Mia szemszöge:
Reggel mosolyogva ébredtem és a tegnap éjszakára gondoltam. Arra ahogy, Kai teste és az enyém össze forrt, arra hogy azt mondta szeretlek... De vajon tényleg igaz??? Vagy csak megjátssza? Nem tudom, de ki akarom élvezni amíg tart...
Kai-t néztem ahogy édesen szuszog mellettem. Arra gondoltam, vajon mit álmodhat? Benne vagyok egyáltalán?
-Tetszik amit látsz?-kérdezte kómás hangon.
-Hát nem panaszkodhatok...-mondtam incselkedő hangon.
-Igen?! Megmutassam hogyan panaszkodtál tegnap este?-kérdezte és fölém hajolt.
Nem válaszoltam csak megcsókoltam, ő azonnal visszacsókolt.
-Olyan puha ajkaid vannak...-suttogta számra.
-Érezni akarom őket magamon...-mondta és megharapta alsó ajkam.
Teljesítettem kérését. Szájáról nyakára, majd nyakáról vállára tértem át. Élvezte minden egyes érintésem. Ezeket a történéseket hang zavarta meg.
-Ki lehet az?-kérdeztem és magamra rántottam a takarót.
-Csak mi vagyunk itt Mia. Más nem lehet.-nyugtatott de egy cseppet sem voltam az.
Látta hogy még mindig nyugtalan vagyok, így ezt mondta:
-Tudod mit? Megnézem.-pattant fel mellőlem és megpuszilta a homlokom.
Szemem fenekére vándorolt. Észrevette és elmosolyodott.
-Tudom tetszik, de ha tovább bámulod itt fogok maradni egész nap az ágyban.
-Bocsi...-mondtam kuncogva.
Ő csak mosolygott majd magára kapott egy fekete pólót és egy fekete rövidnadrágot.
-Jól nézel ki.-szökött ki a számon.
-Tudom.-felelte és megcsókolt.
-Mindjárt jövök!-mondta majd kisuhant az erkélyen.
Mikor elment rossz érzés fogott el. Tudtam hogy nincs biztonságba. 5 perc múlva fogtam magam és utána mentem. Először a Grill-be mentem de, semmi. Majd Elena házába, sőt még az erdőbe is jártam de, semmi. Végül Bonnie házába mentem. Hihetetlen bejártam ezt a nyamvadt Börtön világot és egy vámpír, így el tud bújni.
A házhoz érve rossz érzés fogott el. Hátra néztem de semmi, aztán megint és ott állt velem szemben Kai.
-Meg ílyesztettelek hercegnő?-kérdezte mosolyogva.
-Kapd be!-mondtam és megütöttem a mellkasát.
-Majd te.-mondta vigyorogva. Erre én csak megforgadtam a szemem.
-Ne forgasd mert kiesik!-mondta duzzogva.
-Találtál valamit?-kérdeztem témát váltva.
-Igen... Nem fogod elhinni... Kiderült hogy, csak egy mókus kaparta az erkély padlóját.-mondta nevetve.
-Akkor jó.-mondtam megkönnyebbülve.
-Cuki vagy amikor félsz...-mondta és átkarolta a derekam.
-Tudom és akkor is amikor morcos.-javítottam ki.
-Igen, és akkor is amikor egoista vagy...-monda és megpuszilta a nyakam.
-Tőled tanultam.-mondtam büszkén.
-Tetszik hogy, ilyen hatással vagyok rád.-mondta vigyorogva.
-Más is tetszene de, ha neked csak ez tetszik...-folytattam volna még de a szavamba vágott.
-Az is tetszik hidd el.-mondta és a határa kapott, majd visszasurrantunk a házba.
Mikor hazaértünk az ágyra dobott.
-És most ki kell engesztelned..-mondta majd megcsókolta a nyakam.
-Alig várom.-motyogtam vigyorogva.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kikapcsolva is szeretni?!?! (BEFEJEZETT!!!)
Hayran KurguLehetséges hogy két ember sorsa nem véletlenül hasonló? Lehetséges az hogy az univerzum összesodorja őket? Létezik szerelem mikor egy vámpír kikapcsol? Kai vámpír, és semmi gondja sincs. Vannak barátai, barátnője akit nagyon szeret és ő is Kai-t...