8. YUNHO
<< Left Eye a divattervezéssel kapcsolatos tanulmányainak befejeztével egy kicsi, de egyedi márkaboltot nyitott, amit a férfi barátságtalan megjelenése miatt a legtöbb szakmabeli viszont semmibe vett. Holott valóban jó képességekkel rendelkezett és a zord külső egy melegszívű, szenvedélyes embert takart. Legalábbis egészen addig, ameddig el nem veszítette lányát.
A lány egy virágot akart megmenteni, ami az úton hajtott ki, amikor elütötte őt egy autó. Mert az emberek mindig is úgy gondolták, fontosabb gyorsan haladni előrefele, mintsem körbenézni magunk körül. Miután megtörtént a baleset, sem tőrödtek mással, mintha nem is láttak volna semmit, csak mentek tovább. Mindezalatt a gyerek pedig hatalmas fájdalmak közepette hunyt el. Azt mondják, Left Eye elvesztette a fejét és teljesen kétségbeesett, amikor már túl későn jutott el hozzá a hír. Azóta teljesen kifordult magából.
Ezek után a Strictland-i szeméttelepet körüllengő füst bódító hatására, meglátta a lányát maga előtt. De ez természetesen csak egy illúzió volt, semmi több. Mialatt ebben az állapotban barangolt a telepen, az Android Őrök kiválasztották és megbízták azzal, hogy legyen Strictland menedzsere.
Végig a bátyám járt a fejemben, ameddig a történetét hallgattam. Át tudtam érezni Left Eye helyzetét valamennyire. Teljesen magamra emlékeztetett, amikor én vesztettem el a testvéremet.
Annak ellenére, hogy eredetileg csak az Android bunker megtalálása volt a célunk, személy szerint én nagyon szerettem volna neki is segíteni.
Ezek érdekében pedig el kellett csalnunk őt egy olyan helyre, ahol nincs a füst hatása alatt. El kellett érnünk, hogy rájöjjön, a lány, akit lát, nem igazi, csupán egy látomás. >>
YOU ARE READING
A To Z
Random𝗪𝗲'𝗿𝗲 𝗮𝘁 𝘁𝗵𝗲 𝘀𝘁𝗮𝗿𝘁𝗶𝗻𝗴 𝗼𝗳 𝐩𝐨𝐢𝐧𝐭 𝖙𝖍𝖎𝖘 l͟o͟n͟g͟ j͟o͟u͟r͟n͟e͟y͟ 𝕮𝗥𝗢𝗠𝗘𝗥: homokórához hasonló tárgy, amelynek funkciói a Hold állásától függően változnak. Az égitest úgynevezett "sarló" fázisában a tulajdonos üzenni tud m...