Sorular Cevaplar 9

1.2K 25 0
                                    


Eşler ne zaman birbirlerinden uzaklaşır?

      Ayrı ayrı yaşıyorsanız bu ikiniz adına da olumsuz yönde etkiler. Aynı evin içinde erkek ve kadın farklı yaşıyor. Her iki taraf ya da tek taraf kendi  arkadaşları ile eğleniyor. Ayrı yatak hatta ayrı odalarda yatılıyor, bu birbirlerinden sadece  fiziksel olarak değil duygusal olarak da uzaklaştırıyor.


Eşlerin Birbirlerine Hayranlıkları mı  bitiyor?

       Kişilerin birbirlerine hayranlıklarının da azalması önemli problemlerden biri.  Hayranlık   bir ilişkinin devamı için en önemli elementlerden biri de denilebilir. Uzun ilişkilerde birçok  eş hala birbirlerine hayranlar. Sevdiğiniz kişinin sadece görünüşüne, davranışlarına değil, onun hayatını nasıl yaşadığına hayran olduğunuzda ona karşı sevginiz hiç bir zaman bitmez.

 Tanıştığınız günleri hatırlayın birbirinize söylediğiniz iltifatları, güzel sözleri ...    Eğer karşınızdaki kişiye tümüyle, insan olarak hayran değilseniz, ilişkiyi sürdürmek çok zorlaşır. Ona hayran olmadığınızda birlikte olmak acı vermeye başlar. Karşınızdaki de bunu hisseder. Size sıradan biriymiş gibi davranan, hiç ilgi göstermeyen bir kişinin yanında olmayı mı tercih edersiniz yoksa size hayran olan, güzel sözleriyle sizi şımartan kişinin yanında mı? Sizi beğenen kişinin yanında olmak sizi daha mutlu etmez mi? Hatta kendinizi daha da fazla beğendirmek, karşınızdaki kişinin size olan hayranlığını sürdürebilmek için çaba gösterirsiniz, motivasyonunuz, hayat enerjiniz artar.


Kaçamakların nedeni bu mu?

- Çoğu kaçamaklardan, aldatmalardan alınan heyecanının nedeni de budur; şımartılmak, güzel, yakışıklı hissetmek ve beğenilmek. Kişiler kendilerine sormalı; hayranlığınız tamamıyla bitti mi, yoksa hâlâ hayran olduğunuz birkaç şey sayabilir misiniz? Beğenmediğiniz özellikleri neler? Resmin bütününe baktığınızda bu beğenmediğiniz özellikleri ile onu olduğu gibi kabul edebiliyor musunuz? Çünkü onu olduğu gibi, tümüyle kabul edemezseniz, onu hep değiştirmeye çalışırsınız, bu da gerginliklerin artmasına neden olur. İlişkilerde sorunların ortaya çıkma nedeni çoğunlukla 'heyecanın kalmaması' değil, hayranlığın, birbirini olduğu gibi kabulün, saygının kalmaması.




!!Bu yazının bir kısmı benim yorumum büyük kısmı ise alıntıdır!!



Eğer  ilişkiler hakkında daha fazla bilgi edinmek istiyorsanız  Aşkım Kapışmak 'ın videolarına da bakabilirsiniz.


Psikoloji (düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin