'Bir ulus, sımsıkı birbirine bağlı olmayı bildikçe yeryüzünde onu dağıtabilecek bir güç düşünülemez.'
-Mustafa Kemal ATATÜRK-
...
Siyah neyi ifade eder ?
Siyah sadece bir renk mi?
Yada yalnızlık?
Belki de özlemdir siyah...
Veya hüzündür siyah ...
Peki siyah benim için bunların hiçbirini ifade etmiyor desem....
Siyah belki hayatı günlük güneşlik olanlar için sadece bir kıyafet duvar veya herhangi bir şeyin rengi olabilir...
Hayatı günlük güneşlik olmayanlar işte onlar için siyah sadece bir renk değildir. Onlar için siyah huzurdur.Onlar siyahı sadece sevmez anlar siyah onlar için karanlık bir gecedir.Onlar saatlerce gökyüzünde tek bir yıldız tanesi olmasa bile gökyüzünü izleyebilir çünkü o gökyüzü onlara çok şey ifade eder onlar için gece her gün gördükleriyle aynı değildir.Her gün farklı şeyler anlatır karanlık gökyüzü onlara bazen hüznü bazen mutluluğu bazen özlemi bazen sadece sakinleşmek için herhangi bir şeyi.
...
Saatlerdir gökyüzüne bakıp müzik dinleyerek düşünüyordum sadece düşünüyordum. İçim de kötü bir his vardı. Cevdet bey bura da kalmamızı teklif etmişti burada kalmayı gerçekten istiyordum ama arkadaşlarımdan ayrılamazdım ve LEACE 'ı da bırakamam .
Ben tam bunları düşünürken karşımızda ki villa gibi evden benim yaşlarımda sert yüz hatları hafif uzun saçları vardı. Açıkçası buradan yakışıklı gibi duruyordu. Balkonda ki sallanan koltuğa oturdu ve kulaklığını takıp gökyüzüne bakmaya başladı.
Ben de onu izlemeyi bırakıp bura da kalsam veya kalsak ne olurdu diye düşünmeye başladım, başlayamadım.Neden bilmiyorum ama karşı balkonda ki çocuk sanki bana bakıyormuş gibi hissettim.Müziği değiştiriyormuş gibi yapıp gizli gizli bakmak bir an mantıklı geldi yaptım .
Karşı balkonda ki çocuk bana bakıyordu ve göz göze gelmiştik lanet olsun .
Adamlar 'ın benden bana şarkısını açtım.
Düşünmeye başladım en baştan her şeyin en başından ...
Yetimhaneye daha 1 kaç aylıkken bırakılmıştım ve kimin bıraktığı bile bilinmiyordu.Peki neden?
O kişi beni mi istemiyordu yoksa bilinçli olarak yapılmış bir plan mıydı bütün bunlar.
Beni yetimhaneye bırakan kişi neden yüzüne siyah kar maskesi ile gizlemişti ve yetimhanenin bütün çevresinde bir tur atıp ardından 600 metre kadar yürüyüp maskesini çıkartıp hiçbir kameranın görüş açısına yakalanmadan gidebilmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hacker Kız ve Gerçek Ailesi
Novela JuvenilKlasik gerçek aile hikayelerinden faklı bir geçek aile klişesi Bügün 18 yaşına girdim. Yani galiba bügün yetimhaneden ayrıldım. Bügün kendi evime geçtim. Bügün ailemi buldum BU HİKAYENİN HER HANGİ BİR YERDE BİR BENZERİ YOKTUR. HİKAYENİ ÇALMAYALIM.