ÖNEMLİ ! ; BU BÖLÜMDEN İTİBAREN TÜM BÖLÜMLER MISRA'NIN AĞZINDAN OLUCAK LÜTFEN KAFANIZ KARIŞMASIN.
Mısranın Ağzından ;
Gözüme gelen güneş ışıklarıyla gözümü yavaşça açtım.Çok uykum vardı.Şuan uyuyabilirdim ama midem beni doyur diye yalvarıyordu.Açlığım herzaman uykumdan önce gelmiştir.Sarsak adımlarla mutfağa girip dolaptan kahvaltı için gereken malzemeleri aldım.Çay suyunu koyduktan sonra doğradığım patatesleri kızarmaları için tavaya döktüm.Olmazsa olmazım salamıda bir tabakta doğradıktan sonra kızarmış olan patatesleri bir tabağa koydum.Kaynamış çayımıda bardağıma döktükten sonra masaya oturdum.Imm nefis.Yetimhanede yetiştiğim için fazla yemek yapmayı bilmiyordum ama sanırım öğrenebilirdim.Garip hissediyorum.Umutlu ama umutsuz.Mutlu ama mutsuz.Sevinçli ama buruk.Her iki olumsuz duyguyuda aynı anda yaşayan bir insandım işte ben.Karnımı doyurduktan sonra masayı toplayıp televizyonun karşısına geçtim. Kanalları zaplarken Kanal D ' de durdum.Güneşin Kızları vardı.Of Savaş,çok tatlı be.Sizcede Vini Ueharanın Türk versiyonu gibi değil mi ? Alinin gözlerine ölüyorum şurda.Ben böyle dizideki karakterlere yavşarken dizi bitmişti.Can sıkıntısından ölebilicek ilk insan olabilirdim şuan.Sanırım dışarı çıkmalıydım.Altıma siyah taytımı giydikten sonrada üstüme mavinin tonları olan salaş bir tişört giydim.Kulaklık ve telefonumu aldıktan sonra hazırdım.Yavaşça apartmandan çıktım.Kulaklığımı telefona taktıktan sonra''
Kriz & Emar - Yara '' şarkısını dinlemeye başladım. Türkçe Rapi seviyordum.Müzik listemde Rap dışında bir müzik türünü bulamazdınız.Şarkıyı söylerken yavaşça İstanbul'un sahilinde yürümeye başladım.Yorulduğumu anladığımda sahile bakan banklardan birine oturdum.En sevdiğim şey müzik dinlerken insanları incelemek ve düşünmekti.Yine öyle yaptım.Gözlerimi hafif sağ taraftaki banka çevirdim.Sarılan iki insan var , büyük ihtimalle sevgililerdi.İmrenerek baktım onlara.Yine düşünmeye başladım.Acaba mutlular mıydı ? yoksa ikisinden biri ayrılma planları kurarken ötekisi onu daha fazla nasıl mutlu edebileceğinimi düşünüyordu ? yada gerçekten çokmu seviyorlardı ? Gözlerimi onlardan çevirip sol taraftaki banka baktım.Bir kız çocuğu babasının kucağında oturuyor ona heyecanla birşeyler anlatıyordu,babası ise onu ilgiyle dinliyordu.Yine düşünmemi engelleyemedim.Babası ilk aşkımı olacaktı bu kızın ? yada kahramanı ? gerçekten babasına hayranmıydı ? bir kendime baktım , bir de onlara.Sol tarafımda olan şey kırgınlıgını belli eder gibi düzensizce atmaya devam etti.Sahi babam nerdeydi ? neden beni aramadı ? 12 yıl oldu.Yaşlandımı acaba ? Annem hala aklındamı yoksa kaybolmamı sağlayan üvey anneme mi aşık ? bilmiyordum.Asla bilemiycektim.Düşünmeyi bırakmalıydım yoksa mutlu olamazdım.Yeterince dinlendikten sonra yavaşça oturduğum banktan kalktım.Biraz daha yürüdükten sonra sonunda eve varmıştım.Anahtarla kapıyı açtıktan sonra hızla kendimi yatağa attım.Herzaman yaptığım gibi günlüğümü çıkardım.Buraya genelde beğendiğim sözleri,duygularımı,saçma sapan karalamalarımı yazardım.Bu sefer duygularımı yazıcaktım.İçimden geçen herşeyi deftere yazdıktan sonra komodinin üstüne bıraktım , rahatlamıştım.Hava kararmaya başladığında uykum ağır basmıştı.Direnmeyip kendimi uykuya teslim ettim.Belki ölürdüm , ne dersiniz ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmişte Kalanlar
Novela JuvenilBirinin sığınacak bir eve ihtiyacı vardı , birinin sığınacak bir kalbe. Onlar birbirlerinin geçmişi. Severek okuyacağınızı düşündüğüm bir Mısra&Baran hikayesi.