'Sesizz insanlar en gürültülü zihinlere sahiptir.'
-Satephen Hawingh-
Saat 9.30 ama Sarp ve Kuzey hariç bunlar hala burada. Tövbe bismillah ya gidin. Be işimiz var.
En sonunda Can artık dayanamamış olacak ki "Ben odaya geçiyorum." dedi ve gitti. O gidince diğerleri de yavaş yavaş türüydü.
ŞEREFSİZLER BİRDE BENİ BU İĞRENÇ TUHAF BULANIK YARTAKILARKA VAŞ BAŞA BIRAKIYORLAR!!!
Onlar senin abin ABİN
Bana ne
OK
Cidden mi ama ya-Cevdet Bey-
Kuzey ve Sarp'ı şirkete çağırmıştı çünkü. Bu gün LEACE 'İn kim olduğunu öğreneceklerdi.LEACE normal bir yazılım yapan biri gibi dursa da öyle değil. Çoğu şirketin güvenlik sistemini yükseltip bazı şirketlere siber saldırı düzenleyip genel olarak galip çıkıyorlardı. Cidden bu işin ehli insanlardı ve ben onları kendi şirketimin himayesi altına almak istiyordum. Çünkü bu insanları bulmak için çok fazla kişi çabalıyor ama kimse bir sonuç elde edemiyordu.
Bugün se onlara siber saldırı düzenleyecektik. Saat tam 10.00 da onlarsa başka bir şirketi koruduklarını sanacaklardı.
-Lina'dan devam ediyoruz-
Saat 9.40 olunca bende artık dayanamadım ve "Şey biz arkadaşlarla dışarı çıkacaktık. "dedim. Güney "Aslında duruşma vardı ama bir arkadaşa devrettim." dedi. Hadi yallah diyerek onları gönderdim ve masama geçtim yanımda kahvem vardı. Hadi hayırlısı bakalım.-1 saat sonra -
Telefonum çalıp duruyordu. Am açacak tek bir saniye daha yok çünkü karşımızda ki adamlar yani aslında bizim güvenlik sistemini yükselteceğimiz ama onların bizi kandırıp başka bir şirketle anlaşma yapıp güvenlik sistemlerini yükseltip para ödemişlerdi.Kaşımızda ki adamlar bize saldırdıkça biz de onlara saldırıyorduk. Ve artık gerçekten sıkılmaya başladım.
"Şimdi hepimiz son kafa toplanın. Orda kileri def ede ede devam edeceğiz yoksa. Olmayacak sistemi ele geçirecekler.." dedim. Onlar da olur manasında kafalarını salladılar.
-Cevdet Bey -
Geri çekiliyorlardı. Pes etmelerini beklememiştim açıkçası. Hepsinin birden en üst kata yoğunlaşmasını söyledim.Artık hepsi en üst kattaydı. Yaklaşık 2 dakikadır hiç bir şey olmadı.
-Lina'dan-
Tam iki dakika dolunca hepsi en üst kata sızmıştı. Bizse sadece ne yaptıklarını izliyorduk. 3. Dakika da bizimkilere talimat verdim ve saldırmaya başladık.
Yavaş yavaş alt katlara indiler. En son kata geldiklerinde tekrar saldırıya geçtiler. Ancak onlar da artık alamayacaklarını bildikleri için geri çekildiler. Bizde anlaşma yaptığımız şirkettin hesabına baskı uygulamaya başladık. En son site çökünce az önce bizimle çatışanların ve sitesini çökerttiğimiz bilgisayarlarını ekranında LEACE yazısı çıktı ve son pişmanlık şarkısı çalmaya başladı.
-Cevdet bey -
Çok iyi saldırmışlar açıkçası ama biz onlar hakkında gene en ufak bir bilgi kırıntısına dahi ulaşamamıştık. Oh oh.Ne güzel canım.
Of şarkı seçimleri bide cuk diye oturuyor sinir bozuyorlar .
"Sarp Kuzey hadi eve gidelim." dedim ve şirketten çıktık.
-Lina-
Telefondan kimin aradığında baktım. Bilinmeyen bir numaraydı. Bende geri dönmedim. Çünkü bana ne bir de Defne hanım aramıştı ona geri döndüm. "Buyurun. Bir şey mi istemiştiniz." dedim. O da "Kızım neredesin yaaa telaş yaptım abilerini gönderecektim az daha geri dönmesen." dedi."Telaş yapacak bir şey yok aslında duş alıyordum sonra bakım faka derken zaman akıp geçmiş telefon da sessizde olunca. Duymamışım eğer isterseniz bugün size yemeğe gelebiliriz. Çok meraklanmışa benziyorsunuz. Hem merakınız az da olsa gidermiş oluruz."
Defne hanım dediğime sevinmiş olacak ki sesi yerine geri gelmişti." Olur kızım gene aynı saatte buluşuruz. O zaman "dedi.Bizimkiler dediğime biraz bozulsa da sonra dan toparladılar ve hepsi yatmaya gitti saat 16.00'dı üç saat sonraya eve aldığımız tüm saatlerden alarm kurdum ve hepimiz uyumaya gittik.
-DÜZENLENMİŞTİR(30.06.2024)-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hacker Kız ve Gerçek Ailesi
Подростковая литератураKlasik gerçek aile hikayelerinden faklı bir geçek aile klişesi Bügün 18 yaşına girdim. Yani galiba bügün yetimhaneden ayrıldım. Bügün kendi evime geçtim. Bügün ailemi buldum BU HİKAYENİN HER HANGİ BİR YERDE BİR BENZERİ YOKTUR. HİKAYENİ ÇALMAYALIM.