Amaç yazdığım şeyin beni eğlendirmesi ve tatmin etmesi mlsf
Okuyorsanız fazla beklenti ile okumayın cringe gelebilir hehe
Neyse başlama tarihlerini alabilir miyiiim?
Keyifli okumalar
Aydilge- Sorma
¤¤¤
"Bunu yapacak mısın cidden?"
Sigarasını söndürüp arkadaşına baktı ve kafasını salladı. Şaka ayağına intikam alsa fena olmazdı. Birkaç gündür bunu düşünüyordu. Arkadaşına yarım ağız bir şekilde sadece iş için kullandığı telefonunu getirmesini söyleyip arkasına doğru yaslandı genç adam. Yorgundu ve kalkıp bir adım atacak gücü bile bulamamıştı kendinde.
Gücü olmasa bile o intikamı alacaktı.
Bu düşüncesine hafifçe tebessüm etti sadece. Güya intikam alacaktı ama intikam alacak kadar nefret edip etmediğini bile bilmiyordu, orası da ayrı bir konuydu zaten. Ayrı ve sancılı bir konu...
"Al." dedi genç çocuk gözlerini kısıp telefonu sahibine uzattıktan sonra. Yaklaşık beş gündür mola vermeden tek bir şarkı üzerinde yoğunlaşmaya başlamışlardı ve ne kadar düşünürlerse düşünsünler nakarata uygun notaları bir türlü çıkartamıyorlardı. Tabii bu mesele ile koltuğunda oturup keyif sigarası içen adamın ilgilendiğini hiç mi hiç düşünmüyordu. Kafası farklı yerlerdeydi.
"Aldım." Telefonunu birkaç kez elinde çevirip düzgün bir şekilde sabitledi. Arkadaşı kendisinin ona verdiği notalarla uğraşıyordu. Kendini geliştirsin diye bilerek yanlış akorları vermişti fakat günlerce uğraşmasına rağmen asla bulamamıştı. Böyle giderse işine tek başına devam edecekti çünkü desteğe ihtiyacı vardı. Gitarist diye bildiği çocuk bu kadar yetersiz olursa işin sonunu göremezlerdi.
"Yazmayacak mısın?"
"Sana ne Erdem? İşine baksana sen."
"Ne hâlin varsa gör." diye mırıldandı Erdem. Gitarını eline alıp stüdyonun arkasına doğru ilerledi daha sonrasında da. Bu herifi çekemeyecekti. Hiçbir zaman çekemiyordu, orası ayrıydı. Aralarındaki sevgi bağı olmasa bir adım bile atmazdı.
"Çalış çalış, sen lazımsın bana!" dedi hâlâ oturduğu yerde bacak bacak üzerine atmış vaziyette telefonuna bakan genç adam. Yazacaktı ama ne yazacağını da bilmiyordu. Öylece beş gündür eline almadığı telefonuna bakıyor, yapıp yapmayacağını düşünüyordu.
Ufak bir şaka diye geçirdi içinden. Yapmasa da olurdu. Ama eğer intikam almasa da o kendisini kötü hissedecekti. İntikam almaya kalksa kendi yapabilecekleri de korkutuyordu. İntikamla karışık bir şaka...
Hesaba katmak istemediği bir ihtimal daha vardı. Karşısına zarar vermekten değil, kendi güçsüz düşmekten korkuyordu aslında.
"Ben oynamıyorum ya." diye söylendi isyankar bir şekilde. Daha yüzleşmeden bile iki büklüm oluyorsa her şey açığa çıkınca kim bilir ne olacaktı?
Gülümseyip ekran kilidini açtı. Hiçbir şey olmayacaktı, bunu biliyordu. Gururlu bir adamdı ama asla kin tutamazdı. İstese de kötü davranamazdı. Kendi kendine sinirlenip duruluyordu işte, kendini kandırmaktan başka yaptığı bir şey yoktu.
Sadece ufak bir şaka yapacaktı.
0534...: Benim hâlim, vaktim keyfim yerindeyken bir zalim sevdim.
"İstersen imza da ver aynen. Hatta alnına sana aşıktım, bana neden böyle yaptın da yazdır." Yazdığı şeyi sildi hızlıca. "Salaksın."
Bal rengi saçlarını karıştırıp kafasını masaya yasladı genç adam. Sevmediği birine nasıl yazarak bir giriş yapabilirdi ki?
Sevmediği birine yazıyor oluşu daha trajikomikti aslında. Ama şu an bunu düşünmek istemiyordu.
"Sonuçta seviyordum, bence bir sakınca yok." demişti sessizce. Sessizce söylemişti çünkü Mina'nın herkese açık olan profil fotoğrafı gözüne çarpmıştı. Sahiden güzel bir genç kızdı. Sahiden çok güzeldi. Yıllar herkeste bir hasar bıraksa da onu daha da güzelleştiriyormuş gibiydi.
0534...: Neden bu kadar güzelsin ki amına koyayım?
Yazdığı şeyi oflayarak tekrardan sildi. Gerçekten bu konuda yetersizdi, insanlarla iletişim kuramıyordu. Ama dışarıdan bakan biri pozitifliğine, neşesine ve uyum sağlama yeteneğine kesinlikle imrenirdi.
Sadece güzel oynardı, ne eksiği ne fazlasıydı.
"Aşk bir vişne, ye ye kişne mi yazsam?"
Az önce yazdığı şeyi silip tam bunu yazacaktı ki duraksayıp yüzünü buruşturdu. "Sonra kız seni reddedişinin üzerine tekrar reddedtsin, mal."
0534...: Şimdi tüm umutlaaar yabancı banaaaaa, seni aramaktan bak ne haldeyiiiim?
Mesaj herkesten silindi.
Mina çevrim içi
"Güldük, eğlendik." Gözlüklerini tekrar gözüne takıp sırıttı. "Yine güldük, yine eğlendik." Bu sefer parmaklarını klavyede gezdirmeye başladığında kahkahaya dönen sırıtışının arasından "Kâh kızdık kâh sövdük ama başardık." diye söylendi. Gerçekten birden keyiflenmişti ve bu garipti.
0534...: Selam.
Mina: Aleyküm selam?
0534...: Bak yine bir ruhum sıkıldı
Mina: Anlamadım?
0534...: Ne demiş Sezen Aksu?
Mina: Ne demiş?
0534...: Sen her şeyi böyle soracak mısın?
Mina: Evet
0534...: Sorma.
¤
Başka hesaptaki kurguyu buraya alıp nasıl azıcık değiştiriyorum oynat bakalım OWOSCPVPVPB
İnşallah burada da sevilir amin
İlk bölümü nasıl buldunuz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞAKAYLA KARIŞIK AŞK | TEXTİNG
Historia Corta0534...: Ne demiş Sezen Aksu? Mina: Ne demiş? 0534...: Sen her şeyi böyle soracak mısın? Mina: Evet 0534...: Sorma.