Bölüm 10

171 6 1
                                    

Baran alarmın sesine kalkmıştı. Bugün Amerika'ya gidiyordu. Dolabını toplamak için kalktı. Valizini aldı , içine dolabındaki eşyaları koydu. Yatağın üstüne attığı siyah kot , beyaz v yaka tişörtünü giydi.Sıra misrayi uyandirmadaydi.

"Mısra,hadi guzelim uyan "

-------------------------------------
Birinin onu durtmesiyle uykusundan uyanmisti kiz.Gozlerini araladiginda Barani gordu.Yuzunu burusturdu.
Baran bugun Amerikaya gidiyordu.

"Dort saat sonra ucagim kalkicak.Hazirlan dışarı çıkıcaz."

Duyduklariyla hemen yerinden kalkti kiz.Aglamak istiyordu ama Baranla gecirecegi son dort saatten sonra bunu bol bol yapabilirdi.Barana kol saati almisti.Siyahti.Saatin o yuvarlak kisminda cekildikleri bir fotograf vardi ve akrep ile yelkovanin uclari kalp seklindeydi.Saati hemen sakladigi yerden aldi.Dolabinin onune gecip bugun ne giysem diye dusundu kiz.Sonunda bordo elbisesine karar verdi.Sade bir elbiseydi.Dizlerinin iki karis ustunde bitiyordu.Altina siyah babetlerini giydi.Daha 15 yasindaydi,abartiya gerek yoktu.
Fakat azıcık makyajdan zarar gelmezdi. Cantasindan visne rengi parlaticisini , goz kalemini , rimelini cikardi.Aynanin karsisina gecip makyajini yaptiktan sonra hazirdi.Siyah cantasini alip icine hediyesini ve bir kac sey daha yerlestirdikten sonra baranin yanina gitti.

"Ben hazirim"
--------------------------------------------

Baran misraya baktiginda dondu kaldi.Misra baranin ona dogum gununde aldigi elbiseyi giymisti.Ozaman misra kucuktu ve elbise bol duruyordu.Simdi ise tam olmus ve cok yakismisti.Birde makyaj yapmisti.Oldugundan cok...daha guzeldi.
Donup kalsada kendini toparladi.

"Hadi cikalim "

Biraz yurudukten sonra sahil kenarinda bir cay bahcesine girdiler.
Baran konuya nasil girecegini bilmiyordu.

"4 saat sonra gidiyorum ve geri donemeyebilirim o yuzden sana benden kalici bi hatira vermek istiyorum "

Deyip cebinden bir kutu cikardi Kutunun kapagini acip bilekligi parmaklarinin arasina aldi.Bileklik cok hostu.Gumus ve yildizlari vardi.El yazisiyla *mısra* yaziyordu.Kizin ince bilegini eline alip bilekligi takti.

"B.bu cok guzel tesekkur ederim Baran "

"Tesekkur etmene gerek yok cikarma yeter "

"cikarmam..Bende sana birsey vermek istiyorum "

Deyip saat kutusunu cikardi saati alip barana takti.

"Hic gerek yoktu.Cok guzel bu.Tesekkur ederim misra"

"Cikarma yeter"

diye barani taklit etti kiz.

"Hic cikarmiycam"

Deyip tisortleri koydugu poseti aldi.Kirmizilardi ve ustlerinde HUG ME (saril bana) yaziyordu.

"Misra bu tisortlerden biri senin biri benim.Bizi anlatiyo.Bakiciya ragmen hep sarilarak uyuduk biz."

Kizin gozleri dolmustu.Birdaha sarilamayacaklardi cunku.Bu sondu.Bu tisortu hep sakliycakti.Dayanamayip yerinden usulca kalkti kiz.Sımsıkı sarıldı cocuga.Baranda ona simsiki sarildi.Misra gitme diyemezdi.Desede baran kalamazdi.

Misranin sarilmasiyla donakalmisti baran.Ondan beklemiyordu.Hemen karsilik verdi sarilisina.Keske gitmeseydi.Ama kalamazdi.Misrayi kollarindan ayirdiginda onun aglamaktan sismis ve kizarmis dudaklarini gorunce onu opmek istedi.Kendini tutucakti boyle birsey yapamazdi.Fakat misranin dudaklarini kemirmesi bardagi tasiran son damla oldu.

"Mısra"

"Hı? "

"Özür dilerim "

"Ned-"

Misra neden diyemeden baran onun kirmizi dudaklarina yapismisti.Ve Misranin ilk opucugunu Baran almisti.

Geçmişte KalanlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin