7. MINGI
<< - Úgy tudtam, hogy eljössz! - kiabáltam izgatottan Yunho mögül.
Ahogy örömmel kiáltottam fel, meghallottam Hongjoongot:
- Van egy autó mögötted! - a hat motor mindegyike olyan gyorsan változtatott irányt, hogy mindenki a földön kötött ki. Az autót a lendülete vitte tovább, fékezni már nem tudott, így a járdára hajtott fel és több gyalogost is elütött. Yunho alig hitt a szemének, amikor meglátta a betonon fekvő járókelőket.
- Ne! - ordította Yunho az emberek felé szaladva. A bátyja is ott feküdt. Úgy tűnt, ő is a múzeumhoz indult, miután meglátta Yunho motorját a híradóban. Lassan nyitotta ki szemeit.
- 5 óra 7 perc van most? - kérdezte. Megnéztem a telefonom és pontosan annyi volt az idő. - A naplódban az állt, hogy 5:07-kor ütött el egy autó. - Yunho riadtan figyelte testvérét. - Sajnálom, hogy elolvastam. Tudtam, hogy van valami baj, de sosem mondtad, min mész keresztül. - nehézkesen vette már a levegőt. - Azt gondoltam, nincs értelme annak, amit írsz, azt hittem, az egész kitaláció, csak egy hazugság. Ezek szerint mégsem.
- El kell jutnunk a kórházba rögtön! - törölte le könnyeit Yunho és megpróbálta felhúzni a bátyját, de ő megragadta a karját. Yunho úgy tartotta a kezét, mintha soha többé nem engedné el.
- El kell mondanom valamit... Nem a te hibád volt az, hogy anno megsérültem, ahogy a mostani sem a te hibád. Szóval hagyd hátra a múltat velem együtt és foglalkozz a saját életeddel!
Yunho csak zokogott, miközben a testvére megsimogatta a fejét.
- Szeretlek, öcsi! Tudod mit mondok mindig, nem? Már akkor a legjobb formádat nyújtod, ha átvészeled a napot. Nagyon boldog voltam az elmúlt két hétben. - mondta, majd elvesztette az eszméletét. Yunho a mellkasára hajtotta a fejét és sírt.
A feje tetejére állt autóból egyszercsak Henry Jo kászálódott ki. A fején lévő seb miatt vér folyt végig az arcán. A Wooyoung kezében lévő Cromert bámulta, majd hirtelen egy késsel kezdett el rohanni felé. Yunho oldalról, észrevétlenül közelítette meg őt, majd egy gyors mozdulattal ellökte a férfit.
- Fordítsd meg a Cromert! - kiabálta. Henry Jonak nem telt sok időbe, hogy visszaszerezze az imént elejtett kését.
- Siess! - pont abban a másodpercben, amikor örjöngve kezdett felénk rohanni, Wooyoung megfordította a homokórát. >>
YOU ARE READING
A To Z
Random𝗪𝗲'𝗿𝗲 𝗮𝘁 𝘁𝗵𝗲 𝘀𝘁𝗮𝗿𝘁𝗶𝗻𝗴 𝗼𝗳 𝐩𝐨𝐢𝐧𝐭 𝖙𝖍𝖎𝖘 l͟o͟n͟g͟ j͟o͟u͟r͟n͟e͟y͟ 𝕮𝗥𝗢𝗠𝗘𝗥: homokórához hasonló tárgy, amelynek funkciói a Hold állásától függően változnak. Az égitest úgynevezett "sarló" fázisában a tulajdonos üzenni tud m...