Psikolojik nefes sizin bedensel değil ruhsal bir şekilde yardımınıza koşan bir eylemdir. Bazen ufak bir film bile bizim yeniden nefes almamıza katkı sağlayabilir. Olaylar bazen tam anlamıyla bizi nefessiz bırakır. Biz ise bu nefesi hayatımıza son vererek kazanacağımızı düşünürüz .Oysa yaşanacak daha güzel günler olduğunu unutarak devam ederiz. Herkesin nefessiz kaldığı olaylar farklıdır. Kiminin size küçük gelen sorunları kiminin ise bizi aşacağını düşündüğümüz sorunlardır. Bu sorunların üstesinden nasıl gelebiliriz ki?
#İnsanlara karşı ön yargılarınızı bir köşeye atmakla başlayabilirsiniz. İnsan sevmek zorunda değilsiniz elbette, ama onun yaşadığı olaylara saygı duymanız gerekiyor. Size küçük gelen sorunlar belki de onu mahvediyor olabilir, sırf küçük sorunları var diye onu dinlememezlik etmeyin. Her sorun kendimize göre fazladır.
#Tek çözümü ölmek olarak görmeyin. Bazen çözümler ufak bir gülümseme, bazen iyi bir dert arkadaşı bazen de izlediğimiz bir film bile bize umut kaynağı olabilir. Biliyorum ki herkesin kendi içinde ufak da olsa sorunlar var, bu sorunları çözmek için içine atanlar da var. İnsan sorunlarını güvenilir kişilere anlatabilirse en azından ufak dahi olsa bir yardımı dokunabilir.
#Etrafınızdaki insanlar size ön yargılı davranıyorlarsa size zorbalık ediyorlarsa olabildiğince kısa bir sürede bunu birileriyle paylaşın ya da o ortamdan uzak durmaya çalışın. Eğer o ortamda kalmaya devam ederseniz daha büyük kırgınlıklara yol açacaktır.
Not:Sürekli hayata pozitif bakın diye banal cümleler söylediğim doğru. Belki sıkıcı da gelebilir fakat bu gerçekten önemli. Eğer cidden hayata pozitif bakacak bir bakış göremiyorsanız görmeniz için size yardımcı olabilirim. Lütfen bana bu durumlarda ulaşın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikoloji (düzenleniyor)
Randomİnsanların bazı sorunları kendi başına aşması zordur. Herhangi bir destek ya da müdahale olmadan bazı psikolojik sorunların çözülmesi zor gelebilir... Yazdıklarım hem sizin anlayabileceğiniz kadar kolay, hem de bazı sorunlarla iyi yoldan baş etmeniz...