Ahogy beléptem ő magzatpózba kuporogva sírt. Mikor megláttam eluralkodott rajtam a bűntudat és a sajnálat. Nem tudom miért történik ez velem... Aztán arra gondoltam mennyi szenvedést okozott. Rögtön elfogott harag és a gyűlölet.
Fogtam és leültem az ágy szélére és egy pszichopata mosolyt villantottam rá.
-De jó hogy fenn vagy! Már nagyon éhes vagyok.-mondtam tovább mosolyogva.
-Dögölj meg!-köpte nekem a szavakat sírva.
-Te hamarabb fogsz, de ez neked úgysem újdonság...
-Mondtam már hogy egy tajparaszt vagy???
-Ő... Így még nem fogalmaztál... Ez tetszik...-mondtam most perverz mosollyal.
Csak megforgadta a szemét, ezért folytattam...
-De nem csak a megfogalmazás tetszik...-utaltam a kivágott pólójára.
-Szóval most meg akarsz erőszakolni?-kérdezte, miközben elapadtak a könnyei.
-Csak játszani akartam és táplálkozni, de ez a terv sokkal jobban tetszik... Nem is vagy te olyan buta...
-Ha hozzám mersz nyúlni megbánod!-mondta fenyegetve.
-Alig várom... De van egy rossz hírem, most én vagyok nyeregben.
-Nem sokáig... De ez az én dolgom lenne hogy nyeregben legyek...-mondta és beharapta a szája szélét.
Nem tagadom kurvára felizgultam. Most azonnal meg akartam kapni, kerüljön bármibe.
-Lehetsz most is...-szólaltam meg halkan, de úgy tűnik meghallotta.
-Ki vagyok kötözve nem emlékszel???-kérdezte meg kacéran és megrázta a bilincset.
-Majd eloldozlak ha én úgy érzem elérkezett az ideje...-mondtam és lecsaptam ajkaira és erőszakos csókba kezdtem.
Öhhh, ha nem bírod a szexuális tartalmat inkább görgess tovább, jelzem ha olvashatod.😘
Először nem csókolt vissza de 1-2 másodperc múlva igen. Úgy szívtam a száját, akár egy pióca aki már hónapok óta nem evett. Igaz is volt... Már több mint 1 hónapja nem dugtam és már nagyon kanos voltam, meg amúgy is kacérkodott és hamar felizgatott. A szájáról hamar átváltottam a nyakára, megilyedt, és ösztönösen eltolt magától.
-Azt már nem... Nem bánthatsz többet!-mondta komolyan.
-Eszemben sincs...-mondtam és újra rátapadtam.
Felnyögött, és elmosolyodtam. Majd lejjebb folytattam utamat. Erőszakosabban kezdtem birtokba venni teste minden egyes részét, ő pedig úgy tekergett alattam mint egy kígyó. Ez még jobban izgalomba hozott és egy férfiasat morogtam a fülébe.
-Ha ezt fogod csinálni, már most el fogok menni pedig még el sem kezdtem.-mondtam suttogva a fülébe és megpusziltam a füle mögötti érzékeny részt.
-Én is ha ezt a kínzást tovább csinálod... Így is már kész vagyok...-mondta.
-Türelem, mindent a maga idejében...-mondtam mosolyogva.
Elkezdtem csókolgatni a testét. Hangos nyögéseket váltottam ki belőle ami, engem büszkeséggel töltött el és egyre keményebb lettem odalenn.
-Na jó ebből elég...-mondtam és letéptem a bilincset.
-Most te jössz kicsilány...-mondtam és elkaptam a fejét és kőkemény farkamhoz tettem.
Engedelmeskedett és elkezdte szájába tolni a farkam, először kevesebbet majd egyre többet és többet. Mikor már elérte azt a pontot hogy nem tud többet bevenni elkezdet fel-le mozogni. Férfi morgásokkal és nyögésekkel díjaztam cselekedetét és ő erre egyre vadabb lett. Mikor a csúcs előtt álltam, ő abbahagyta és felém hajolt.
-Most te jössz kisfiú...-mondta kacér mosollyal.
Mosolyogtam, hisz hasonlóan fogalmazott mint én, így cselekedtem. Birtokba vettem azt a részét mely nővé teszi és kényeztetni kezdtem. Kis köröket írtam le és csiklóját kezdtem ingerelni. Alapból nedves volt de ez a cselekedetem még jobban nedvessé tette. Nyögött és sóhajtott felváltva, hol hangosan, hol halk sikításba csuklott hangja. A csúcs előtt hagytam abba mint, ahogy ő is nekem (egy kis bosszú, meg amúgy sem akartam hogy elmenjen).
-Azt hiszem készen állsz!-mondtam és óvatosan belesiklottam.
Itt olvashatod tovább már nem durva de, ha nem olvasod el nem fogod érteni a folytatást.
Együtt nyögtünk fel. Hirtelen minden megváltozott. Újra éreztem... Éreztem a szenvedélyt és a vágyat, éreztem hogy ez a lány aki most alattam fekszik csak erre vágyott. Hallottam szíve felgyorsult ütemét és az enyémet, ami ugyan olyan tempót diktált mint az övé. Újra éreztem, amit nem akartam, de ez most más volt... Örültem hogy érzem ezt! Örültem hogy ezt hozom ki belőle és hogy ő ezt hozza ki belőlem. Örültem hogy szeretem ezt az érzést. Azt hiszem nem csak az érzést szeretem hanem ezt a lányt is. Azt a lányt aki élvez engem és amit csinálok, azt a lányt akit annyiszor megöltem. Aki próbált visszakapcsolni, hogy érezzem ezt amit ő is. Azt hiszem szerelmes vagyok Mia Benettbe.
Aktusunk után levegőért kapkodtunk mind a ketten és érzésekkel tele tekintettel.
-Köszönöm!-mondtam és megcsókoltam.
-Mit?-kérdezte levegőért kapkodva, úgy látom nagyon kifárasztottam.
-Ezt a sok mindent, amit te adtál nekem 1 hónap alatt.-szökött ki a számon.
-Kai, te most visszakapcsoltál???-kérdezte és láttam a szemébe a boldogságot.
-Kettőt tippelhetsz.-mondtam mosolyogva, ő csak elmosolyodott.
-Szeretlek Mia!-mondtam és egy puszit adtam a homlokára.
-Én is szeretlek Kai!-mondta ő pedig megcsókolt amit viszonoztam.
Összebújva aludtunk el. És én csak arra gondoltam milyen szerencsés vagyok hogy ő itt van velem. Milyen jó hogy itt van és boldoggá tesz. Ő ebben a Börtön Világban a legjobb dolog.
KAMU SEDANG MEMBACA
Kikapcsolva is szeretni?!?! (BEFEJEZETT!!!)
Fiksi PenggemarLehetséges hogy két ember sorsa nem véletlenül hasonló? Lehetséges az hogy az univerzum összesodorja őket? Létezik szerelem mikor egy vámpír kikapcsol? Kai vámpír, és semmi gondja sincs. Vannak barátai, barátnője akit nagyon szeret és ő is Kai-t...