'Cehennem boş,
Çünkü bütün şeytanlar Burda.'-William Shakespeare-
-Bay R'nin ağzından -
Gördüğüm kabusla uyandım. Annemi görmüştüm rüyamda beni suçluyordu. Senin yüzünden öldüm diye senin yüzünden baban böyle diye.
Annemin mezarına gitme ihtiyacı duydum fazlasıyla. Her annemi rüyamda gördüğümde ağlıyordum. Kim demiş erkekler ağlamaz diye?
Babamı kontrol ettim. Uyuyordu hayla. Babamda Alzheimer başlangıcı vardı. Bu da annemin ölümünden sonra gerçekleşen şeylerden biri.
Odama gidip kulaklığımı aldım. Şansıma ilk çıkan şarkı en sevdiğim şarkılardan biri çıktı. Busa-operasyon
Anneme şizofreni tanısı konmuştu. İki tane yaratık görüyordu sürekli ve sürekli biri iyi kalpliyken diğeri kötü kalpliydi. Belli bir zaman sonra annem sadece kötü olanı görmeye başladı ve artık dayanamayarak intihar etti. Benim yanımda ben uyurken...
Mezarlığa yaklaştığımda bir bağırış koptu ardından bir düşme sesiyle koşma sesi de bu seslere eşlik etti.
Koşarak seslerin geldiği yöne koştum daha önce hiç görmediğim 4 adam bir kızı soymaya çalışıyordu. Aralarından biri de pantolonunu çıkarmaya çalışıyordu kızsa baygındı.
Koşarak yerden bir kaç tane büyük taş aldım ilk en yapılı olana doğru sessizce yaklaştım. Ve çenesiyle boynu arasında kalan kısma doğru vurdum taşı. Çok fazla bir ses çıkmadı. Adam da bayıldı zaten diğerleri de kızı soymakla ilgilendiği için hiç dikkat etmiyorlardı.
Elimde ki üç taşı da sırayla üç adamın kafasına attım bir daha bayılırken. Adamlar bana ters ters bakmaya başladılar. Kızın üstünde sadece iç çamaşırları kalmıştı. Hemen ondan gözlerimi çekim. adamın tam çenesine kafa attım adam sendelerken diğer adama çelme takarak yere düşmesini sağladım....
Adamların hepsi bayılmıştı kızın kafası kanıyordu kızın üstüne bakmayarak üstünü giydirdim ve mezarlığın girişine bir taksi çağırdım. Kızı oraya doğru götürdüm. Kızı oraya götürürken polisi de aradım.
Oraya geldiğimizde taksi de gelmişti. Adama başımla selam verip taksite bindim ve en yakın hastaneye sürmeye başladım.
Hastaneye geldiğimizde kızı. Hemen sedyeye yatırdılar. Kızı götürdükten sonra bende peşlerinden gittim. Kızı kırmızı alana götürmüşlerdi. Bende serhat abiyi aradım "Alo. Abi ben hastaneye geldim. De babama sen baka bilir misin? İşim ne kadar sürer bilmiyorum." dedim Serhat abi "Tamam oğlum bir şeyin yok inşallah. "dedi." Yok abi annemin yanına gittim de bi kız buldum kıza tecavüz etmeye çalışıyorlardı. Kızda bayılmış o yüzden "dedim ve kapattım. Yoksa bu konu uzardı. Çünkü ben askeri okula girmek istiyordum. Ve bunu için de sicilimin temiz olmadı gerekiyor.
Bu sene askeri okula başvurma zamanının gelmesini bekliyorum. Babam bir PÖH'dü ama anneme den sonra Alzheimer'i olduğu için meslekten emekli olmak zorunda kaldı. Serhat abiyse gazi. Aslında ben komando olmak istiyorum ama net değil.
Kızı olduğu odadan bir kadın hemşire çıktı. "Kızın adını söyleye bilir misiniz?" dedi.
"Bilmiyorum kızın isimin yolda baygın bir şekilde buldum." dedim. Kadın kafasını, salladı.
Ve yanımdan ayrıldı. Elinde bir Marvel'lı bir telefon bulunuyordu. Kadının zevki güzelmiş neyse. Kadın bir kaç kişiyle konuştu.
-1,2 saat sonra kız hayla uyanmamıştı-
Koridorun başında 4 tane benimle yaşıt kişiler belirdi. İkisi ağlıyordu. İkisininse gözleri şişti.
Benim başıma beklediğim odaya daldılar bir anda. 1'i hariç bir kız girmedi. "Merhaba siz arkadaşımı kurtaran kişi olmalısınız. Onun adına teşekkür ederiz." dedi. Bende "Rica ederim. Yapılması gerekeni yaptım." dedim.
Kız "Tanışalım isterseniz "dedi. Kızı dediğiyle içeridekiler de bizi dinliyor olacak ki tek tek dışarı çıktılar.
" Merhaba ben Ada. "dedi kız.
Arkasından bir erkek" Merhaba ben de Ege tanıştığıma memnun oldum. "
Başka bir kız" Merhaba bende Elif" dedi.
Ardında arkadan biri "Bende Can "dedi.Bu sırada koridorun başımda polisler belirdi. Ben daha kendimi tanıtmadan...
Bay R nşn ismi sizce ne olsun bende isimler bitti de.
-DÜZENLENMİŞTİR(01.07.2024)-
Bölüm hakkındaki düşüncelerinizi buraya bırakabilirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hacker Kız ve Gerçek Ailesi
Teen FictionKlasik gerçek aile hikayelerinden faklı bir geçek aile klişesi Bügün 18 yaşına girdim. Yani galiba bügün yetimhaneden ayrıldım. Bügün kendi evime geçtim. Bügün ailemi buldum BU HİKAYENİN HER HANGİ BİR YERDE BİR BENZERİ YOKTUR. HİKAYENİ ÇALMAYALIM.