~5~

6K 278 46
                                    

'Beni üzecek gücüSana verdiğim için Kendimden özür dilerim'

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

'Beni üzecek gücü
Sana verdiğim için
Kendimden özür dilerim'

-Fransız Kafka -









Herkes sırayla kendini tanıtmaya başladı ilk Iron man adam tabiks.
"Kızım benim şirketim var. Adım Cevdet boz bide 56 yaşımdayım." dedi. Yaşını hiç göstermiyordu neyse.

"Kızım bende avukatım ama işime kısa süreliğine Ateş yüzünden ara verdim. Benimde senin gibi Çileğe alerjim var bide 54 yaşındayım." dedi. Yuh ama o da hiç göstermiyor ona kafa sallayıp konuşan kişiye döndüm.

"Ben Sarp BOZ babama şirkette yardım ediyorum. 29 yaşındayım." dedi ve kısa kesti çok iyi kafam rahat. 

"Ben Güney BOZ avukatım ve 24 yaşındayım." Bu böyle bitti.

"Ben Asi boz. Mimarlık okuyorum. 22 yaşındayım." buda böle bir şey badboy çocuk geldiğimden beri bana tip tip bakıyor zaten.

"Ben kuzey Boz. Bilgisayar mühendisliği okuyorum. "Bak işte bu ilgimi çekmişti acaba bizim sitenin kodunu versem hatanızı bulabilir mi? Ama o zaman kim olduğum ortaya çıkar tüh gene kurtulamadık." 21 yaşımdayım. "

" Ben Burak BOZ. 12. Sınıfa gidiyorum sayı salcıyım 18 yaşındayım. "
Dedi.

Kızıl çocuk " Ben Adel boz ikizin oluyorum. 11. Sınıfa gidiyorum zaten seninle aynı yaştayız. "dedi

" Şey Aslında yanılıyorsun. Ben 18 yaşındayım. Kimlikteki doğum günlerimiz farklı. "dedim.

Sarı çocuk Iron man ve Defne hanım hariç herkes dediğime şaşırmıştı.

Doğru hatırlıyorsam en büyüğün bir küçüğü" Konuyu biraz daha açar mısın? "dedi. 

" Şimdi ben bebekken yetimhaneye bırakılmışım beni kimin oraya bıraktığına dair hiç bir iz falan da ortada yok. Ben o gün oraya 18 Aralık da bırakıldım. 1 yaşında gibi durduğum için de yetimhane müdürü nüfusumu çıkarırken ismimi soyadımı ve bırakıldığı günü doğum günüm olarak girmiş. Olay bu. "dedim. Herkesten onaylar mırıltılar çıkınca sarı kafa devam etti.

" Ben mükemmeller mükemmeli dünyanın en yakışıklı kardeşin Berk Boz. 15 yaşındayım . Taliplerimi beklerim "onun bu dediğine hepimiz güldük.

Kenarda duran küçük bir çocuk vardı." Ben Ateş Boz 6 yaşındayım "dedi

En büyükleri" Sende kendini tanıt bakalım. "

" Ben Lina YERKIRAN. 12.sınıfa gidiyorum . Ayrıca arkadaşlarımla yaşıyoruz. " derin bir nefes alıp sustum. Onlarda dediğime tuhaf tuhaf bakıyordu.

Badboy konuştu" Arkadaşlar? "dedi. 

" Elif, Ege, Can, Ada "dedim. Onlarda anladıkları manasında kafalarını salladılar.

Hacker Kız ve Gerçek Ailesi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin