A. Intro
<< A tér látványa jelentősen megváltozott azóta, amióta a fiúk pár hónappal ezelőtt az iskola épületébe szerveztek demonstrációt. Érző vétkesek által készített "Wake Up" és "Be Free"* graffitik díszítették az utcákat, amelyeket már a katonaság által felszerelt leplező képernyők takartak el. A világ két részre szakadt; a rendszert támogatókra és azokra, akik ki akartak kerülni belőle. Mindkettő teljes erejével harcolt a győzelemért és, hogy megállítsák a másikat. Mivel az összes bűnöző arcát nem tudták azonosítani, és a fekete fedorásokat pedig már letartóztatták, így a kormány már nem azzal az egyszerű megoldással próbálkozott, hogy szimplán terrorista csoportnak minősítette a Fekete Kalózokat és ösztönözte az embereket arra, hogy jelentsék, ha látják őket. Az egész város a fiúk körözött posztereivel volt tele, amiken a kormány a következőket jelentette be: "Azokat az egyéneket, akik érzelmek kiváltásával próbálkoznak, automatikusan a Fekete Kalózok bűntársainak fogják tekinteni, és az emberek biztonsága érdekében, az Ártalmatlanító Térségbe való elküldés nélkül, haladéktalanul ki fogják végezni."
Egy autó hajtott fel a leharcolt térre, majd megállt a közepén. A járműből kiszálló Őrök tökéletes rendezettséggel mozogtak. Gyakorlott mozdulatokkal szereltek fel valamit a tér közepén lévő képernyőhöz. Egy kötelet eresztettek le, csomóztak meg és húztak fel újra. Lemosva a kezüket, egy lépést tettek hátra, majd felnéztek arra, amit alkottak. Munkájukkal megelégedve szálltak vissza a kocsiba. Ahogy az Őrök autója elhajtott, csend telepedett a térre. Ezt a tökéletes némaságot apró lépések törték meg. Eddig rejtőzködő Érző Vétkesek bújtak elő a kis utcácskákból. Néhányan lerogytak a földre, képtelenek voltak közelebb menni a képernyőhöz és hangos zokogásban törtek ki. A kijelző négyzet alakú kerete alatt lábak imbolyogtak a levegőben. Olyan Érző Vétkesek, akik valakinek egy családtagot, valakinek a szerelmet, valakinek pedig egy barátot jelentettek. A kormány bejelentését követően, ha rajtakaptak valakit azon, hogy graffitiket készít vagy zúzókat oszt szét, már többé nem az Ártalmatlanítóba lett küldve. Ahelyett minél előbb kivégezték őket, majd a testüket kiakasztották a térre, hogy mindenki lássa. Ez az elrettentő példa és egyben nyilatkozat az egyre növekvő Érző Vétkesekre irányult, akik fáradhatatlanul próbálták megváltoztatni a világot; ha továbbra is ellenállsz, így végezheted akár te is.
A csend helyét átvette most már az elkeseredett és dühös zokogás hangja. Kötődve azokhoz, akik egykor olyan fényesen ragyogtak, az egyetlen dolog amit tehettek, hogy megfogadták, ezek az emberek nem hiába áldozták fel magukat. Nem élhetünk többé egy ilyen világban. Már elvesztettük a szeretteinket, nem engedhetjük meg magunknak, hogy többször veszítsünk. Nem hagyhatjuk többé, hogy a gyerekeink egy ilyen világban nőjenek fel. Ugyanazokkal a gondolatokkal és érzésekkel telítődve sírtak mindannyian, és ugyanaz a határozottság tükröződött piros szemeikben. Tudatnunk kell a fiúkkal és a Fekete Kalózokkal. Tudniuk kell, hogy itt vagyunk.
A Prestige Academyn történt razzia egy kicsi, de annál jelentőségteljesebb repedést okozott ebben a világban. Annak az egy előadásnak a híre, habár mindent szigorúan cenzúráztak és ellenőrzés alatt tartottak, szájról szájra terjedt az Érző Vétkeseknek köszönhetően. Fokozatosan ketté vált a társadalom. És ez a történet visszavezet egészen ahhoz a pillanathoz, amikor a Fekete Kalózok visszatértek a bunkerbe a Prestige Academyről. >>
*Wake Up jelentése ébredj fel; Be Free jelentése légy szabad
YOU ARE READING
A To Z
Random𝗪𝗲'𝗿𝗲 𝗮𝘁 𝘁𝗵𝗲 𝘀𝘁𝗮𝗿𝘁𝗶𝗻𝗴 𝗼𝗳 𝐩𝐨𝐢𝐧𝐭 𝖙𝖍𝖎𝖘 l͟o͟n͟g͟ j͟o͟u͟r͟n͟e͟y͟ 𝕮𝗥𝗢𝗠𝗘𝗥: homokórához hasonló tárgy, amelynek funkciói a Hold állásától függően változnak. Az égitest úgynevezett "sarló" fázisában a tulajdonos üzenni tud m...