[20] Seni Seviyorum

4.9K 642 666
                                    

İyi Okumalar 🦋
__________

Felix ani telaşla uyandığında uyku sersemi olarak yatağında oturmuştu. Ne ara uyuduğunu bile hatırlamıyordu. En son yatağına uzanmıştı, Hyunjin'in gelmesini bekleyecekti.

Üniversite konusunu konuşacaklardı. Hyunjin bugün geç geleceğini söylemişti ama Felix, en geç akşam yemeğine geleceğini düşünmüştü. Oysaki gece yarısına kadar gelmemişti ve sonuç olarak yatağında uyuya kalmıştı vita.

Felix telefonunda saati kontrol ettiğinde 3'e geldiğini görmüş ve yavaş bir şekilde yataktan kalkmıştı. Hem çok fazla susamıştı. Hem de merak ediyordu acaba Hyunjin gelmiş miydi.

Hava karanlık olmasına rağmen evin duvar kenarlarında gece için küçük aydınlatmalar vardı böylece yürüdüğü yolu görmek daha kolaydı.

Vita odasından çıkmış ve çok fazla yürümesine gerek kalmamıştı çünkü Hyunjin ile odaları yan yanaydı zaten. Kapıyı tıklatmak için kaldırdığında içerden sesler geldiğini duyduğu an eli havada kalmıştı.

Kalbi deli gibi atmaya başladığında gecenin sessizliği yüzünden atış sesleri çok net duyuluyordu, yani en azından Felix kalbini çok net duyuyordu şu an.

Biraz daha kulağını kapıya yaklaştırmış ve sesleri dinlemeye çalışmıştı. Ne konuşulduğu anlaşılmasa da Hyunjin'in ve bir kadının sesini duyduğuna emindi.

Midesine giren ağrı ile gözleri dolmaya başladı vitanın. Hyunjin onu sevdiğini söylemişti, onu bekleyeceğini söylemişti ama şimdi bir kadınla beraber miydi.

Değer verdiği tek kişi deltayken bu yaşadığı hissler ona hiç iyi gelmiyordu. Vita artık ağlamak üzere olduğunu hissettiğinde kendini toparlamış ve kapıyı aniden açmıştı.

Ne olursa olsun umrunda değildi nasıl bir manzara göreceği de umrunda değildi. Belki de o karıyı yolacak kadar sinirliydi. Belki de o siniri Hyunjin içindi.

Felix tam Hyunjin'e, onunla yaşamaya, ondan aldığı ilgiye ve temasa alışmışken delta onu yarı yolda bırakamazdı. Bunu yapamazdı. Yapmamalıydı.

Vita ne zaman kapattığını bilmediği gözlerini kapıyı açtıktan bir süre sonra açmış ve bakışlarını odada gezdirmişti.

İlk karşılaştığı manzara Hyunjin'in ona olan endişeli bakışlarıydı. Ama Felix onun yanında duran kadına bakmış ve burnunu çekmişti.

Delta'nın odasında bulunan küçük masanın sandalyesine oturmuştu kadın ve Hyunjin de onun başında ayakta dikiliyordu.

H: "Bebeğim bir sorun mu var?"

Felix tekrar duygulanmanın verdiği etki ile burnunu çekmişti. Bir şey yoktu belki görünürde ama bu kadının burada bu saatte Hyunjin'in odasında ne işi vardı ki.

H: "İçeri gelmek şster misin"

Hyunjin, vita'nın donduğunu gördüğünde ona doğru yaklaşmış ve kapıda duran elini tutarak kendine doğru çekmişti küçük bedeni.

Felix de anında kollarını Hyunjin'in beline dolamış ve başını deltanın göğsüne yaslamıştı sıkıca. Dolu olan gözlerini serbest bırakmış ve sessizce ağlamaya başlamıştı.

Çok korkmuştu. Bu kapıyı açtığında karşılaşacağı manzara yüzünden Hyunjin'i kaybetmekten çok korkmuştu. Ona ne zaman bu kadar alışmış, kaybetmemek için ağlayacak raddeye gelmişti bilmiyordu. Ama şu an aldığı bu sarılma bile içini fazlasıyla rahatlatmıştı.

Delta da kollarını Felix'e sarmış belini okşadıktan sonra sarı saçları da okşamaya başlamıştı.

H: "Sorun mu var?"

Mr. Mafia (Omegaverse)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin