Rüyalar

6.6K 201 7
                                    

Rüyalarda en çok deneyimlenen duygu endişedir. Negatif duygular, pozitif olanlardan çok daha fazladır. Bunun nedeni ise günlük hayatta kafamıza olumsuz şeyleri daha çok biriktirmemiz sonucu oluşur.

Rüyalar bizim bilinçaltımızın büyük bir yansımasıdır. 

Gerçek hayatta neyi fazla önemsiyorsak rüyada onlar karşımıza çeşitli objeler veya biçimlerde çıkar. Bir rüyayı oldukça sık görüyorsanız birine anlatmak ya da birine danışmak işe yarayacaktır. Anlatmakta zorluk çekiyorsanız, araştırabilirsiniz.

Bilinç altınıza güvenin... Eğer rüyanızda çok fazla aynı olayı görüyorsanız beyninizin sizi uyardığının farkına varın.

Rüyalar kabuslar haline geliyorsa bunları uyandığınızda çok fazla düşünmemeye ve olabildiğince sakin kalmaya çalışın. 

Kabusları görmemizin  bilimsel sebepleri olarak oda sıcaklığı ve yastık yüksekliğinin etkisi olduğu görülür. Odanız çok düşük sıcaklıklarda ve yastığınız da çok yüksek olmamalı. Bu sayede kabus görme olasılığını en aza indirebilirsiniz.

Aslında her şey kafamızda bulunur. Konudan farklı olarak da tavsiye edebileceğim en iyi şeylerden biri:

 Kendi gerçekliğini de beyin örneklendirerek fark eder ve siz de kendi gerçekliğinizi kaybetmemek adına sosyal medyayla çok içli dışlı olmayın, insanlarla olan ilişkinizde mümkün olduğu kadar yüz yüze olun...

İnternet gittikçe derinleşiyor ve teknoloji gelişiyor, olabildiğince teknolojinin gereksiz ürünlerinden uzak durun. Sosyal medyada da kendinizi diğer insanlarla gerek maddi gerek manevi olarak büyük bir kıyaslamaya sokmayın, sosyal medyada yansıtılanların çoğunun bir beğeni çabasıdır. (elbette hepsi öyle değil)


Psikoloji (düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin