001.
<< Habár a küldetés sikeres volt, a bázisukra visszatérve mégis kilátástalanság költözött a bunkerbe, ahogy mindannyian összegyűltek. Az idősebbik fiú a sarokban kuporogva aludt, teljesen kimerülve a sok sírástól.
- Seonghwat nem erővel vették rá arrra, hogy elmenjen. Biztos vagyok benne, láttam, hogy teljesen önszántából sétált el. De miért? - Yeosang motyogva adott választ San kérdésére, mintha csak hangosan gondolkodna.
- Seonghwa nagyon meglepettnek látszott, amikor először meglátta őt az iskola mosdójában. Mintha ezt az arckifejezést csak... most nyerte volna vissza? És az arca, amikor megragadta a lány karját és kisétáltak az udvarról, olyan volt, mintha megtalált volna valakit, akit hiányolt. Az a nézés olyan páratlan, folyamatosan arra gondoltam. Ugyanolyan volt az arca, mint amikor arról a "Légy szabad" karkötős lányról beszél a mi világunkból, akit annyi ideig keresett. - a többiek ledöbbenve hurrogtak Yeosang mondandójára, állítva, hogy ennek így nincs semmi értelme. Yeosang beszédre nyitotta a száját, de mielőtt bármit is mondhatott volna, hirtelen a bunker kamerájára nézett. - Oh? Ez Seonghwa!
Seonghwa bejött a bunkerbe, arca csak úgy sugárzott a többiek nyugtalanságával ellentétben. Nyugodtan sétálgatott a bunkerben, bár kissé zavarba jött, ahogy a többiek rázúdították minden aggodalmukat az elfogott fiútól kezdve egészen addig, hogy Seonghwa követte a lányt. Hongjoong nyugtatta le a fiúkat, majd kérdésével Seonghwahoz fordult.
- Mi történt? Tényleg önszántadból követted őt? Csak azért, mert úgy néz ki, mint az a lány? Mondd azt, hogy nem így volt! - csak ekkor értette meg Seonghwa azt, hogy a fiúk teljesen félreértették őt. A többiek csalódott szemekkel figyelték Seonghwat.
- Nem így volt. - mindenki kerülte a tekintetét, mintha nem akarnák tudni, mit fog mondani következőnek. Seonghwa szünetet tartott és meglátta a sarokban fekvő fiút a többiek mögött. Látva mennyire mélyen alszik és milyen kimerült az arca, Seonghwa megértette a fiúk nyugtalanságát. Nyugodtan stabilizálta saját légzését, majd komoly hangon folytatta:
- A lényegre térek. Meg tudjuk menteni a fiút. >>
YOU ARE READING
A To Z
Rastgele𝗪𝗲'𝗿𝗲 𝗮𝘁 𝘁𝗵𝗲 𝘀𝘁𝗮𝗿𝘁𝗶𝗻𝗴 𝗼𝗳 𝐩𝐨𝐢𝐧𝐭 𝖙𝖍𝖎𝖘 l͟o͟n͟g͟ j͟o͟u͟r͟n͟e͟y͟ 𝕮𝗥𝗢𝗠𝗘𝗥: homokórához hasonló tárgy, amelynek funkciói a Hold állásától függően változnak. Az égitest úgynevezett "sarló" fázisában a tulajdonos üzenni tud m...