Arkadaşlar Bölüm 1 den devam ediyorum çünkü size Mısranın geçmişini anlatmam gerekiyordu ve 11 bölüm Mısranın geçmişi ile ilgiliydi.Yani Mısra 15 yaşında değil 18 yaşında burdan itibaren.Ve Artık 13.bölümden itibaren Mısra'nın ağzından yazmayı düşünüyorum.Bu bölüm yazar ağzından olucak fakat dediğim gibi 13.bölüm den itibaren diğer bölümleri Mısra'nın ağzından yazıcam.Kafanız karışmasın.Aklınıza takılan sorular varsa sorabilirsiniz.
BÖLÜM 12 ;
18 yaşını doldurmuştu kız. Belkide her genc kız , her yıl pastasına bir mum eklemeyi , yeni dilek dilemeyi heyecanla beklemiştir. Fakat Mısra için aynı şey geçerli değildi.Kırmızı valizini yatağının üstünde bırakmış , Pera'nın ona hediyesi olan tişörtü arıyordu. Bugün 18 yaşını doldurduğu için yetimhaneden çıkıcaktı.Ne kadar üzülsede bir yandan bastıramadığı bir sevinç vardı içinde.Pera'nın hediyesi olan tişörtü buldukta sonra valizinin ağzını kapattı.
''Bunu unuttun Mısra abla''
Cansu Baran'ın hediyesi olan HUG ME yazılı tişörtü Mısraya gösterdi.
''Saol birtanem , az kalsın unutacaktım ''
tişörtü katladıktan sonra valizine özenle yerleştirdi.Artık hazırdı.Bu lanet yerden kurtuluyordu. 12 yıldır burdaydı.Yani altı yaşından beri.Ama 15 yaşından sonrası onun için zehir gibiydi.Kendinden 3 yaş büyük olan Baran yaşı nedeniyle yetimhaneden ayrılmış ve Amerikaya taşınmıştı.Buda yetmezmiş gibi ilk öpücüğünü almıştı ve bu öpücük Baran için ne ifade etmişti onu bile bilmiyordu.Aklındaki düşünceleri kovarcasına başını salladı mısra.Artık Baran yoktu , onu düşünmemeliydi.Kırmızı valizini yatağın üstünden alıp yere koydu.Artık vedalaşma vakti gelmişti.Biriktirdiği paralarla bir apartman dairesinde küçük sevimli bir öğrenci evi kiralamıştı.Üniverstesi ise yürüme mesafesiyle 50 dakikalık uzaklıktaydı.Fakat tek eksiklik işti.Çalışıp para kazanması gerekiyordu.Hele bir yerleşsin bunun çaresinede bakacaktı.Sırayla herkesle vedalaşıcakken bakıcı kadın onu durdurdu.Kadıncağız biraz yaşlanmıştı.Sürekli huysuzluk yapmasına rağmen mısrayı seviyordu.Onu kenara çekip eline biraz para sıkıştırdı.Mısra nekadar gururlu olsada bu paraya ihtiyacı vardı , teşekkür ederek aldı.Sırayla herkesle vedaştıktan sonra kırmızı valizini eline aldı.Yetimhaneden hızla çıktı.Sonunda özgürdü.Çağırdığı taksi gelince yavaşça taksiye bindi.Sonunda bu lanet yerden kurtuluyordu.Adresi verdikten yaklaşık on dakika sonra verdiği adrese geldi.Ücreti ödeyip apartmana girdi.Anahtarıyla kapıyı açtıktan sonra direk kendini yatağına attı.Evi güzeldi 3 odalıydı tam ona yetecek şekildeydi.Odası kırmızı lacivert renkli mobilyalardan oluşuyordu.Kırmızı başlıklı yatağı , kırmızı lacivert dolabı , lacivert bir halı , Kırmızı lacivert makyaj masası ile tamda ona göre dizayn edilmişti.Kendini yatağa attığında gözlerini kapattı Mısra.Sonunda 12 yıl sonra özgür olabilmişti.Daha önce herşeyime karışıcak bir annem babam yok mutlu olacağım diye kendini avutsada şuan bunun burukluğunu yaşıyordu.Üniverste kazanmıştı ve bunu kutlayan bir annesi yoktu , onu arayıp tebrik eden bir babasıda yoktu.Yalnızdı işte.Sadece kendi vardı.Şuan başına birşey gelse yardım isteyeceği kimse yoktu.Yalnızlık hiç bu kadar koymamıştı ona. Aslında bir köpek alabilirdi fakat o daha kendine nasıl bakacağını bilmiyordu , bir hayvana nasıl bakıcaktı ? bunu erteleyebilirdi. Zaten veterinerlik okuyordu.Evet insanlardan hayır gelmeyeceğini anladığında hayvanlar için birşey yapmak istemişti bu yüzden veterinerliği seçmişti.Karnından gelen gurultu ile düşüncelerinin arasından çıktı mısra.Karnı acıkmıştı.Ayakkabılıktan anahtarı alıp hızla apartmandan çıktı. Apartmanının iki sokak aşağısındaki markete girdi. Makarna , çorba , yağ , salça,un , şeker, tuz , ekmek ,çay , kola,bir kaç cipsi ve çikolatada aldıktan sonra hızla kasaya gitti.Ücreti ödeyip eve girdikten sonra bir tencere alıp içine su doldurdu kaynamaya bıraktıktan sonra hazır çorbayı yaptı.Makarna hazır olduktan sonra tabağına biraz koyup televizyonun karşısına geçti.Canı sıkılmıştı film falan varsa izlemeliydi.Bir kanalda fim görünce duraksadı.Film dramatik bir filmdi.Komedi olsa iyi olurdu.Filmde çocuk kızı öpeceği sırada hızla kanalı değiştirdi.Aklına baran gelmişti.3 yıl öncce bile olsa o öpücük onun ilk öpücüğüydü ve öylede kalmıştı.Ve bu öpücüğün barandan olmasıda unutamamasının bir nedeniydi.Baranı düşünmemeliydi , uyumalıydı.Makarna tabağını mutfağa koyup hızla yatağına girdi.Yarın iş bakacaktı , yorgunluğun verdiği etkiyle hemen uyuyakaldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmişte Kalanlar
Teen FictionBirinin sığınacak bir eve ihtiyacı vardı , birinin sığınacak bir kalbe. Onlar birbirlerinin geçmişi. Severek okuyacağınızı düşündüğüm bir Mısra&Baran hikayesi.