wattpad de yaşlara uygun olmayan kitapların da olduğunu fark ettim. Sadece cinsellik değil bu cinselliği baba-kız erkek kardeş-kız arasına çeviren kötü ve kültürümüzle çok alakasız kitaplar var. Wattpad in de bu kitapları çok satanlar listesinde her zaman oluyor.
Elbette aralarında gayet güzel konuları olan kitaplar da var. Ama genelleme yapmak istemesem bile bu çoğu daha reşit olmamış insanlar tarafından yazılan uygunsuz konuda kitaplar buna engel oluyor. Yaşınıza uygun kitap seçmek istiyorsanız bu yer wattpad değil arkadaşlar, zira bir tane güzel kitap bulsanız bile kalan kitaplar reşit olmamış insanların aileleriyle yaşadığı aşırı cinsellik, şiddet ve kadınlara hakaret eden ve bunu gösteren kitaplar dolusu ile var.
Tekrar ediyorum eğer güzel kitap bulmak istiyorsanız bu yer çoğunlukla wattpad değil.
Elbette gerçekten emek veren yazarlar var. Özgün içerik bulmak için günlerce düşünüp noktalamaya dahi dikkat eden yazarlar var. Ama nedense o kitaplar çok okunmayı bırakın en fazla 500 okunmaya sahip olabiliyorlar.
Wattpaddeki çoğu kitap konuları okula yeni gelen bir genç kızın mafya babasıyla kavgası sonra aşık olması, zorla evlendirilen bir kızın sonradan adama aşık olması ki adam şiddet meraklısı bir herif... ve buna aşırı çok benzeyen sürekli tekrar eden saçma sapan kitaplar olabiliyor.
Bir insan size zarar veriyorsa o insanın sizi sevdiğine inandırması sadece bir büyüdür.
Size zarar veren insanlar sizi düşündüğünü söylese bile düşünmezler.
Bu tarz hareketleri yapan seviliniz, arkadaşınız veya eşiniz varsa; lütfen yaşadığınız şeyin mutlu bir ilişki olmadığını fark edip yardım alın.
Ama iyi yazarların hakkını da yemek istemem ki bu sitede gerçek bir şaheserler de çıkabiliyor. Ama onların kitap olması için daha büyük emek sarf edilmesi gerekiyor. Size tavsiyem böyle mafya konulu odun aşkım vb. başlıklı kitapları daha az tercih etmeniz. Çünkü wattpad kullanıcılarının çoğunun yaş aralığının 9'a kadar inebildiğine şahit oldum. Eğer güzel kitaplar bulmak istiyorsanız böyle sitelerde aşırı seçici olmanızı ya da gidip Türk ya da Dünya edebiyatına uygun güzel kitaplar almanızı tavsiye ediyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikoloji (düzenleniyor)
Randomİnsanların bazı sorunları kendi başına aşması zordur. Herhangi bir destek ya da müdahale olmadan bazı psikolojik sorunların çözülmesi zor gelebilir... Yazdıklarım hem sizin anlayabileceğiniz kadar kolay, hem de bazı sorunlarla iyi yoldan baş etmeniz...