4.Rész

58 6 0
                                    

Mia szemszöge:

Másnap reggel a konyhába érve ismét különös hangot hallottam. Hátra fordultam, és egy alakot láttam meg, aki tiszta vér volt. Ahogy közeledett felém, rájöttem ki az; Kai. Mi a fenét keres itt? Egyáltalán hogy lehet ez? És miért véres?

Ő csak közeledett felém. Kést ragadtam hogy, megvédjem magam. Ez nem az a Kai... És valamiért úgy gondolom sokkal szexibb. Tetszik hogy véres, leteperném...

-Mit keresel itt?-kérdeztem a késsel fenyegetve.

-Meg akarlak ölni!-mondta egy pszichopata mosollyal.

-Úgyse tennéd meg!-mondtam de, még én magam sem hittem el.

-Csak figyelj!-mondta, majd vámpírgyorsasággal elém lépett és kitörte a nyakam.

Néhány órával később a kanapén ébredtem fel. Kai a fotelban ült mellettem.

-Na csak hogy felkeltél, csipkerózsika.-mondta érzelemmentes hangon.

-Oké... Megtetted, de többet nem fogod!-mondtam én is ugyan úgy.

-Dehogynem...-jött közelebb.

-Hát nem.-már teljesen előttem áll.

-Ne vegyél rá mérget!-mondta egy gonosz mosollyal.

-Csak figyelj!-ekkor egy vázát ragadtam meg és a fejéhez vágtam, amitől elájult. Most ő feküdt a kanapén én meg a fotelban ültem.

-Na csak hogy felkeltél, csipkerózsika.-mondtam ugyan úgy mint, ő az előbb.

-Nagyon vicces...-mondta szemet forgatva.

-Igen az.-mondtam nevetve.

Hirtelen felkelt és szembeállt velem. Nagyon közel állt előttem. Éreztem a leheletét az arcomon. Csak néztem a szemébe; elvesztem benne... Mi történt velem?

-Gyönyörködsz még bennem vagy elmehetek?-kérdezte vigyorogva.

-Nem érdekel mit csinálsz.-mondtam neki magabiztosan.

-Tényleg? Én nem úgy láttam...-mondta elgondolkodva és még közelebb jött.

-Muszáj belemászni az aurámba?-kérdeztem szemet forrgatva.

-Ugyan tudom hogy akarod.-mondta és átfonta kezeit derekam között.

-De kinyílt a szeme valakinek.-mondtam egy gúnyos mosollyal.

-Nem te akartál elmenni az előbb?-kérdeztem gúnyolódva.

-Meg gondoltam magam, most inkább veled játszanék.-mondta a fülembe suttogva. Kirázott a hideg. Tudom hogy észrevette, mivel elmosolyodott.

-Fogsz te nekem még könyörögni bby.-mondta és egy perverz mosolyt villantott.

-Dehogy is. Amúgy is ez az én szövegem és nem áll jól ez a stílus neked!-mondtam kínosan nevetve. De, de rohadtul jól áll ez a stílus. Kinek is akarok én hazudni?

-Majd meglátjuk!-mondta és megpuszilta a fülem mögötti érzékeny bőrt mire nekem egy halk sóhaj hagyta el a számat.

-Ugye? Csak idő kérdése.-mondta vámpírgyorsasággal kiment a házból.

-Seggfej!-mondtam és az emeletre mentem.

Az emeletre érve átöltözni indultam mivel tiszta vér voltam és amúgy is pizsamába voltam.

-Nahát, nem is rossz...-mondta egy pimasz mosollyal az arcán.

-Mi a jó büdös francot csinálsz itt???-kérdeztem és próbáltam takarni magam, hisz nem volt rajtam póló, így melltartóba álltam előtte.

-Csak beugrottam...-mondta egy pimasz mosoly kíséretében.

-Akkor mehetsz is ki ott ahol beugrottál. Ha nem látnád öltözöm, szóval menj ki!-mondtam, és próbáltam takarni magam. Ideges voltam amiért, csak így beront.

-Nekem tetszik ez a látvány.-mondta egy pimasz mosollyal és egyre csak közeledett felém. Ez a mondat felforrósította a testem és talán egy természetes reakció de, beleharaptam az alsó ajkamba.

-Na akkor most ki gyönyörködik kiben?-kérdeztem egy gúnyos mosollyal.

Erre csak egy szemforgatást kaptam válaszul, ekkor már teljesen előttem állt.

-Mit akarsz pontosan? Miért vagy itt? Van egy egész város ami üres. Keress magadnak valahol helyet lehetőleg távol tőlem!-mondtam, pontosabban inkább utasítottam.

-És ha én nem akarok? Akkor mit fogsz tenni? Megölsz vagy megbüntetsz? Uhh, a második jól hangzik...-mondta ugyan olyan mosollyal.

-Menj már el!-mondtam még mindig takarva magam. Nem értem miért nem vettem még fel ezt a hülye pólót.

-Ahogy akarod. Ohh, és ne takard magad, egy: mert nekem kurvára tetszik, kettő: meg úgy is látni foglak anélkül is.-mondta már perverz mosollyal és megharapta a szája szélét. Majd az erkélyre ment és megtámaszkodott rajta.

-Fogsz te nekem még könyörögni. Ha meguntad a magad szórakoztatását akkor gyere a házamhoz és szívesen segítek ebben a problémádban.-mondta majd leugrott az erkélyről.

-Persze... Arra várhatsz!-mondtam de akkor már eltűnt.

-Majd te nekem!-mondtam egy gonosz mosollyal majd felvettem (végre) a pólóm.

Hogy lehet ennyire seggfej? Ja, igen... Kikapcsolt... Na majd megmutatom hogy velem nem lehet csak úgy játszani. Meg is van a tervem. Vissza fogom kapcsolni! Nem is érdekel már a kijutás, hisz már nem vagyok egyedül... Én a régi Kai-t akarom! Csak is az érdekel hogy visszakapcsoljam és vissza is fogom. Ő nem játszhat velem csakis én vele! 

Kikapcsolva is szeretni?!?! (BEFEJEZETT!!!)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora