A. Intro
<< Fülsértő vészjelző visszhangzott a bevásárlóközpontokban, az utcákon, az iskolákban és minden épületben. Az embereket megfigyelő Őrök voltak az elsők, akik reagáltak a zajra. Az utcákon sétálóktól kezdve, az irodákban dolgozókon át a diákokig mindenki abbahagyta azt, amit éppen csinált, és a legmagasabban elhelyezkedő monitorra szegezték tekintetüket.
Fentről nézve ez az egész egy jól elkészített díszletnek tűnt. A kifejezéstelen arcok, a hibátlanul szervezett utak és építmények. Egy szép és rendezett világ, amiben viszont semmi élet nincs. A merev, próbababaszerű emberek által körülvett hűvös, lehangoló épületek között egy nyájas hang csendült fel.
- Egy tökéletes világ. Amely tökéletessége végett biztonságot is nyújt. A legjelentéktelenebb hiba is repedést okozhat, ez a repedés pedig fájdalomhoz vezet. A fájdalom... A fájdalom az egy szükségtelen érzelem és egy negatív tényező az életben. Mi mindannyiótokat meg akarjuk védeni.
A város minden pontján Z hangja üvöltött a hangszórókból. A rezzenéstelen arccal hallgató emberek fülében felvillant egy pici, citromsárga fény, amit egy apró chip bocsátott ki.
- Egy repedések nélküli világ mindig gyönyörű. Te, ahogy a saját pozíciódat betöltve éled az életed, te magad vagy a világ. Ne kételkedj magadban! Mindig igazad van! És nekünk azért van igazunk, mert neked igazad van.
Mosoly terült el az emberek arcán. De csak az arcukon. A szemükben nem tükröződött a vidámság egyetlen szikrája sem. Csupán az arcizmaik mozogtak úgy, mint egy parancsot teljesítő gépezet.
- Tartsátok ezt észben! A kormány értetek dolgozik. A kormány hű hozzátok. Minden értetek van!
Z beszéde után a tömeg egyszerre kezdett el tapsolni és éljenezni. Amikor a vezető nevét kántáló hangok ereje szinte már minden másnál hangosabbá vált, hirtelen nagy recsegéssel zenét kezdett el játszani a hangszóró. Nem sokkal később Z szavait teljesen elnyelte a folyamatosan erősödő dal, majd szép lassan az emberek fülében lévő fény elhalványult.
Az Őrök valakit keresve néztek körbe a hatalmas tumultusban. Végre, most először egy érzés, a zavarodottság érzése jelent meg a zene hallatán értetlenkedő emberek arcán.
A plázában álló emberek közül egy férfi óvatosan balra nézett, amikor valaki jelenlétét érezte meg maga körül. Hongjoong egy fekete fedorát viselve mosolygott rá. A férfi nem ismerhette őt, mégis a következő szó hagyta el ajkait:
- A... TEEZ...? >>
YOU ARE READING
A To Z
Random𝗪𝗲'𝗿𝗲 𝗮𝘁 𝘁𝗵𝗲 𝘀𝘁𝗮𝗿𝘁𝗶𝗻𝗴 𝗼𝗳 𝐩𝐨𝐢𝐧𝐭 𝖙𝖍𝖎𝖘 l͟o͟n͟g͟ j͟o͟u͟r͟n͟e͟y͟ 𝕮𝗥𝗢𝗠𝗘𝗥: homokórához hasonló tárgy, amelynek funkciói a Hold állásától függően változnak. Az égitest úgynevezett "sarló" fázisában a tulajdonos üzenni tud m...