[6] Komiserim

7.8K 803 1.2K
                                    

Aç götünü, yum gözünü bölümü
İyi Okumalar 🔥
_________
~Yazar~

"Patron" kişisi aranıyor...

Minho siyah eldivenlerle kaplı elleri ile telefonu sıkıca tutuyordu. Aldığı her nefeste ise ağzından buhar çıkacak kadar soğuk ve çıkan buhar gözükmeyecek derecede karanlıktı hava.

M: "Tamamdır"

Minho, Hyunjin'e işi hallettiği bilgisini verdikten sonra ciddi suratı uçup gitmiş, yerini hafif gülümseyen dudaklara bırakmıştı.

Derin bir nefes alıp buz gibi havayı ciğerlerine doldurduktan sonra, tekrar telefonunu eline amıştı.

"B(T)aş komiser" aranıyor...

Jisung telefonunun ekranında çalan numarayı gördüğünde derin bir nefes almış ve zaten başına gelecekleri bile bile açmıştı telefonu.

J: "Efendim"

M: "Komiserim bir ihbarda bulunacaktım"

Sigma, duyduğu cümleyle daha çok gerilmiş ve ayağa kalkarak odasını turlamaya başlamıştı bile.

J: "Yine ne yapt-"

M: "Bir depoda cesetler bulunmuş adres....."

Delta lafını bitirdikten sonra telefonu kapatmış ve siyah ceketinin cebine tıkıştırmıştı. Hala ellerinde duran siyah eldivenlerden de kurtuldukta sonra cebinden sigara paketini çıkarmış ve içinden bir tanesini çekip çıkarmıştı.

Özenle yaktığı sigarayı kusursuz dudaklarına değdirmiş ve derin bir nefes almıştı. Hyunjin'e ihanet eden kişi yüzünden ifşa olunan uyuşturucu deposunu ve içindeki hainleri halletmişti.

Kaç tane kişi öldürmüştü bilmiyordu ama onu tatmin edecek kadar çok olduğunu hissediyordu. En iyisi de komiserini görecekti birazdan.

Hatta beyaz bir arabanın, farları açık bir şekilde geceyi aydınlatarak, tozu dumana katacak hızda geldiğini gördüğünde dudakları arasına yerleşmiş olan sigarayı yere atmış ve ayağıyla ezmişti.

Delta, Sigmasının sigra sevmediğini biliyordu...

Kısa süre sonra araba ani fren ile Minho'nun karşısında durmuş ve içinden Sigma inmişti.

Şu an deltanın tek düşüne bildiği sigmasının ince beline özenle sarılan kemer ve kemerin üzerine kusursuz bir şekilde dizilmiş olan, telsiz, silah, kelepçe ve jop... o çok seksi gözüküyordu...

Minho, kollarını kocaman açarak Jisıng'a sarılacaktı ki havada duran kulları ani hareket ile aşağı indirilmiş ve önünde kelepçelenmişti bile. Hızlı komiser işte...

M: "Kaç kere dedim şu kelepçenin rengini değişelim diye. Sıkıcı hep gri hep gri"

Jisung'un dellenerek konuşmasına izin vermeden dudaklarını dolgun dudaklara bastırmıştı bile delta. Ama omuzlarından itilmesi öpücüğün alevlenmesine izin vermemişti.

J: "Yine ne yaptın?"

M: "Ellerimi çöz anlatayım"

Sigma kollarını önünde birleştirmiş ve başını onaylamaz anlamda iki tarafa sallamıştı.

J: "Yetkili olan kişi benim! Burada benim lafım geçiyor!"

Minho dudaklarına yerleşen sırıtışa engel olamamıştı. Sevgilisi hem ateşli, hem de tatlıydı.

M: "Öyle mi?"

J: "Öyle tabii ki!"

M: "Açmayacaksın kelepçeleri?"

Mr. Mafia (Omegaverse)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin