Mia szemszöge:
El sem hiszem hogy, végre nem a Börtön világba vagyok. Ezek szerint mégis fontos vagyok neki. SZERET. Jó érzéssel tölt el a tudat hogy itt fekszik mellettem, mellette biztonságba érzem magam.
Ma reggel boldogan ébredtem fel, ám amikor felkeltem Kai nem volt mellettem. Körbejártam a házat de sehol senki. Nagyon megilyedtem. Kb. 10 perc múlva motoszkálást hallottam a földszinten. Gondoltam, lemegyek és megnézem ki az. Ekkor megláttam Damon-t az ajtóba egyenesen felém sétált és megitatott a vérével, majd egy roppanást hallottam és minden elsötétült. Damon eltörte a nyakam.
Mire felébredtem mindenki körülöttem volt. Csak néztek és nem szóltak semmit. Klaus felém nyújtott egy vértasakot.
-Ezt idd meg!-mondta kínosan mosolyogva.
-Ezt én biztos nem.-ellenkedtem.
-Ha nem akkor meg fogsz halni! Szóval nem mondom el még egyszer!-mondta fenyegetve.
Végül is csak egy kis vért kell innom... Nem lehet olyan rossz... Az az undi vas íz és... Inkább hadjuk csak legyünk túl rajta!
Megittam és valljuk be kurva finoooom.
-Kaphatok még?-kérdeztem boci szemmel.
-Sajnos nem, meg kell tanulnod hogy, tudod kontrolálni az éhséget.-mondta mosolyogva Elijah.
-Vagy olyan leszel mint az a pszichopata ott.-bökött Kol-ra.
-Hé...-mondta tettetett sértődöttséggel utóbbi.
-Oké...-mondtam tettetett szomorúsággal.
-Most pedig menjünk! Mutatni akarok neked valamit.-mondta cukin mosolyogva Kai.
-Oké!-mondtam és is ugyan úgy.
Beszálltunk a kocsiba és csak mentünk. Kb. 45 percet kocsikáztunk amíg meg nem érkeztünk egy házhoz. Házhoz? Inkább egy palotához. Kai kinyitotta a kocsiajtót nekem és megfogta a kezem.
-Gyere!-csak ennyit mondott.
-Ez mégis mi?-kérdeztem mosolyogva.
-Ez a mi házunk Mia! Itt fogunk lakni. Nélküled már nem tudom elképzelni az életem.
-Ezt el sem hiszem. Szeretlek!-mondtam és megcsókoltam.
-Én is! Megmutattad hogy tudok kikapcsolva is szeretni!?
Na sziasztok! Itt is lenne a beigért story (igen, tudom nagyon sokat kellett várni, de azt hiszem megérte). Nagyon szépen köszönöm nektek a sok csillagot (sorry fingom sincs mi a neve😅). Ha tetszett ez a story, ajánlom a többit is. Mindjárt ide is pattintom a címeket. Nagyon jól esik hogy az 1. story-m óta ilyen sok olvasó van. A 2.story-m nemrégiben kb.2 hónapon át (vagy több is) 1. helyen volt az alwaysandforever kategóriában. Nélkületek ez nem sikerülhetett volna, szóval innen is köszönöm és millió puszi. Következő story-m remélhetőleg hamarosan érkezik de, még én magam sem tudom melyiket írjak. Nagyon sok ötletem van és bízok benne mindegyiket meg is valósíthatom.🥰
Story-k:
The story of me and Kai Parker
Csak egy éjszaka Parker, de lehet nekem több...
Bogo
ESTÁS LEYENDO
Kikapcsolva is szeretni?!?! (BEFEJEZETT!!!)
FanficLehetséges hogy két ember sorsa nem véletlenül hasonló? Lehetséges az hogy az univerzum összesodorja őket? Létezik szerelem mikor egy vámpír kikapcsol? Kai vámpír, és semmi gondja sincs. Vannak barátai, barátnője akit nagyon szeret és ő is Kai-t...