Jimin
Hoca ders anlatıyor ben ise sadece o kıza bakıyordum. Kızın bizim sınıfta olduğunu bugün öğrenmiştim. Sınıf değiştirmiş ama bu suan umrumda değildi. Kız yanında ki erkekle çok samimiydi. Bu beni biraz şüphelendirse de şuan aklımda dönüp dolanan tek düşünce Yoongi'yle sevgili olmasıydı.
Derin düşüncelere öylece dalmışken hocanın sözleriyle kendime gelip,bütün dikkatimi hocaya vermiştim.
"Park Jimin ben ne anlatıyorum,sen ne yapıyorsun? Biraz dersi dinlemek ya da dinlemiş gibi yapmak çok mu zor?"
Kız bana imayla bakıyordu ve ben bunu görmesemde hissediyordum. Kafamı eğmiş,ellerimle oynamaya başlamıştım.
" Özür dilerim hocam... Kafam biraz karışıktı da. Söz veriyorum bir daha böyle bir şey olamayacak."
" Karışık falan anlamam ben. Ceza olarak, bugün sınıfı çıkışta temizleceksin!"
Kafamı hızla kaldırıp,korkuyla hocaya bakmıştım. Ne yani cidden sınıfımı temizleyecektim? Üstelik o kadar ciddiydi ki bir an korkmamış değildim.
" Ama hoc-"
" Sus! Cezan belli. Bugün eve bir saat kadar geç gitsen çok bir sorun olacağını düşünmüyorum. Temizlik eşyalarını görevliden alırsın. Simdi derse devam ediyorum. Sessiz olun ve dinleyin!"
Kafamı tekrar eğmiş,ayaklarıma bakmaya başlamıştım. Hoseok elini sırtıma atmış,ovalamaya başlamıştı.
" Üzülme ya bir şey olmaz. Hem ben ve Taehyung'da yardım ederiz.
Kafamı kaldırıp Hoseok'a bakmıştım. O cidden bir melekti. Ona en içten gülümsememi sunup konuşmuştum.
" Ah,Hoseok ceza benim cezam. Sizin gelmenize gerek. Hem ben sizin eve gelicem ya evi hazırlarsınız."
Deyip,göz kırpmıştım. Hoseok sessiz bir kahkaha atıp, sıraya kafasını koymuştu.
Geri kaldırıp gözlerim içine bakmış ve konuşmuştu." Ah..Jiminie tabii ki hazırlarız. Sen de işini erken bitir de hemen bize katılırsın."
Ona kafa sallayıp,geri önüme dönmüştüm. Şuan sadece hocaya odaklanmak istiyordum. Çünkü bir kez daha azar yersem hiç ama hiç iyi olmazdı. Ne o kızı ne de Yoongi'yi düşünmeyecektim. Yani çalışacaktım...
♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Teneffüs olmuş ama ben ve Hoseok,öğle teneffüsü olmadığı için her zaman ki gibi yerimizde oturmuş konuşuyorduk. Normalde Taehyung'da bizimle olurdu ama basketbol hocası onu özel olarak yanına çağırmıştı. Bu yüzden bu teneffüs bizimle beraber değildi. Hoseok'la olan konuşmamızın tam ortasındayken, sınıfa gelmişti. O gelmişti.
" Ah bebeğim hoşgeldin. Ben de seni özlemiş yanına gelecektim."
Yoongi içeri girer girmez,kız ayağa kalmış ve bir şeyler gevelemişti. Yoongi kızı görünce o mükemmel gülümsemesiyle gülümsemişti. O an bir süreliğine şunu düşündüm; acaba o gülüşü kazanmak için ne yapmalıydım?
Yoongi kızı yanına gitmiş,kız ise dudaklarını o mükemmel dudaklarına bastırmıştı. Gözlerimin yavaşça dolduğunu hissettiğimde hemen kafamı çevirip yere sabitlemiştim. Bu iğrenç görüntü midemi bulandırmaya yetmişti. Hoseok bir şeylerin ters gittiğini anlamış olacak ki elini sırtıma koyup kulağıma bir şeyler fısıldamıştı.
"Jimin iyi misin? Bir sorun mu var?"
'Hayır' anlamında kafa sallayıp geri önüme dönmüştüm. Bir yandan da konuşmalarını dinliyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Tear • YoonMin
Fiksi PenggemarPark Jimin, Min Yoongi'ye aşıktı. Min Yoongi ise bambaşka birine... Yoonmin+Taekook+Namjin 14/07/2023