17.Rész

35 3 0
                                    

Külső szemszög:

Míg Mia és Kol együtt töltötték az idejüket (barátként), addig vajon Kai mit csinált? Összejött Bonnie-val vagy azon van hogy kiszabadítsa Miát? Nos nézzük csak...

Kai szemszöge:

1 hónapja hogy nem láttam Miát. Aggódok érte. Az összes varázskönyvet átnyálaztam de, sehol sem találok semmit miként hozhatom ki. Apám nagyon óvatos és okos volt. Kár, hogy megöltem mikor kiszabadultam, várhattam volna addig amíg el nem mondja hogy, lehet visszahozni őt. Hogy Bonnie-val mi van. Semmi... Egyszer ki is kapcsoltam, és hogy hozott vissza. Hát úgy hogy azt mondta hogy segít, de nyilván nem így lett...

Mai utam a Mikaelson-okhoz vezet. Pontosabban Freya-hoz. Nagyon remélem hogy, tud segíteni hisz, szeretett öcsikéje is ott van. Vajon Mia gondol rám, vagy már Kol karjai között keresi a vígaszt... Faszom, miért kell nekem ilyeneken gondolkodni...

A Mikaelson-Házhoz érve megtorpantam. Mi lesz ha nincs megoldás...

Becsengettem és vártam.

-Igen?-nyitotta ki egy szőke hajú csaj.

Gondolom Rebeca, mivel Freya-t még sosem láttam ő pedig velünk jár egy suliba.

-Szia! Freya-t keresem. Tudsz segíteni?

-Persze, gyere be!-invitált be, de kérdem én minek, na mindegy...

-Kösz...-mondtam és átléptem a küszöböt.

-Hugom, kit hoztál megint magaddal?-kérdezte egy vöröses barna hajú férfi.

-Nem hozzám jöttek Klaus, Freya-hoz.

-Mit akarsz te Freya-tól?-kérdezte és egyre közelebb lépett.

-Beszélni vele.-mondtam higgadtan.

-Mit akarsz tőlem?-lépkedett le a lépcsőn végre valahára akiért jöttem.

-Segítened kéne.-mondtam ráemelve a tekintetem.

Klaus-ból kitört a nevetés. Freya azonban hallgatott.

-Mond csak bátran, ne is foglalkozz vele.-mondta kedvesen.

-Ki tudnál hozni egy embert a Börtön-világból?-kérdeztem reménykedve.

-Sajnos nem tudok segíteni, kell hozzá egy aszcendens és egy Benett boszorka vére. Ezek nélkül nem segíthetek. Ha minden meg is lenne hozzá nem segíthetnék.

-Kol is ide van bezárva.-mondtam hátha belemegy.

-Ott van Mia is vele.-erre a kijelentésre Klaus felállt a kanapéról és közelebb jött.

-Intézem a boszit, intézd azt a kütyüt!-mondta és már el is ment.

-Rendben segítek de csak Kol miatt. De ki zárta be?-kérdezte szomorúsággal a hangjával.

-Én is ott voltam bezárva, majd megjelent Bonnie, Kol és Damon és mikor észrevettem őket Bonnie kilökte őt én meg erősen kapaszkodtam de, nem tudtam hogy Kol kiesett. Nem is akartam kimenni Mia nélkül. Ki kell hoznom őt.-a végét már könnyes szemmel mondtam.

-Segítek, megígérem.-mondta és rátette kezét a vállamra.

-Köszönöm!-mondtam és rámosolyogtam.

2 nappal később:

Klaus hamar meg is hozta a boszit nekem, pedig elég nehezen jött össze az aszcendens elhozatala. Igazság szerint le kellett feküdnöm Bonnie-val. Remélem hogy, Mia nem fog rám haragudni emiatt, de érte tettem.

Holnap kihozzuk őket. A Mikaelson családdal elég jól összespanoltam bár fogalmam sincs hogyan... Freya, Rebeca és Elijah elég könnyű volt de Klaus... Mind a ketten megölnénk egymást. Valahogy egyikőnk se bízik a másikba. Szerintem nem is Kol miatt segít nekem.

Másnap:

Ma végre kiszabadítjuk Miát és Kolt. Alig várom, hogy újra a karjaimba tartsam. Na jó ez elég nyálas volt de, azt hiszem értitek... Szeretem és kész. Ő az aki tényleg szeret és hiszi hogy, jobb ember lehetek. De elég a rizsából...

Ahogy felöltöztem lementem a Mikaelson testvérek közzé. Már javában ehettek amikor én leértem. Rebeca Elijah és Freya egymás  mellett ült. Klaus pedig az asztalfőnél. Az én helyem (milyen ironikus) mellette volt. Helyet foglaltam és elvettem egy 0-ás vért.

-Jó reggelt Kai!-köszönt Elijah.

-Neked is!-mondtam egy 1000 wattos mosollyal.

-De boldog ma valaki...-utalt az előbbi mosolyomra Rebeca.

-Hát igen... Ma végre hazajön... és persze Kol is.-mondtam megtoldva a mondatom.

-Milyen kedves hogy, az öcsém nevét is odaraktad a mondatodba...-mondta gúnyos hangon a hibrid.

Elengedtem a fülem mellett. Nem akartam hogy, ezt a csodás napot valaki is elrontsa, főleg ő.

Kikapcsolva is szeretni?!?! (BEFEJEZETT!!!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin