Biraz Çabala

3.7K 116 3
                                    

Çoğu zaman hayatta zor anlarımız olmuştur. Hatta rezil olanlarımız da vardır. 

Bu anları hiçbir zaman silemeyiz ama bunlardan utanmamız gerekmiyor.

 Sonuçta hayatta hatasız insan yoktur. 

Çabalamak vardır.

 Çabalarsanız her zaman bir umudunuz olur. Kimilerimizin hayalleri sevdiği ünlüyle tanışmak, kimilerimizin hayalleri istediği mesleğe sahip olmak, kimilerinin de yapmak istediklerini gerçekleştirmek istemesi. 

Aslında hepsi de birbiriyle bağlantılı. Çok çalışıp istediklerini gerçekliştirirse istediği mesleğe de sahip olur. İyi bir meslekteyseniz zengin olur ve istediğiniz ünlüyle tanışıp konserlerine gidebilirsiniz. 

Bu kadar basitken çabalamak neden zor olduğunu düşünüyoruz ki? Sadece çalışarak üstesinden gelebileceğimiz halde neden şimdi böyle oturuyoruz? Kalkın ve hayallerinize uçun...

(Bu tavsiyeler çok ağır travmalar yaşayan insanlar için bu kadar basit değildir, yazılarımda genellikle normal ve sadece psikolojileri hakkında bilgi öğrenip/tanımak isteyenler içindir. Elbette tavsiyelerim kişiden kişiye değişebilir. Bunu travma yaşayan bir birey de okuyup kendi hayatında bir şeyleri öğrenebilir. Fakat tercihim onların yüz yüze birileriyle konuşmalarıdır, İnternetteki kaynakları pek güvenilir bulmuyorum çünkü.)

Psikoloji (düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin