'Gücümü içimde ki güçsüzlükle boğuşurken kaybettim.'
-Dostoyoveski-
Kuzen tayfası odadan çıktıktan sonra hepimiz anlaşmış gibi yataktan çıktık. İlk Can konuşmaya başladı.
"Benden neden saç teli aldılar ki şimdi? "dedi.
Ege "Senden de mi aldılar . Çünkü benden de aldılar..."
Elif "Bir dakika sizden de mi aldılar . Benden de aldılar da ..."
Ada "Hey hepiniz durun hepimizden mi aldılar yani."dediler.
Hey benden almadılar. Beni unuttular mı acaba . Yok ya olmamıştır hepimiz aynı odadayken beni unutmaları saçma olur. Yoksa...
Kuzenlerimizin bedenlerine girmiş uzaylılar ,arkadaşlarımın DNA'larını birbirlerine aktarıp o bedene girip sonrada o bedenlerle de yavaş yavaş dünyayı mı ele geçirecekler.
Hey bu benden saç neden saç almadıklarını açıklamıyor .
Yoksa...
Biyolojik gerçekten Iron–man ve bizden bunu gizliyor ama kuzenlerden değil bu yüzden onlardan saç tellerini istedi ve onlara onların DNA 'larına özel bir süper kahraman kostümü mü üretecek.
Ben neden yokum o zaman bende bir süper kahraman potansiyeli yok mu?
Yok ya internette yaptığım testlerde potansiyelimin olduğu yazıyordu...
Neden o zaman ? Neden?
Ben kafamda düşüncelere dalmışken yan tarafımdan Can beni dürttü.
" Ne oldu ne düşünüyorsun öyle kara kara."dedi.
"Benden saç teli almadılar da neden almadıklarını düşünüyordum."dedim.
Bu sefer herkes bir şeyler düşünmeye başlamıştı.
Can bir anda sesli düşünmeye başladı. " Şey olabilir aslında ." hepimiz onu ciddiyetle dinlemeye başladık.
"Lila'nın kuzenlerinin bedenlerine girmiş hayaletler .bizim saç tellerlimizi almış ve bizim DNA'mız da ki insan olma genlerini alıp onlara aktarıp dünyayı ele geçirecek olabilirler."dedi.
Cana dönüp benim uzaylı planını anlatmaya başladım . Diğerleri de düşünmeyi bırakmış bizi dinliyordu sadece Ege hayla düşünüyor gibiydi ama bizi de dinliyordu.
Ben planı anlatmayı bitirdikten sonra canla ellerimizi birbirine çaktık.Diğerleri de bize siz iflah olmasınız bakışı atıyordu.
Yani aslında bir yönden de haklılar şimdi ne diyelim. Ayrıca kafam sadece matematik ve yazılım, kodlar, bilgisayar, klavyeler ,tuşlar,motorlar ,müzikler ... ahhh fazla güzeller.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hacker Kız ve Gerçek Ailesi
JugendliteraturKlasik gerçek aile hikayelerinden faklı bir geçek aile klişesi Bügün 18 yaşına girdim. Yani galiba bügün yetimhaneden ayrıldım. Bügün kendi evime geçtim. Bügün ailemi buldum BU HİKAYENİN HER HANGİ BİR YERDE BİR BENZERİ YOKTUR. HİKAYENİ ÇALMAYALIM.