Tekrardan merhaba!
Bu bölüm anılın ağzından yazılacaktır, zaten okumaya başladıkça anlarsınız.
Keyifli okumlar...
(ANIL KUTSAY)
'Tamam. Haber bekle!'
Attığı mesajla gözlerimi devirdim.
Z'nin bir planı vardı ama bunu bana söylememişti ama yakında kokusu çıkardı zaten. Pek umursamıyordum.Aklıma takılmıştı gerçekten onunla birlik olabilir miydim?
Anlaşabilir miydik?
Açıkçası isterdim bir ortağım olsun; ama ruh ikizim olsun..Kız-erkek farketmezdi sonuçta ortak-ortaktı...
Z'nin sıradaki görevimi söylediğine dair bir mesaj aldım.
T.C: 0937******
Tel.:0558******
Ad.:SILA KORKMAZ
Banka NO: 0863******
Sinsice ellerimi ovuşturdum ve yanda duran sigarayi çakmakla buluşturup dudaklarımın arasında kilitledim. Bir gün ölürsem ya Tanrı'nın elinden ya da bu zehirli illetten hayatım son bulucaktı.
Bu sefer durum farklıydı ama bu çözemeyeceğim anlamına gelmiyordu. Kadın çok ünlü bir şef'i hackleyecektim ama gururla...
Dumanı içime çekip sıkıntıyla dışarı verdim. Ve parmaklarımı klavyede gezdirip bilgileri bilgisayarıma aktardım sonrada bir diğer görevime geçtim.
Sigara bitince ikincisini çıkardım paketten. Yetmiyordu,işlemiyordu
Ciğerim yanıyordu,içimdeki ateş sönmüyordu ama stresten uzaklaştırıyordu en azından...Nereden bağlanmıştım bilmiyordum ama iyi ki de bağlanmıştım diyemiyordum maalesef.
Dumanı dışa üfleyip parmaklarımın arasına teslim ettim sigarayı,sonrada klavyeyle buluşturdum parmaklarımı.
"Evet mehmet efendi,senin işinde halloldu.!"
Sinsice gülümseyip bir diğer görevime geçtim bu görev sayılmazdı ama ben görev olarak kabul ediyordum.
Bir- iki yazılım hazırlayarak bir iş adamının hesabını hackledim. Biraz yorucuydu ama uğraştığıma değecek bir vaziyetteydi.
"Vay çakal vayy,ulan it kaşla göz arasında nasıl ayarttın lan bu kızları!"
Kahkaha atıp tüm mesajları kopyaladım sonrada karısıyla olan mesajlaşmalarına girince gözlerim fal taşı gibi açıldı. Lan bunlar mesajlaşmıyordu lan direk karısıyla fingirdeşiyordu. Neyse fazla özele inmek istemedim.
Sesli bir kahkaha atıp SS aldım tüm konuşmaları. Sonra merakıma yenilip istek kutusuna girince ağzımdan;
"Yuh! Amınakoyayim lan!"
Demeden de edemedim."Ulan brad pitte bu kadar mesaj gelmiyordur"
Yorgunluktan çökmüş gözlerimi ovalayıp; mesajları okumaya başladım.
"Vay aminakoyayim yarısi gay lan!"
Adamın öyle bir cazibesi var ki adamlar bile ilgi duyuyor.
Sinsice sırıtıp aklıma gelen şeytani fikirle ellerimi ovuşturdum.
"Yapmamam için bir sebep?
Yok!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HACKER (ÖZGÜRLÜK)
ActionSınırları zorlayıp tüm dünyayı ele geçirmek mi? İşte zamanda çığır açma diye buna derim. Tek derdi özgür olmak, olan savaşçı kız ve diğer yanda tüm dünyayı çökertmek isteyen psikopat bir hacker. Sizcede tüm bunların zamanı gelmedi mi? ... "Söz veri...