Kai szemszöge:
Másnap reggel a Salvatore-házba mentem. Gondoltam játszok egy kicsit Miával. Úgyis benne van az ilyen kalandokba én meg csak könnyíteni akarok magamon. Tegnap egész nap figyeltem. Gondoltam, jobb egy kicsit megfigyelni mielőtt beállítok hozzá. Már tegnap is megölhettem volna, de így sokkal izgalmasabb lesz...
A konyha felé vettem az irányt, mivel arrafelé hallottam hangokat. Látta hogy tiszta vér vagyok. Gondoltam így még ilyesztőbb leszek. Fantasztikus... Tervem bevált hiszen, meg ilyedt.... Ez jó móka lesz...
-Mit keresel itt?-kérdezte a késsel fenyegetve, nekem ettől rám jött a nevethetnék.
-Meg akarlak ölni!-mondtam egy pszichopata mosollyal az arcomon.
-Úgyse tennéd meg!-mondta, de szerintem még ő maga sem hite el.
-Csak figyelj!-mondtam, majd vámpírgyorsasággal elé léptem és kitörtem a nyakát.
Kanapéra dobtam és letelepedtem a fotelba. Közben utána jártam és itt nem lehet meghalni. Nem baj... Néha megölöm és kész... Így is jó móka lesz...
-Na csak hogy felkeltél, csipkerózsika.-montam érzelemmentes hangon.
-Oké... Megtetted, de többet nem fogod!-mondta ő is ugyan úgy.
-Dehogynem...-mentem közelebb felé.
-Hát nem.-mondta és ekkor értem teljesen elé.
-Ne vegyél rá mérget!-mondtam egy gonosz mosollyal.
-Csak figyelj!-ekkor egy vázát ragadott meg és a fejemhez vágta, amitől elájultam. A kanapén ébredtem, ő pedig a fotelban ült.
-Na csak hogy felkeltél, csipkerózsika.-mondta is ugyan úgy mint, én az előbb.
-Nagyon vicces...-mondtam szemet forgatva.
-Igen az.-mondta nevetve.
Hirtelen felkeltem és szembeálltam vele. Nagyon közel álltam meg előtte. Végig a szemembe nézett, ezen csak gúnyosan tudtam mosolyogni. Ezek szerint nem lesz nehéz dolgom.
-Gyönyörködsz még bennem vagy elmehetek?-kérdeztem vigyorogva, tetszett ez a szituáció és az is hogy ezt váltom ki belőle.
-Nem érdekel mit csinálsz.-mondta nekem erősnek mutatva magát.
-Tényleg? Én nem úgy láttam...-mondtam elgondolkodva és még közelebb mentem hozzá.
-Muszáj belemászni az aurámba?-kérdezte szemet forrgatva.
-Ugyan tudom hogy akarod.-mondtam és átfontam derekát kezeimmel.
-De kinyílt a szeme valakinek.-mondta egy gúnyos mosollyal.
-Nem te akartál elmenni az előbb?-kérdezte gúnyolódva.
-Meg gondoltam magam, most inkább veled játszanék.-mondtam a fülébe suttogva. Kirázta a hideg, ezt észre is vettem és elmosolyodtam.
-Fogsz te nekem még könyörögni bby.-mondtam és egy perverz mosolyt villantottam neki.
-Dehogy is. Amúgy is ez az én szövegem és nem áll jól ez a stílus neked!.-mondta kínosan nevetve.
Kezd zavarba jönni, ez tetszik...
-Majd meglátjuk!-mondtam és megpusziltam a füle mögötti érzékeny bőrt mire neki egy halk sóhaj hagyott el a szája.
-Ugye? Csak idő kérdése.-mondtam és vámpírgyorsasággal kimentem a házból.
-Seggfej!-hallottam meg "kedves" válaszát.
Hallottam, ahogy felmegy az emeletre. Gondoltam, játszunk még egy kicsit... Be kel valljam eléggé tetszik ez a játék...
-Nahát, nem is rossz...-mondtam egy pimasz mosollyal amikor beléptem a szobájába.
-Mi a jó büdös francot csinálsz itt???-kérdezte és próbálta takarni magát, hisz nem volt rajta póló, így melltartóban állt előttem. Be kell vallanom eléggé beindultam rá.
-Csak beugrottam...-mondtam egy pimasz mosoly kíséretében.
-Akkor mehetsz is ki ott ahol beugrottál. Ha nem látnád öltözöm, szóval menj ki!-mondta, és próbálta takarni magát. Ezzel csak még jobban begerjedtem.
-Nekem tetszik ez a látvány.-mondtam még mindig olyan mosollyal és egyre közelebb léptem felé. Vigyort arcomról le se lehetett volna vakarni.
-Na akkor most ki gyönyörködik kiben?-kérdezte egy gúnyos mosollyal. Ahh, kínoz... De lerohannám, de megvárom amíg ő fog könyörögni.
Csak egy szemforgatást adtam válaszul. Ekkor már teljesen előtte álltam vigyorom azonban egy percre sem szakított meg.
-Mit akarsz pontosan? Miért vagy itt? Van egy egész város ami üres. Keress magadnak valahol helyet lehetőleg távol tőlem!-akadt ki. Uhh, egyre nehezebb féken tartanom magam...
-És ha én nem akarok? Akkor mit fogsz tenni? Megölsz vagy megbüntetsz? Uhh, a második jól hangzik...-mondtam ugyan olyan mosollyal.
-Menj már el!-mondta még mindig takarva magát.
-Ahogy akarod. Ohh, és ne takard magad, egy: mert nekem kurvára tetszik, kettő: meg úgy is látni foglak anélkül is.-mondtam már perverz mosolyra váltva és megharaptam a szám szélét. Ezzel őt és engem is ingerelve. Majd az erkélyre mentem és meg támaszkodottam rajta.
-Fogsz te nekem még könyörögni. Ha meguntad a magad szórakoztatását akkor gyere a házamhoz és szívesen segítek ebben a problémádban.-mondtam majd leugrottam az erkélyről.
-Persze... Arra várhatsz!-mondta. Nem kell sokat várnom már szivi.
A ház elé érve gondolkodni kezdtem. Hogy veszem el Mia eszét? Könnyű lesz... Szerintem marad ez a taktika. Már nem annyira sok idő és az enyém lesz. De nem kell mint barátnő. Csak megdugom majd eldobom... Alig várom már.
Ezen gondolkodva aludtam el.
KAMU SEDANG MEMBACA
Kikapcsolva is szeretni?!?! (BEFEJEZETT!!!)
Fiksi PenggemarLehetséges hogy két ember sorsa nem véletlenül hasonló? Lehetséges az hogy az univerzum összesodorja őket? Létezik szerelem mikor egy vámpír kikapcsol? Kai vámpír, és semmi gondja sincs. Vannak barátai, barátnője akit nagyon szeret és ő is Kai-t...