2.Bölüm(Anlaşma)

45 10 7
                                    

(ANIL KUTSAY)

Bu defa tüm benliğimle kararlılığımla bu işe yaramaz bozuk düzenli dünyaya kendimi kanıtlayacaktım. Kalpten inanıyordum Tanrı'nın bir umut; yanımda olacağını seziyordum.

Tek tuşla tüm herkesin ahını alıp;tüm fuhuş sistemini altüst edebilirdim de bu sadece bir parmak uzaklığımdaydı ama doğru zaman...

Aslında doğru zaman tamamen bir bahaneydi benim için sadecee;daha fazla ne kadar küçük düşürebilirler kendilerini,merak ediyordum ve
henüz yapmam gereken başka bir görevim vardı. Level atlamak için 'Dark Web'den

Z'nin sıradaki görevimi söylemesini bekliyordum.

Heyecanlıydım her seferinde level atlıyordum hemde başarıyla ayrıca koskoca 'Dark Web'in kurucusu
Z'nin dikkatini çekmiş olmam da ayrıca bir gurur meselesiydi.

'Dark Web' karanlık ve aynı zamanda tehlikeli bir siteydi.

Bu riski göze alıp adımımı atmıştım. Zaten daha ne kadar dipte olabilirdim ki tüm varımı yoğumu,sevdiklerimi...

Bir gecede kaybetmiştim. Yani kaybedecek bir şeyim yoktu.

Uzun zaman olmuştu teknolojiyle aynı dili konuşalı,onu çözeli ve fark atalı uzun zaman...

Namıdeğer Z 'Dark Web'in kurucusu olan bir psikopat. Onu bulmak onunla yüzyüze gelmeyi çok istiyordum çünkü onunla sadece 'Dark Web' sayesinde iletişime geçebiliyordum yüzünü merak ediyordum yalan yok.

Ama bunu ona söylememe gerek yoktu.
'Dark Web'e çok şey borçluyum o olmasaydı şu anda bitik olabirdim.
Bu adaletin a'sının olmadığı ülkede 'Dark Web'e sığınmıştım. O sarmıştı yaralarımı,zihnimi boşaltmıştı, biraz olsun içimdeki intikam ateşini söndürmeme yardımcı olmuştu. En savunmasız zamanımda beni ailemden koparıp hayatımı mahveden bir milletle büyüdüm ben.

Vicdanı olmayan tek derdi para olan bir milletle büyüdüm ben.

Garip hemde çok garip kendi ülkemde kendi savaşımı çıkarmak istemem oldukça garip.
Ne derler bilirsiniz yeni nesil bok gibidir.

Bla bla blaa..

Ama bizi 'beni' buna kendileri zorluyor. Olmak istemediğimiz kişiliklere bürünüyoruz kimi zaman...

Oldukça farklılaşıyoruz benliğimizden uzaklaşıyoruz farkında olmadan dediğim gibi bizi'beni' buna onlar zorluyor.

Teknolojinin kötü yanlarından bahsediyor kimi iş adamı;Çocukların ahlakını bozuyor,onları yoldan çıkarıyor tanınmaz hale geliyorlar.

Bunların hepsi fasa-fiso ciddiyim.

Tek dertleri teknolojiyle değil sadece reklam amaçlı kendilerini pazarlıyorlar diyebiliriz.

Teknolojiyi kötülüyorlar çünkü korkuyorlar,yaptıklarının yanlarına kalmamasından,ve yedikleri her bokun milim milim ortaya çıkmasından korkuyorlar.

Ben ne röportaj veren iş adamı gördüm. Aynı zamanda da kara listedeydiler yedikleri her boku biliyordum şantajla istediğim her şeye sahip olabilirdim.
Sadece izliyordum;dinliyordum,ağzımı açsam tüm hikaye bitmiş olurdu ama ben mutlu sonları sevmezdim.

Onları tehdit edip istediğimi alıcam ve bu da onların yanına kâr kalıcaktı öyle mi?

Sanmıyorum onların tek kuruşunda gözüm yok...

HACKER (ÖZGÜRLÜK)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin