8.Rész

52 6 0
                                    

Mia szemszöge:

Reggel felébredtem és nyugodtság fogott el. Nincs itt Kai, jobb is... Gondoltam elmegyek boltba egy kis nasiért. A boltba érve egyből megláttam Kai-t, amint egy széken ül és chips-et majszolt.

-Szia, kérsz?-kérdezte mosolyogva.

-Ahh, már megint te?-kérdeztem szemet forrgatva.

-De örülsz nekem...-mondta gúnyosan.

Nem tudtam és nem is akartam válaszolni, ezért nem is válaszoltam. Hirtelen felpattant eddigi helyéről, majd beszorított a sorok közé és hozzám simult. Valamiért felment a pulzusom és levegőt is alig kaptam.

-Mond hogy, tetszik az amit most csinálok!-suttogta fülembe.

-Engedj el kérlek.-mondtam rekedt hangon.

-Nem tehetem...-mondta egy pimasz mosollyal az arcán.

-Kérlek...-könyörögtem neki.

-Gyerünk könyörögj még nekem...-mondta még mindig a fülembe suttogva.

Éreztem lenn merev férfiasságát. Ő hátra hajtotta fejét, én meg vállára tettem a fejem. Úgy gondoltam ez a megfelelő alkalom hogy, elmenjek. Tervem sikerrel járt és futottam is haza. Tudtam hogy, utánam fog jönni, így egy verbénás injekciót ragadtam meg.

Mikor megérkezett én csak a kanapén ültem. Csak bámultam magam elé és próbáltam kitalálni hogy-hogy fogom kivitelezni és végrehajtani azt a tervem hogy, fogom és elszúrom. Szerencsémre ő odajött hozzám, észre is vettem de nem mozdultam. Majd beugrott hogy, itt a megfelelő pillanat. Most vagy soha! Felkeltem helyemről, fogtam és beleszúrtam. Sikerült, hisz nem sokkal később el is ájult. Fogtam és a pincébe vonszoltam.

Néhány órával később:

Már eltelt néhány óra, gondoltam megnézem Kai-t. Hallottam hangokat hisz, a kanapén olvastam. Lépcsőn lépkedve azon gondolkodtam, vajon sikerülni fog-e a tervem. Mikor leértem a lépcsőn a hűtőből kivettem egy vértasakot. A cella elé érve bedobtam hozzá.

-Élvezd ki, mert nem mostanában kapsz!-mondtam érzelemmentes és lenéző hangon.

-De kedves!-mondta majd, letörölte szája sarkából kicsorduló vért.

-Meddig leszek is bezárva?-kérdezte.

-Amíg vissza nem kapcsolsz!-felelem rá azonnal.

-Arra várhatsz!-mondta rá gúnyosan.

Erre a válaszra beléptem hozzá a cellába és vittem magammal egy széket. Megragadtam (hisz, a verbéna miatt még mindig erőtlen és gyenge) és a székhez kötöttem. Azt hittem hogy ellenkedni fog, de nem, nem baj mert így legalább könnyebb dolgom volt.

-Mire készülsz cica?-kérdezte kábán.

-Meg fogsz büntetni? Alig várom bébi... -mondta perverz mosollyal.

-Nem, annál sokkal jobban fog fájni!-mondtam.

Hirtelen elhúztam a függönyt. Mivel elvettem a napgyűrűjét, így égette a bőrét. Kiabált de, nem tehettem mást... Vissza kell őt kapcsolnom!

-Hol a napgyűrűm?-kérdezte mikor visszahúztam a függönyt.

-Nálam, nyugi vigyázok rá.-mondtam és megforgadtam ujjaim között.

-Add vissza!-kiabált rám.

-Nem.-mondtam nyugodtan.

-Add vissza te ribanc!-mondta még mérgesebben.

Ribanc??? Ez fájt, de erős maradtam.

-Úgy látom kell még egy kis fény.-mondtam és újra széthúztam a függönyt.

Addig csináltam amíg majdnem kigyulladt.

-Még mindig nem érzel semmit?-kérdeztem reménykedve.

-De... Várj... Nem... Nem érzek semmit.-mondta gúnyosan.

-Oké, akkor folytatom...-mondtam és folytattam.

Ezt nem értem, a düh visszakapcsolhatná, erre semmi... Már kb. 2 órája csinálhattam de még mindig semmi eredmény. Egy halvány kis érzés sem. Már elegem van, és csalódott is vagyok. A fülem is zúg már a kiabálásától, így abbahagytam.

-Mára elég... Nincs kedvem hallgatni a hisztidet.-mondtam, elfújtam a gyertyákat és kimentem.

Nem oldoztam el, úgy voltam hogy, nem akarom újra és újra székhez kötni.

###Időugrás###

Már 2 hete kínzom de semmi. Lehet más módszert kellene bevetnem? Ne aggódjatok, mindig van B tervem ahogyan most is...

Kai szemszöge:

Már 2 hete kínoz minden nap Mia. Sikertelenül... Soha nem fogok visszakapcsolni! Próbálkozik, milyen aranyos... Nem adja fel, ahogy én sem. Kínoz? Állok elébe, de soha nem kapcsol vissza!

Kikapcsolva is szeretni?!?! (BEFEJEZETT!!!)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang