8.BÖLÜM(ORTAK1)

12 2 3
                                    

Öhöm öhöm yazar söylüyor dinleyin!:öncelikle kitabım neden okunmuyor? Ayrıca yorum yapıp neden oy vermiyorsunuz?

😂😂
Şaka yapıyorum sizi seviyorum petibörlerimmmmmm

...

Anıl bana soğuk gelmişti ilk başta ama bu düşüncem saçmaydı sanırım. Çünkü o zaten bana bu teklifi sunduğunda kulaklarıma inanamamış, ne kadar şanslı olduğumu düşünmüştüm. Kabul ediyorum biraz itici davranmıştım ona ama haketmedi değildi. Olması gerekeni yaptığım için pişman değildim.

"Sen burda uyursun, ben salonda kanepede yatarım. Tabi sana da uyarsa"

Diye soru yöneltince kabulleniş temsili başımı salladım.

"Çok iyisin anıl"

Diye pat diye söyleyince bana dönüp"anlamadım? "

Dedi. Tabii ki anlamaması normaldi. Çünkü bende ne dediğimi bilmiyordum.

"Şe-şey yani çok iyi birine benziyorsun. Bu kadar iyi biri olmak aptallık. "

Gülümsedi ve bilgisayarına geri döndü.
"Bu senin düşüncen ortak."

Al işte rezil olmuştum. Durumu toparlayayım derken.


"Kızmadın mı? " Dedim utançla.

Tekrar bana baktı kaşlarını çatarak"neye? "

"Öfff niye bi türlü kendimi anlatamıyorum acabaa! Az önceyi diyorum. Aptal olduğunu düşündüğüm için bana kızmadın mı? "

Yine yine yine gülümsedi ve lafı yapıştırdı.

"Keşke ben de kendimi ifade edebilsem ortak ama tekrar söylüyorum ve sen anlayana kadar da söyleyeceğim. Bu senin düşüncen. "

Hasbinallah!

Sustum zaten hep susardım.

Ya yaa sen ve susmak haa?

İkiniz aynı cümlede paragrafın akışını bozan cümle gibisiniz be sera!

Niye seslerle sınanıyordum Allah'ım.

"Ne o sustun. Küstün mü? "

Diyen anıla baktım dikkatimi verdiğim tırnaklarımdan çekerek gözlerimi.

"Çocuk muyum sanki küseyim?"

Kapşonunu düzeltip sandalyeyi 180°derece bana doğru dönderdi.

Sahi bu çocuk niye kapşonlaydı?

Kel miydi acaba?

Ya da cool olduğunu mu düşünüyordu?

Ama hakkını yemeyelim sera doğru oturup doğru konuşalım çocuk meteorrrrrrrrrrrrrrrrrr gibi.

İç sesime yeterince kulak vermiştim artık susturmak gerekiyordu ve öyle de yaptım.

SUSTURDUM.

"Bir şey sorabilir miyim? " Diye bir soru yönelttim Anıl'a.

"Tabi. İstediğini sor! "

HACKER (ÖZGÜRLÜK)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin