~11~

3.6K 179 37
                                    

'Tek başına mutlu olanların hayatına girmek kolay değildir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

'Tek başına mutlu olanların hayatına girmek kolay değildir.'

-Bol Dylan-














-Cevdet Bey'in ağzından -
Sabah 6 gibi kalktım biraz spor yaptım yemek yedim ve planımızı devreye sokmak için bizimkileri kaldırdım. Şirkete de birkaç güvenilir. Mühendislere çağırdım.

Dinlenerek sırayla saldırı yapmayı planlıyordum. Açıkcası bu sefer ki planımı işe yarayacağından eminim.

Gelen mühendislere kahvaltı yapmaları için yarım saatlik bir süre verdim. Bizimkilerle ben de saldırıya geçtik.

Yaklaşık 3 dakika sonra onlar da bize karşılık vermeye başladılar. Açıkcası bu kadar hızlı bir karşılık beklemiyordum. Hızlı ve güçlü bir şekilde karşılık vermişlerdi. Oldukça iyi kod yazıyorlardı. Ama benim kadar değil. 

Övünmek gibi olsun iyi kod yazarım neyse. Mühendislere sıra değiştirerek kod yazmaya devam ettik aslında plan şuydu. Biz bu kişiyi yada grubu sabahın erken saatlerinde kaldırıp hiç yemek yemeden bilgisayarın başına oturtup güçsüz düşürmek.

4 saat sonra.

Plan işe yarıyor gibi gözüküyordu. Çğnlü kodların bir çoğunun arasına açım kelimesi sıkıştırılmış. Ben bunları düşünürken Kuzey ve Sarp'da yemek yiyordu. Ben pek aç değildim.

Bu sırada evde ki alarm yaklaşık 5 saniye gibi kıs bir süre çaldı ve kapandı. Bunlar normal şeylerdi. Sonuçta iyi bir yazılımcıyla  savaşıyorduk.

Ben bunları düşü ürken bir anda telefonum çaldı. Şirketten asistanı arıyordu. Önemli birley değildir diye kapattım. Ama tekrar çaldı. Tekrar kapattım ve gene çaldı. Bu kadar önemli ne olmuş olabilir ki.

"Alo Efendim Nergiz." dedim. Negiz teleşla" Efendim gizli bilgilerinizin  hepsi çalındı ve bütün ekranlarda LEACE yazmaya başladı. Burda tuhaf şeyler oluyor. Hemen gelmeniz gerekiyor. "dedi.

Nasıl ya!? Siktir. Hayır bu çok kötü oldu. Mühendislere" Siz devam edin onların bütün bilgilerini istiyorum kimler kaç yaşındalar. Hepsini anladınız mı? Kuzey ve Sarp sizde benimle gelin şirkete geçmemiz lazım. "dedim ve apar topar evden çıktık.

-saldırı bitiminden yarım saat sonra -
Kızımı özlemiştim. Her ne kadar ona güvenemesem de nötr yaklaşsam da içimde hiç şüphe yok diyemeyeceğim.
O kızın bana yalan söyledikten sonra yaptığı şeyleri unutmadım unutmayacağım ki lanet olsun bunu bizi yanımızda büyümüş bir kız yaptı o kızı biz büyüttük ya.

Onun kişilik özelliklerini büyüten kişiler belirlemez miydi?
Ben mi yanlış biliyordum? Biz bu kıza ne yapmıştık böyle davranmıştı? Bu kız bizimle dile kolay 7 yıl geçirdi ya. Biz gerçek kızımı öldü diye kabullendikten sonra bize sizin kızınızı diye geldi. Ne kadar da geri zekâlıymışım !

Hacker Kız ve Gerçek Ailesi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin