuştu. Zaten boynunda deltanın sıcak nefeslerini hissetmek birazdan onu bayıltacaktı.
Felix, o kadar heyecanlanmıştı ki göğsü hızlı hızlı inip kalkıyordu, kalbinden haberi bile yoktu. Hyunjin'in dudaklarını boynunda hissetmesi ise titremesine neden olmuştu.
Yatakta olmasına rağmen düşecekmiş gibi hissettiği için Hyunjin'in kollarına tutunmuştu küçük elleri ile sıkıca.
Delta ise vitası üzerinde yarattığı etkinin çok güzel farkındaydı ve onu küçük öpücüklerle bile böyle titretmek hoşuna gidiyordu.
Hyunjin, beyaz teni dudakları arasına aldığında Felix inlememek ve daha fazla titrememek için kendini sıkmış ve bir elini Hyunjin'in boynuna sarmıştı.
F: "Hyunjin"
Delta dudakları arasına aldığı tene küçük bir öpücük kondurmuş ve geri çekilmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mr. Mafia (Omegaverse)
General Fiction"Gardenya kokuyorsun" "Gerçek ve gizli aşkın simgesi.. Gardenya" "En önemlisi de meleklerin simgesi" 👉🏻 Yaş farkı 👉🏻Cinsellik Var lütfen rahatsız olacaksanız okumayın SemeHyun UkeLixie 🫳🏻 HyunLix MinSung SeungChan Jeongbin ...