İyi Okumalar 🦋
________Felix, Hyunjin'e cevap vermemişti, verememişti. Bir karar vermek onun için o kadar zordu ki. Nasıl bir anda hayatına giren birisiyle aynı evde kalmayı kabul edebilirdi ki? Ya da kimsezi bir şekilde dışarıda kalmayı.
İki seçim de küçük vita için yeterince zordu. O yüzden Felix, bir cevap vermemişti ve Hyunjin de cevap aramamıştı. Onun gözlerinden anlıyordu her şeyi. O yüzden bir şey demeden Felix'i Banyoya göndermişti.
Aynı doktorun dediklerini yapmalı ve ruh eşinin hasta olmasına izin vermemeliydi.
Felix onun için hazırlanan sıcacık su ile dolu miss gibi kokan köpüklü küvette ne kadar süre zaman geçirmişti bilmiyordu ama parmak uçları artık buruşmaya başlamıştı.
Biraz saha suda kalırsa uyuyacaktı o yüzden işlerini bitirmiş ve onun için hazırlanan kuru kıyafetleri giyinmişti.
Üzerindekilerin markasına bakılırsa kessinlikle pahalıydılar. Felix bunların parasını çalışıp ödemeyi de aklının kenarına not etti. Hyunjin'e her şeyi geri ödeyecekti.
...
"Efendim evi de iş yerini de adamlarımız aradı. Hiçbir yerde yok. Ama bulmaya çalışacağız"
H: "Bir daha o şerefsizi bulmadan beni arama!"
Delta konuşurken sıktığı telefonunu konuşma bittikten sonra koltuğa fırlatmış ve sigarasını alarak balkona çıkmıştı.
Felix'in vücudundaki her yaradan babasının sorumlu olduğunu biliyordu. Hem hareketlerinden anlamıştı hem de kurdu Felix'in kurduyla iletişimde olduğu için.
O adamı bulmak ve üzerinde farklı deneyler yapmak istiyordu. Parçalarına ayırmak, her parçasının kendi gözleri önünde doğramak istiyordu. Ama adam hiçbir yerde yoktu.
Bu durum deltayı daha da çıldırtıyordu. Uzun süredir uyanık olmayan kurdunun şu an eşi için uyanık olması Hyunjin'i daha da vahşi durumlara sürüklüyordu.
Sakinleşmek için sigarasını yaktı ve dolgun dudakları arasına götürdü Hyunjin. Derin bir nefes aldı, zehirli dumanları ciğerine çekti.
F: "Şey..."
Hyunjin elindeki zehire o kadar çok kaptırmıştı ki kendini küçük vitasının balkona gelişini bile duymamıştı.
Üstelik duman kokusu yüzünden Felix'in masum kokusunu da alamamıştı. Delta tüm sinirini sigaradan çıkarmak istercesine balkonun duvarına bastırarak söndürmüş ve aşağı atmıştı.
Felix, aldığı yoğun duman kokusu yüzünden yüzünü buruşturmuştu. O bu kokuya dayanamazken başkaları dumanı nasıl içine çekiyordu hiç bilmiyordu.
H: "Hadi gel Felix içerde konuşalım soğukta durma"
Delta, elini vitanın sırtına yaslamış ve hafifce iterek yürümesini sağlamıştı. İçeri girdiklerinde geniş koltuğa oturmuş ve Felix'e de oturması için yanındaki boşluşu pat patlamıştı.
Felix ise iki elini önünde birleştirerek koltuğun bir köşesine bırakmıştı kendini.
Vita her kıpırdadığında vücudunun bebeksi kokusu, yeni yıkandığı için tatlı şampuan kokusu ve yeni kızgınlıktan çıktığı için durmayan Gardenya kokusu Hyunjin'i çıldırtıyordu.
Sadece kokusu onu bu hale getiriyorsa, gerisini düşünemiyordu. Daha doğrusu düşünmemeye çalışıyordu.
"Efendim siparişleriniz geldi"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mr. Mafia (Omegaverse)
Fiksi Umum"Gardenya kokuyorsun" "Gerçek ve gizli aşkın simgesi.. Gardenya" "En önemlisi de meleklerin simgesi" 👉🏻 Yaş farkı 👉🏻Cinsellik Var lütfen rahatsız olacaksanız okumayın SemeHyun UkeLixie 🫳🏻 HyunLix MinSung SeungChan Jeongbin ...