THE WORLD EP.FIN: WILL ~ 4.

1 0 0
                                    

004. 

<< - A GPS ide vezetett, de nem látok semmit. - mondta Yeosang a pillangó alakú drónt irányítva egy furgonból, amit az Ártalmatlanító közelében lévő egyik sötét sikátorban parkoltak le. A monitoron a drón által közvetített képet lehetett látni az Ártalmatlanító területéről, a fiúk pedig összegyűltek körülötte, hogy összevethessék azzal, amit a Thundertől kapott térképen látnak.

- Így is, úgy is azt mutatja, hogy bent van valahol. Biztos vagyok benne, hogy megtaláljuk, ha bejutunk. Azok az Őrök, akik nem Z testőrei közé tartoznak, nem hordanak maguknál fegyvert. Ameddig elég gyorsak vagyunk, elég nagy esélyünk van a győzelemre. De ehhez szükségszerű, hogy még azelőtt odaérjünk, mielőtt megszabadulnának tőle, szóval haladjunk a tervek szerint. - mindenki egyetértően bólogatott Hongjoong szavaira, majd leültek és bekötötték biztonsági öveiket. A motor erős hangjának kezdetével a fényszórók is felkapcsoltak, így megvilágítva a jármű környezetét. A kormánykereket megragadva, Mingi erőszakosan taposott a gázpedálra és elhagyta a sikátort, keresztülszáguldva a közelben lévő parkolón. Habozás nélkül gyorsított tovább, mire a furgon kidöntötte a parkolót körülvevő kerítést, ami néhány ott álló kocsira borult. Az autóriasztók szinte egyszerre kezdtek visítani, így az Ártalmatlanító körüli, általában néma terület egy szempillantás alatt a hangzavartól zengett. A zavargás hamar felverte az Ártalmatlanítóban lévő Őröket. Pánikba esve attól, hogy a különös lárma pont akkor keletkezett, amikor rengeteg Őr látogatóban volt a helyszínen, a Vörös Emberek sietve rohantak ki a parkolóba, hogy helyreállítsák a szituációt. A fiúk kihasználva az alkalmat, amint kiszaladt a Vörös Emberek nagy része, ők beosontak, gondosan bezárva a kaput maguk után láncokkal és lakatokkal, hogy a kint lévők kint is maradjanak. A bal oldalon lévő folyosó felé futva Hongjoong, Yunho, Yeosang és Jongho feléjük száguldó  Őrökkel találták szembe magukat. A harc azzal kezdődött el, amikor az Őrök úgy rohanták le a fiúkat, mintha egészen eddig erre vártak volna. Mind a négyen visszatámadtak a Left Eye által készített fegyverekkel, de a Cromer a többieknél volt, akik a bebörtönözöttek kiszabadításával voltak elfoglalva. A Cromer nélkül pedig vitathatatlanul alább kerültek a fizikai harcban. Hongjoong teste hangosan csattant a padlón, majd pisztoly kattanását hallotta a feje felett. Nyugtalanul kapták a többiek Hongjoong felé a tekintetüket, majd hallották, ahogy az ő fejük mellett is kattannak a fegyverek. Őrökkel körülvéve, óvatosan álltak fel egymásnak háttal egy körben. Az Őrök körülöttük álltak fegyvereiket rájuk szegezve.

Mindeközben Seonghwa, San, Mingi és Wooyoung, akik eddig a bebörtönzött embereket vitték át a Fekete Kalózok bunkerébe, hirtelen zajt halottak a zárt bunkerajtó túloldaláról. Azonnal tudták, hogy valami baj van, így Wooyoung gyorsan beterelte a félelmükben reszkető embereket a bunkerbe. A lövések és sikolyok hangjai egyre közeledőnek tűntek.

- Az Őröknek vannak fegyvereik. Körbevettek minket. Szükségünk van a Cromerre. - szólalt meg Jongho lágy hangja a rádióból.

Egyértelmű volt, hogy ha az Őrök fel vannak fegyverkezve, akkor a fiúknak a Cromer segítsége kell. De tudták, hogy nem hagyhatják itt egyedül azokat az embereket, akiket pont most mentettek meg nagy nehezen. Mindeközben pedig valami egyértelműen zajlott a bunkeren kívül is.

- A Kalózok bunkerénél is baj van. Tartsatok ki még egy kicsit. Azonnal ott leszünk. - válaszolt San.

Abban a pillanatban kicsapódott a rejtekhely ajtaja. A Kalózok egyik tagja tetőtől talpig vérben sietett be.

- A bunker fel lett fedve az Őrök előtt! Rögtön el kell kezdenünk az evakuálást... - kiabálta, majd egy kard repült be mögötte, ami beleszúródott a hátába. Egy erőtlen köhögés kíséretében vér folyt ki a száján, aztán előreesett. Az elesett tag mögött fegyverekkel teli Őrök álltak a fiúkat vizslatva. >>

A To ZWhere stories live. Discover now