~4~

6.6K 292 74
                                    

'Herşeyi zamana bıraktık, Zamanımız var mı bilmeden'

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

'Herşeyi zamana bıraktık,
Zamanımız var mı bilmeden'

-Özdemir Asaf -

*
*
*
*
*
*


    Marketten aşırı fazla abur cubur altıktan sonra eve dönüyok.

Beyinsiz dönüyoruz dö-nü-yor-uz.
Hı hı

Telefonum çaldı biyolojik anne arıyordu. Açtım "Kızım biz senin yarın eğer müsaitsen sabah kahvaltıya gelmeni istiyoruz. "yarın sabah olmazdı çünkü yarın. Tunçay şirketiyle anlaşma yapmıştık ve güvenlik açıklarını kapatacaktık. O yüzden" Aslında benim sabah işlerim var ama eğer isterseniz akşam yemeğine gelebilirim. "

Kadın başta dediğime üzülse de sonra toparladı" Olur olur ben sana akşam konum atarım o halde. "şey ben saat kaçta gidecektim ki

" Şey saat kaçta orda olmam gerekiyor" dedim. O da bu dediğimle  biraz duraksadı . "Akşam 19.00 gibi burada olabilirsin." dedi bende ona iyi akşamlar dileyip telefonu kapattım.

Bizimkiler bana tuhaf bakışlar atıyordu. "Eve gidelim söz anlatacağım"
Dedim.

Eve gelince balkona geçtik hepimiz puflarımıza oturunca anlatmaya başladım.

"Şimdi ben hastanede karışmışım DNA testi pozitif çıktı. Ve benim şuan ki ailem zengin iş ama bende zenginim bu çok önemli değil. Neyse benim yetimhaneye bırakılmadan önce bir ailem varmış üvey olanlardan, o adamla da bugün karşılaştık bir kardeşim varmış ve çok saçma bir şekilde bu bina ve gittiğim hastane onlarınmış. Bir de o aile onlarla yaşamamış istiyor ben 18 yaşında olduğumu bilmiyorlar doğum günüm yanlışmış aslında 25 ocakta doğmuşum yani normalde hayla 17 yaşındayım. Ve az önce de beni evlerine akşam yemeğine çağırdılar. Falan filan işte. "dedim. Ve ağzıma cips kombosu attım.

Elif ağlamaya başlarken Can ve Ege de sinirlenmişti.  Ada tepki vermiyordu öylece duruyordu donmuştu.

" Bu arada yarın ki iş önemli ve haftaya 15 tatil bitiyor. Bu yüzden bu hafta alabildiğimiz kadar iş almalıyız. Bu sayede de okul açıldığında yoğunluğum azalır yada çoğalır orası biraz riskli ama olsun. Yapacak bir şey  yok ne diyelim." dedim. Hepsi bu olay hakkında konuşmak istemediğimi anlamış olacaklar ki kendilerini toparladılar ve kafalarını salladılar olur Manasında. Bu hafta çok yorucu geçecekti.

Ege" Hadi dizi izleyelim. " dedi. Can'da" Hangi dizini sağ mı sol mu? "dedi. Bu dediğiyle Can ve ben güldük diğerleri de yüzlerini buruşturdu.

Akşam biraz daha sohbet edip odalara dağıldık.

LEACE adlı gruptan mesajınız var.
Cancan: lan beni uyku tutmuyor.

Alif: Benide

Hacker Kız ve Gerçek Ailesi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin