25- Konuşmasan Komik Kızsın Aslında

120 9 33
                                    


Keyifli okumalarr

Oy ve yorum alabilirsem iyi olur, zaten üç beş kişi okuyor hüüü öspdokfosd

Bir de uyarı geçmem lazım, bu bölümlerden sonra hafif yetişkin içerik başlayacak. Iy, iğrenç vs diyecek olanlar kırka kadar okuyabilir ancak. Sonrasında fazlaca smut sahne olabilir!!!

İnanıyorum, bir gün bura değerlenecek sdöfspodkf

Serdar Ortaç- Kara Kedi

~~~

Karaladığım defterden anlık olarak bakışlarımı kaldırıp bayık bir şekilde etrafıma bakındım. Teneffüs olduğu için sınıfın yarısına yakını dışarıda takılmayı tercih etmişti. Ben ise bu süreçte sınıfta kalmayı seçen taraftaydım.

Bambaşka bir yerden bakılırsa eğer keyfim de yoktu aslında. Keyifsiz olmamın herhangi bir sebebi de yoktu. Sadece hiçbir şey yapmak istemiyordum. Öylece oturup etrafı izleme şansım olsaydı kesinlikle yapardım fakat buna da iznim yoktu. Zaten iki gündür dershaneye adım atmamıştım ve bu süreci daha fazla uzatamazdım.

Parmaklarımın arasındaki kalemi çevirip yanağımı sıraya yasladım. Öğle arasındaydık. Dersin başlamasına ise yaklaşık olarak yirmi beş dakika kalmıştı ve ders matematikti. Yüzümü buruşturdum yavaşça. Kutay bana iki gün önce ısrarla gel demişti ve ona inat olsun diye dershanenin kapısının önünden bile geçmemiştim. Bugün kesinlikle benimle uğraşacaktı.

Bir çizik daha attım deftere. Şu an birkaç dakika içinde yaşanacak olan gerginliği düşünmeme gerek yoktu. Kaldı ki düşünmem gereken çok daha önemli şeyler vardı. Hayatım hiç olmadığı kadar rayından çıkmış bir şekilde ilerlemeye başlamıştı şu son zamanlarda. Lise zamanlarımda bile bu tarz aksiyonlar içine girmemiştim ki benim lise hayatım tam bir yaz dizisi tadında geçmişti.

Zorbalığa karşı olan grupta olup korkusundan tepki veremeyen ve en sonunda popüler olan o saçma tayfadaydım zamanında. Her gün yaşanan saçma olayları susup tepkisizce izlemek zorundaydım, yoksa gelip bana da bulaşırlardı ve bunu istememiştim.

En sonunda da gidip o gruptan biriyle sevgili olmuştum.

Yüzümü tekrardan buruşturup kafamı iki yana salladım hızlıca. Emir'i bunca yıl beni sevdiğini düşünerek iyi biri saymıştım ama iyi biri değildi. Bunu şu an fark ediyor oluşum ise apayrı bir boyuttu.

Aşktan gözüm mü körelmişti yoksa Emir bana büyü mü yapmıştı?

Evet, yakışıklıydı ama bu benim karaktersiz birine aşık olmam için geçerli bir sebep değildi. Gerçi o zamanlar tavırları fena da değildi... O gruptaydı ama açıkça zorbalık yapmıyordu.

"Her neyse" dedim mırıltılı bir şekilde. Emir'i daha fazla düşünmek istemiyordum. Eski ilişkimi düşünmek bana bir şey katmayacaktı. "Olan oldu artık."

Lise dönemini unutmak için tonla terapi almış olan biri olarak şu an bunları düşünüyor oluşum... Gerçekten tam bir fiyaskoydu. O kötü anıların önüne örttüğüm tozlu perdeyi bile isteye aralamıştım, bu benim hatamdı. Kalkan tüm toz genzime dolacaktı şimdi. Sonucunda ise ya nefesim kesilecek ve krize girecektim ki eğer bu olacaksa saniyeler içinde olacaktı, ya da durup dururken öylesine bir anda ağlamaya başlayacaktım. İkisi de birbirinden beter ihtimallerdi.

Kafamı sıradan kaldırıp etrafıma tekrardan bakındım yavaşça. Muhtemelen benim derin düşüncelere kapıldığım vakitte Kutay hoca içeriye girmiş olmalıydı. Çünkü duymamıştım. O da kendini fark ettirecek bir hamlede bulunmamıştı gerçi. Bana laf atmamıştı, gelmediğim için saçımı çekmemişti, saçma sapan şakalar yapıp dikkat çekmeye de çalışmamıştı. Önünde açık olan dizüstü bilgisayara, kulağındaki kulaklıklara ve masanın üzerindeki tonla deftere bakılırsa geleli de epey bir vakit olmuştu. 

ŞAKAYLA KARIŞIK AŞK | TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin