'Gizlenmek zevklidir,bulunmamak felaket'
-Donalt Woods Winnilcoot-
Polislerin biri kel iri ve uzundu. Amerikan filmlerin deki her yeri yakıp yıkarak sorgu yapan adamlara benziyordu dış görünüş olarak.
Diğer polis ise daha yumuşak yüz hatlarına sahip minyon bir tipti . Açıkçası diğerine kıyasla daha az korkunç durduğu oldukça açıktı.
Sert görünümlü polis "Senin hastaneye gelmeden önce yaşadıklarını öğrenmek istiyoruz. Ben Hasan arkadaşım da Remzi."minyon polis sert polise sert bir bakış atıp önüne döndü.
Minyon polis "Önce gecenin 4.00'n de neden dışarıda mezarlığa doğru gittiğinden anlatmaya başla!" dedi, alay dolu bir sesle.
Kararımı değiştirdim kesinlikle minyon polis daha sert ama minyon .
Kafamdan geçen düşünce ile sırıtmamak için kendimi zar zor tutuyordum.
Bu adamın bir anda sinirlenip etrafı yıktığını düşünmek çok komik geldi kesinlikle öyle bir tipi yoktu.
Düşünsene groot gibi hareketler yapıyor falan .
Komik olurdu.
Minyon polisle göz teması kurup . Anlatmaya başladım.
Göz teması kurduğunu belirtmesen ölürsün demi
Evet ölürüm şuracıkta feriha gibi bayılır kalırım sonra .
Minyon polis anlattıklarıma pek inanıyor gibi durmuyordu. Hayır ablamın mezarına gitmek istiyorsam istiyorum kardeşim ben neden kendimi tecavüz ettirmek için o saatte dışarı çıkayım üstelik kaçıp kafama taş yiyeyim. Bana tecavüz etmelerini istesem neden kaçayım bu polis kıt valla kıt bak salak.
Bence de
Zaten şu sırık polisin de bir işe yaradığı yok.
Minyon polis imalı bir şekilde " Yani diyorsun ki rüyan da ablanın ölümünü gördün ve seni suçluyordu. Sonra hava almak için balkona çıtın ve ablana benzeyen bir kadın görüp kimseye haber vermeden aşağı indin ama kadın yoktu sende tekrara yukarı çıkmak yerine ablanın mezarına gittin ve mezarlığa giderken geçtiğin camiden namazını kılıp çıkan 4 kişi seni takip etti . sen de bunu fark etmene rağmen mezarlığa doğru yürümeye devam ettin. Takip ettiklerine de emin olduğunda koşmaya başladın ve mezarlığın en tenha köşesin de ki duvardan atlayıp koşmaya devam ettin ama kafana taş gelince de bayıldın. Doğru mu?"
Abı kıtsan aslında açık açık söyle ya cidden bu kadar uğraşmayalım.
Ben bile daraldım
OOO paşam sende mi buradaydın .
Tabi ya ne sandın güzellik
Hemen iğrençleşme ya ... öğk nereye kusabilirim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hacker Kız ve Gerçek Ailesi
Teen FictionKlasik gerçek aile hikayelerinden faklı bir geçek aile klişesi Bügün 18 yaşına girdim. Yani galiba bügün yetimhaneden ayrıldım. Bügün kendi evime geçtim. Bügün ailemi buldum BU HİKAYENİN HER HANGİ BİR YERDE BİR BENZERİ YOKTUR. HİKAYENİ ÇALMAYALIM.