3. MINGI
<< "Azok a fiúk meg fogják tudni menteni a Fekete Kalózokat." Az Android Őrök bunkere felé hajóztunk, én pedig, miután a többiek elaludtak, kimentem a fedélzetre. A Grimes fiú hangját hallottam a távolból, ahogy teljes meggyőződéssel beszél. Nem akartam csatlakozni a beszélgetéshez, ezért csendben elbújtam. Left Eye lányáról néztek egy táncos videót, miközben felidézték azokat időket, amikor még annyit énekelhettek és táncolhattak, amennyit csak akartak. Azzal vidították fel egymást és magukat, hogy hamarosan megmentik a Fekete Kalózokat, és akkor minden visszatér a régi kerékvágásba.
- Nézd a tengert! - kiáltotta a Grimes lány visszaszerzett hangjával. A lemenő Nap élénk narancssárga színét magába szívó víz ringatott minket. Gyönyörű volt.
- Úgy érzem ez az, ami hiányzott az életemből. - mondta Left Eye, majd hozzátette, hogy a múlt, ami könyörtelenül bolyongott körülötte megállás nélkül, vakította el ezidáig. Teljes csendben figyelték a tengert egy darabig. Mintha a világ összes bánata és aggodalma köddé vált volna, a Grimes testvérek elkezdtek dúdolni egy dalt. Egyre hangosabban énekeltek, Left Eye pedig játékosan táncolt rá. Bár viccesnek találtam elsőre, attól még csodálatos volt. Észre sem vettem, hogy egy pillanatra még fel is kuncogtam.
Könnyed szellő borzolta össze a hajamat. A tenger meg úgy ragyogott, mintha egy gyöngyöt ölelne körbe hullámaival. Kis idő elteltével Left Eye és a testvérek még mindig együtt énekeltek és táncoltak. Valaki mondta, hogy a tánc mutatja meg azt, ha valakiben minden rossz ellenére is rejlik még -akár csak egy nagyon kicsi- élni akarás. Tehát az emberek van, hogy a reménytelenség peremén is táncolnak.
És ez valóban így van. Leéltem volna az egész életemet anélkül, hogy tudatosul bennem. Nem tudtam a jelenre koncentrálni, mert mindig megzavartak a múltbéli sérelmeim.
A menthetetlen Nap megbújt a horizont mögött, és átadta helyét a reményt jelentő csillagok számára az égbolton. Az eddig narancssárgában pompázó tenger ringatózása is alábbhagyott, ahogy a habok már a ragyogó csillagok képét karolták fel. >>
YOU ARE READING
A To Z
Random𝗪𝗲'𝗿𝗲 𝗮𝘁 𝘁𝗵𝗲 𝘀𝘁𝗮𝗿𝘁𝗶𝗻𝗴 𝗼𝗳 𝐩𝐨𝐢𝐧𝐭 𝖙𝖍𝖎𝖘 l͟o͟n͟g͟ j͟o͟u͟r͟n͟e͟y͟ 𝕮𝗥𝗢𝗠𝗘𝗥: homokórához hasonló tárgy, amelynek funkciói a Hold állásától függően változnak. Az égitest úgynevezett "sarló" fázisában a tulajdonos üzenni tud m...