Bölüm 7

199 4 0
                                    

-İKİ YIL SONRA;


Mısra 15 yasinda guzeller guzeli Bir Kız olmustu.Kucuklugundeki gibiydi hala.Tek fark Baran yanindaydi.Ama Oda uc ay Sonra 18 yasinda olcaktı ve kurallar geregi yetimhaneden ayrilcakti.Bu aralar Sınavlara calisiyordu üniverste icin.Ve misra ona abi demeyi birakmisti.Abi demek istemiyordu, zaten Baranda abi demesine kiziyordu.Yillardir burdaydı. Yaninda Olan seyler belliydi melek kolyesi, ayisi bobi baran.Ha birde pera'nin ona Aldığı tisortler.Pera sözünü tutmuş onu uc kere sene Başlarında Ziyaret etmisti.Kerem abiyi birdaha gormemisti.

Baran test kitabı elinde üniversite Sınavına calisiyordu.Uc ay sonra burdan cikicakti bu yuzden İyi bir üniverste kazanması gerekiyordu.Eskiden olsa mutlu olurdu ozgur olacagi icin ama simdi mutlu degildi.Misrayi bırakmak istemiyordu.Ona alismisti.O hatice ablaya ragmen hep misrayla uyumustu.Evet misra buyumustu.Onu bırakmak zor olcakti.Ne Kadar uzulsede yaninda olmaliydi.Elindeki testi Kitabını kapatti.İki ayda cok calismaya baslamisti.Korkuyordu.Her nekadar cesur olsada uc yil ekmek elden su golden yasadiktan Sonra ne yapicakti bilmiyordu.Sokaktaki Çocuklardan haber alamamisti hic, onlarıda bulamazdi.Kendi basina, yalnizdi.İkinci defa yalniz oldugunu hissetti cocuk.Yine kendine kalmisti.


Geçmişte KalanlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin