-21-

387 23 6
                                    

Suçluluk nedir?

Bir insanın kendine karşı beslediği pişmanlık, geri dönüşü olmayan ... duygular bütünüdür belki terim anlamı ama bilirsiniz ki terim anlam ve gerçek anlamlar genelde birbiriyle çakışır.

Kendimi suçluyordum onların ölmesine ben sebebe olmuştum o gün salak gibi o uçurumun kenarına gitmeseydim onları habersiz bırakmasaydım bunların hiçbiri olmayacaktı. Hepsi benim suçumdu ve bu suçun geri telafisi de yoktu.

O gün Lina gelip benimle konuşmuştu ama bu konuşma hiçbir işe yaramamıştı sonuçta kim bir insanı pardon YEDİ insanın onun yüzünden öldüğünü kaldırabilirdi ki .

Yaklaşık 1 aydır olduğu gibi bugünde uçurumun kenarındaydım o olaydan sonra sanki hayat enerjim çekilmişti eskisi gibi değildim kaldıramıyordum benim yüzümden bir kişiye daha pardon 7 kişiye daha zarar gelmesini kaldıramıyordum.

-Can ve Elif'in evlat edinildiği dönem ilahi bakış açısı-

"Baba yapma artık dayanamıyorum"dedi küçük çocuk karşısındaki adam onu her ne kadar dinlemeyip kumarda kaybettiği paranın sinirini çocuktan çıkarırken.

Çocuğun artık konuşmaya dahi mecali kalmamış yerde cenin pozisyonunda uzanıyordu.

Adam içeriye doğru bağırdı o sırada "Sürtük bana bir tane sus getir çabuk !" diye bağırdı adam kız bunun ne anlama geldiğini bilmiyordu . Dışarıda görüyordu babalar kızlarını güzel kızım diye seviyordu o da düşünüyordu ki bu kelime de öyle bir kelime onu övüyor diye düşünüyordu.

Kız babasının ona seslenmesi üzerine seri adımlarla mutfağa ilerledi ve bir bardak su katıp babasına götürdü . 

Kapıyı çalıp odaya girdiğinde gördüğü manzarayla çığlık attı arkadaşı kardeşi yerde kanlar içinde baygın bir şekilde yatıyordu.

Adam kızın tiz çığlığını duyduğunda karşısında yatan çocuktan bakışlarını çekip karşısındaki kıza baktı . Kız adamın ona baktığını gördüğünde kafasını eğerek ona suyu uzattı ve koşar adım odadan çıkı yeni bir bardağa su katara o bardağı da Can'a götürdü adam o sırada kıza bakmıyordu kız yavaş yavaş suyu kardeşine içirdi. Kız son yudumu içirirken adam onlara doğru döndü ve Can'ın da gözleri yavaş yavaş açılıyordu .

Adam kızın ne yaptığını anladığında kıza doğru "NE YAPTIĞINI SANIYORDUN SEN!!"diye bağırdı . Kız yüzünü yerden kaldırmıyordu . Adam kızın bir şey dememesine daha çok sinirlendi hoş bir şeyler dese de sinirlenecekti ya .

Adam çalışma masasının üzerinde duran bıçağı aldı ve kıza doğru savurdu kızsa bundan kaçamadı ve bıçak kızın karnına saplandı.

Kız orada güçsüz düşüp bayılmıştı . Adamsa evi terk etmişti ne yaptığının kendisi bile farkında değildi.

Can kız kardeşinin haline görünce çok koktu o an bütün acısını unuttu ve sokağa doğru koştu her yeri çok kötü acıyordu.  Ama kız kardeşini kurtarması gerekiyordu . Yolda gördüğü birni çevirip ambulansı aramasını söyledi adam başata şaşırdı ardından tabi dedği ve ambulansı aradı adam telefon ile konuşurken çocuğu da süzüyordu bir yandan .Adam anlamıştı çocuğun şiddet gördüğünü . Adamın telefonla konuşması bittiğinde çocuk ağlayarak "Geliyor mu abi?" dedi. "Geliyor tabi yakışıklı."dedi ve çocukla beraber kaldırımın köşesine oturup ambulansı beklemeye başladılar. Çocuk yanında oturan abisine bakmadan " Abi babam kız kardeşimi bıçakladı beni dövdü o adama neden bir şey olmuyor "dedi çocuk ağlayan ses tonuyla.

Adam şaşırmıştı böyle bir şey beklemiyordu . Kız kardeşi için çağırmıştı demek ambulansı ilk yardım eğitimlerini sürekli ertelemesine sinirlendi o an.

Ambulansın siren sesleri sokağı doldururken adam ve çocuk ayaklandı çocuk artık gözyaşları içinde gülümsüyordu. Biliyordu işte kız kardeşini kurtarmıştı.

-Şimdiki zaman-

Can düşündüğü anıyla gülümsedi artık dayanamıyordu bir ailesi belki artık vardı ama yüzlerine dahi bakamıyordu. 

Can onu almamalarını istese de aldıkları aile grubuna girdi .

BOZ AİLESİ

CAN (seskaydı): Hepinizden özür dilerim öncelikle abilerinizin,kardeşlerinzin,oğullarınızın,kuzenlerinizin ölümüne sebep oldum bunca yıl sonra bir ailem oldu ve hiçbirinizin yüzüne bakamamak kendimi çok kötü hissettiriyor ve artık dayanamıyorum.Şimdi sizin kardeşlerinizi oğullarınız abilerinzi kuzenlerinzi kaybetmenize neden olan o uçurumun kenarındayım bu iş burada başladı ve burada bitecek.Elif senden çok özür dilerim seni çocukken de yalnız bıraktım koruyamadım şimdi de koruyamıyorum özür dilerim kardeşim benden bu kadar özür dilerim. Lina ve Ege ikinizi hep kıskandım doğrusunu söylemek gerekirken çok iyi kod yazıyordunuz bu yüzden ön planda olansa hep siz oluyordunuz.Sizi de yalnız bırakacağım başladığımız işi hep birlikte bitiremeyeceğimize sebebiyet verdiğim için çok özür dilerim kardeşlerim. Anne , baba sizi geç tanıdım ama sizin iyi insanlar olduğunuzu da biliyorum özür dilerim sizden de oğlunuz siz daha hasretinizi gideremeden gidiyor .Bu sefer gerçekten gidiyor.İkzim sen beni bulamak için biliyorum çok çabaladın ama özür dilerim ben senin kadar sabırlı değilim.Her neyse görüşürüz bana yeni kavuşan ama benim gitmek zorunda olduğum ailem.


Telefonumu kapatıp yanıma koydum uçurumdan ayaklarımı sallandırıp biraz uzandım. Hayatı seviyordum ama eskiden.

Düşündüm ...

Ben olmayınca ne olacaktı ?

Yeni yeni hayatlarına dahil olduğu Boz ailesinde bir şey değişmezdi zannımca 

Ama LEACE onda çok şey değişirdi işte.

Yattığım yerden kalktım oturuyordum artık. 

Bu sırada arkada ani bir fren sesi duydum ve bir el silah sesi  sonra her şey karanlık.

****

Selamlar uzun bir aradan sonra tekrardan sizinleyim .

Bölüm hakkındaki düşünceleriniz neler?

Bu bölüm kısa oldu bir tık ama bence hakkını da verdi şimdi neyse bir sonraki bölümde görüşmek üzere hoşçakalın.





Hacker Kız ve Gerçek Ailesi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin