FEVER EPILOGUE ~ 5.

2 0 0
                                    

5. WOOYOUNG

<< Én azt hittem, hogy a Sciensalvar egy vallálos csoport. De akkor mégis miért... Miért szorít Henry Jo egy kést a torkomhoz? Hogy történhetett ez meg?

Délután négy órakor találkoztunk a múzeum előtt, és két három fős csoportban terveztünk bemenni az épületbe. Ahogy közeledett a záróra, a biztonságiak figyelme is alábbhagyott. Az egyik csapat feladata volt az őrök elterelése, ameddig a másik ellopja a Cromert. Az volt az elképzelésünk, hogy amint megszereztük a homokórát, már megyünk is Yeosangért. De mindez hiába, ugyanis már akkor ugrott az egész terv, amikor beléptünk a múzeumba.

A kiállító teremből kifelé tartó, piros öltözéket viselő tömegben sétált egy férfi fekete techwear felszerelésben, kezében pedig a Cromert tartotta. Hosszú, fehér szakálla és jobb orcáján egy fekete anyajegye volt, szemeit nagy védőszemüveg takarta. Henry Jo volt az, a Sciensalvar vezetője.

Vissza kellett szereznünk tőle a Cromert. Ha ezt elhibázzuk, lehet nem lesz több lehetőségünk. Ekkor néhány középiskolás lány ment el mellettünk piros takaróval a vállukon. Gondolkodás nélkül vettem el tőlük és terítettem a fejemre a piros anyagot, majd csatlakoztam a Sciensalvar hívők csoportjához. Maguk mögött hagyva a zavarban lévő lányokat, a többiek is tették azt, amit én.

Szép lassan közelítettünk Henry Jo felé. Amikor elég közel kerültünk ahhoz, hogy megkaparintsuk a Cromert... Hirtelen egy dördülést hallottunk. A rendőrség kilőtt egy vaktöltényt és blokkolták Henry Jo és a hívők útját. Abban a pillanatban mepróbáltam a homokóráért nyúlni... De Henry Jo gyorsabb volt és egy pengét szegezett a nyakamhoz. Nevetését visszatartva kezdett suttogni a fülembe:

- Már csak egy túszra volt szükségem, szóval kösz, hogy jöttél! >>

A To ZWhere stories live. Discover now