Jimin
Sinirden ve korkudan gözlerim dolmuş,öylece telefona bakıyordum. Bunu kim,nereden öğrenmişti? Eğer bunu okul,özelliklede Yoongi öğrenirse benim için hiç te iyi olmazdı.
Aceleyle,Hoseok'u aramıştım. Bu olayları bi tek ona ve Taehyung'a anlatmıştım. Umarım...umarım onlar bu işin için olmazlardı.
" Alo Hoseok hemen Taehyung'u da al ve bizim eve gelin."
" Jimin iyi misin? Nolu-"
"Hoseok hemen gel dedim sorgulama."
Telefonu bisey demesine izin vermeden kapatmıştım. Bu lanet olayı kimsenin bilmemesi gerekiyordu ama bilenler daha şimdiden ortaya çıkmıştı bile.
.............Aradan 10 dk geçmişti ve sonunda kapı zili çalmıştı. Hızla kapıya gidip,hemen açmıştım. İkiside bana merakla ve korkuyla bakıyorlardı.
" Jimin bizi neden ça-"
Taehyung konuşmaya başladığında onun sözünü hemen kesmiş ve içeriye doğru yürümeye başlamıştım.
" Hadi Taehyung içeri gel konuşuruz. Biraz hızlı olun."
Onlarda benim arkamdan salona gelmiş,ikili koltuklara kendilerini atmışlardı. Bende onların önündeki tekli koltuğa oturmuş onlara sinirle bakıyordum.
"Jimin iyi misin? N'oluyor sana böyle?"
" Onu size sormalıyız Hoseok,n'oluyor?
" Jimin n'oluyor bize hiç bisey anlamıyorum?"
Derin nefes alıp gözlerimi yummuştum.
Şuan bulunduğum şey en son istediğim şeylerden birisiydi. Telefonu elime alıp mesajı açmıştım. Bir önümdeki ikiliye bir de telefona bakıyordum. En sonunda telefonu onlara uzatıp mesajı okumalarını sağlamıştım." Bunu birisine siz mi söylediniz?"
" Jimin saçmalama biz neden söyleyelim...biz arkadaşız."
" Taehyung dalga mı geçiyorsun? Sizden başka kimseye söylemedim bu olayı."
" Yani bizden mi şüpheleniyorsun cidden?"
" Hoseok sizden başka kimseye anlatmadım diyorum."
"Yani bize güvenin bu kadar mı? Daha bu sabah anlattın biz kime söyleyelim Jimin. Hem belki eski okulundan biri attı? Sonuçta o okuldaki herkes biliyor."
Taehyung'un dedikleriyle Hoseok'tan kafamı kaldırıp,ona baktım. Doğru söylüyor olabilir miydi ki?
" Taehyung ben o okulda sınıf gruplarında bile yoktum. Numaramı nasıl bulsunlar?"
" Jimin aptal mısın? Şu senin eski sevgilin midir,nedir belki o verdi numaranı. Niye hemen bizden biliyorsun?"
Dediklerini bitirir bitirmez ayağa kalkmış,Hoseok'un da kolundan tutup dışarı çıkmak için onu da kaldırmıştı. Hemen onları durdurmuştum. Sanırım şimdi çok büyük boka batmıştım.
" Ben özür dilerim... Biliyorsunuz,ben bu olaydan dolayı çok zorbalık gördüm.."
Gözlerim yine ve yine dolmaya başlamıştı. Ve sanırım bu olayı ne zaman anlatsam dolacaktı.
" O yüzden çok telaş yaptım ve korktum. Beni de anlayın lütfen. Bir tek size anlattım ya ondan siz geldiniz. Yoksa size tabii ki de güveniyorum."
İkisi birbirine bakmış sonra bana dönüp sarılmışlardı.
" Tamam. Artık ağlama koca bebek."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Tear • YoonMin
FanficPark Jimin, Min Yoongi'ye aşıktı. Min Yoongi ise bambaşka birine... Yoonmin+Taekook+Namjin 14/07/2023