10.Rész

56 7 0
                                    

FIGYELEM!!! DURVA TARTALOM! A nyugalmadat is megzavarhatja!🤣

De most tényleg, CSAK SAJÁT FELELŐSSÉGRE!!!

Mia szemszöge:

Van egy tervem, ami fix visszakapcsolja, vagyis remélem. Már csak azt nem tudom hogy hogy fogom kivitelezni. Gondoltam, megnézem a kis rabomat.

A cella elé érve beléptem és gonoszul vigyorogtam.

-Jó reggelt bébike!-mondtam öntelt vigyorral.

-Jobb lett volna ha befejezed volna a tegnapit.-mondta egy perverz mosollyal.

-Majd talán ma, ha jó fiú leszel és visszakapcsolsz.-mondtam és átvettem a mosolyát.

-Nem lehet az hogy megduglak és elfelejtsük egymást?-kérdezte.

-Nem!-mondtam rá azonnal.

-Mert tudom hogy több lenne neked egy dugásnál.-folytattam tovább, ekkor már teljesen előtte álltam.

-És tudom azt is hogy tetszem neked.-mondtam és beleültem az ölébe és suttogtam e szavakat szájára.

-Az előző is tetszett, ezt pedig már egyenesen élveznéd.-mondtam, majd megérintettem tökéletesen kidolgozott felsőtestét. Csak behunyta szemét s hallgatta mondataimat.

-Ez tetszik ugye?-kérdeztem még mindig suttogva.

Nem válaszolt s én ekkor megérintettem belső combját, mire felnyögött.

-Szólj ha hagyjam abba...-mondtam majd megnyaltam füle legérzékenyebb pontját.

-Oldozz el...-mondta szaggatottan.

-Nem lehet...-mondtam, és elértem nadrágja övét.

-Kényszeríts hogy hagyjam abba és oldozzalak el.-suttogtam tovább.

Egy hatalmasat nyögött.

-Abba ne hagyd... Kérlek most ne...-mondta és hátra hajtotta fejét.

-Eszembe sincs kicsike...-mondtam majd kioldottam nadrágja övét.

-Ahh, Mia.-hagyta el szaggatottam e szavakat.

Hozzáértem keménykedő merev férfiasságához ami majdnem szétrobbant. Tetszik hogy ezt váltom ki belőle... Húzogattam kezemet amire egy hatalmasat ordított.

-Megőrjítesz...-mondta és mélyen szemembe nézett.

-Mondj még ilyet bébi!-mondtam és belemarkoltam kis Kai-ba ami valljuk be nem is olyan kicsi.

-Szeretlek!-ennyit mondott és történt valami amit még én magam sem értettem hogy hogy. Hirtelen letépte a köteleket és fordított helyzetünkön. Most én ültem a széken.

-Vedd a szádba!-mondta.

Nem tudtam mi tévő legyek így tettem amit ő mond. Ő egyre hangosabban morgott. Hajamból cofot csinált és ő vette át az irányítást. Majd a számba ment el.

-Kösz bébi, és most szia.-mondta majd kisuhant a cellából.

-Bassza meg!-mondtam és a széket a falnak vágtam úgy hogy széttört.

Kai keresésére indultam. Ezt csúnyán benéztem. Most mi a jó büdös francot csináljak? Ezen gondolkodva indultam útnak a kihalt Mystic Falls-ba.

Kikapcsolva is szeretni?!?! (BEFEJEZETT!!!)Where stories live. Discover now