~10~

3.6K 269 18
                                    

'ince düşünen insan incinir'

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

'ince düşünen insan incinir'

-Şeker Portakalı-







Tam tamına 8 saattir kod yazıyoruz ve artık ellerim ağrımaya başladı. Ben bunları düşünürken karşı taraf artık yorulduklarını ve pes etmeniz gerektiğini söyleyen bir kod yazdı.

(gerçekte böyle konuşma bildiren bir şey yok ama olsun)

Şuan biz kurduğumuz planla başta onları saf dışı etmiştik ancak onlar bir kaç dakika sonra tekrar saldırdılar. 

Ege ve ben onları saf dışı ediyorduk. Yani çalışıyorduk. Ada Can katları koruyup kontrol ediyor. Elif'se bize saldırı düzenleyen şirketin kim olduğunu araştırıyor.

Can "Lan şey diyeceğim düşünsenize bize bu saldırıyı yapan senin ailenden biri falan çıkıyormuş." dedi ve güldü.

Yani aslında olabilir neden olmasın?

Onun dedğilyle hepimiz gülüştük. Ellerim artık seri hareket etmekten kızarmaya başladı. Offf ağrıyo .

Can ve Ege aynı anda" Acıktım Ben!! "
dediler.

" Sanki biz burada bilgisayarın tuşlarını kemiriyoruz amına koyayım. Bizde açız bir durun şunlar çıksın da hele bir. "Bunu ağzımda gevelemiştim ama duymuşlardı. Biraz güldüren sonra Elif'den" Ha siktir. "diye bir Ses duyuldu.

Hepimiz dediğiyle ona dönerken. Oda direkt olarak bana bakıyordu. Elif" Ben bize saldıran kişinin kim olduğunu buldum!"dedi.

Hepimiz sesinde ki terredütü sezmiştik.

Can bir anda" N'olur bana söylediğim şeyin doğru olmadığını söyle?! "dedi.

Elif hayla aynı bakıyordu" Hadi canım ciddi olamazsın. O bize neden bu kadar baskı kurarak saldırsın ki? Oha "
-3 saat sonra-
Saat 21. 00 olmuştu ellerim çok ağrıyordu ama onlar da pes etmiyordu.

En son artık onlar da dayanamamış olacak ki siteden çıktılar bizde siteyi güçlendirmeye başladık. Site zaten önlem amaçlı 10 katlıydı ve biz bu sayıyı 15 doğru çıkardık. Enson masadan kalktığımızda saat 23.15 olmuştu ne kod yazdık beee.

Can"Ben acıktım. "hepimiz bende manasında kafasını sallayınca zurna dürüm şipariş ettik bide şalgam ve ayran fovori.

Lan o değilde bu senin biyolojik neden size saldırıyor ki?
Aslına bakarsak orasını bende bilmiyorum ki biz olduğunu öğrenebildiğini de sanmıyorum çünkü onların hiçbiri bizim bilgilerimizi sakladığımız yani 10.kata ulaşamadı eğer ulaşsaydı eyvallah ama ulaşamadığı için sorun yok. 

-yarım saat sonra-
Telefonum çaldı biyolojik baba arıyordu acaba bizim kim olduğumuzu mu öğrendi. "Alo efendim Cevdet bey." dedim. Sesimdeki tedirginliği belli etmemeye çalışarak bizimkiler de bana bakıyorlar dı.
İçimden bir. Ses
Sıçtınız!!
Diyor
Ki bu sefer haklı tuhaf bir. Şekilde.
"Kızım nasılsınız? Napıyorsunuz diye aramıştım rahatsız etmedim ya" dedi hafif rahatlamış olsam da.

"Arkadaşlarımla film izliyorduk. Sizler napıyorsunuz diye. Sordum." Bunu söylememe diğerleri de rahatlamıştı. Tam bu sırada kapı çaldı.

Biz kapı çalınca Cevdet bey "Birini mi bekliyordunuz ben seni rahatsız etmeyeyim." deiyi o kapattı. Ben şok olmuştum. Bana yaptıkları veyatta yapmaya çalıştıkları imalat belli olduğu için ve bu saatte kapı çaldığı için direk en Cevdet beye mesaj yazmaya karar verdim.

Siz:Şey aslında misafir değildi gelen biz. Biraz acıktığımız için zurna dürüm sipariş etmiştik o geldi...

Diye yazdım.

Neden açıklama gereği duyup yazdıysam sonradan bu yazdığıma pişman olmuştum ama yapacak bir şey yoktu artık.

-DÜZENLENMİŞTİR(30.06.2024)-

Bölüm hakkındaki düşüncelerinizi buraya bırakabilirsiniz.

Hacker Kız ve Gerçek Ailesi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin